• 1
  • 2
2021-03-20, 01:43
Medlem
bunjackens avatar
Hej undrar varför har kronan lössnus inte fått mer genombrott än det fått utan folk pungar i dagsläget upp drygt 100 kronor //stock mer för att få grov och general m.m?

Gram och nikotinmässigt är det samma smaken på kronan är mycket god smakar mest tobak och lite dillsmak

Samma konsistens som general tycker jag möjligen mörkare tobak.

Varför väljer ni att avstå kronan lössnus och välja annat Swedish match snus?
Citera
2021-03-20, 02:07
Medlem
DigglerNicks avatar
Smaken är väl som alltid baken
Citera
2021-03-20, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
Hej undrar varför har kronan lössnus inte fått mer genombrott än det fått utan folk pungar i dagsläget upp drygt 100 kronor //stock mer för att få grov och general m.m?

Gram och nikotinmässigt är det samma smaken på kronan är mycket god smakar mest tobak och lite dillsmak

Samma konsistens som general tycker jag möjligen mörkare tobak.

Varför väljer ni att avstå kronan lössnus och välja annat Swedish match snus?
Har försökt, men får ont i halsen av det . och blir trött som fan.. Händer med alla sorters budgetsnus för mig, både lös och portion ..Aldrig med grov, göteborgs rapé, ettan eller general.. det enda billiga snuset som inte får några negativa konsekvenser för mig är Lundgrens.
Citera
2021-03-20, 02:11
Medlem
jackdaniels1098s avatar
Varför snusar inte fler koskit för? Det är brunt, kladdigt och helt jävla gratis!

Vem fan vill snusa kronan!?
Citera
2021-03-20, 02:12
Medlem
hippilis avatar
Körde med kronan lös förr men sedan några år gör jag eget men provade en kronan igen men nu tyckte jag den smaka tvål, skumt.
Citera
2021-03-20, 02:13
Medlem
nakamotos avatar
Kronan smakar dill. Usch fy fan. Dill har man på fisk och kräftor. Inte i snuset. Hell seger!
Citera
2021-03-20, 02:18
Medlem
Bryggmastaren1s avatar
För att General är bättre. Dill, fy fan.
Citera
2021-03-20, 03:35
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Kronan smakar dill. Usch fy fan. Dill har man på fisk och kräftor. Inte i snuset. Hell seger!

Ja finns lite dill i den men det gifter sig med tobakssmaken är bara en gnutta dillarom
Citera
2021-03-20, 03:40
Medlem
papi.fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Dill? Det är viol i kronan. Inte någon jävla dill. Låter fan helt sjukt om det stämmer att det är dill i den.
Det var som fan. Det är dill i den. Dillchips med dilldipp är ju gott iallafall

Chockerande. Har endast känt av violsmaken i kronan. Att den innehåller dill var oerhört förvånande
Senast redigerad av papi.f 2021-03-20 kl. 03:44.
Citera
2021-03-20, 03:45
Medlem
Vem snusar ens 2021? Äckligt gubb-beteende

Bara pundare som snusar
Citera
2021-03-20, 06:13
Medlem
baron-brazils avatar
Enkelt svar.
Sämre kvalitet på tobaken & mer tungmetaller.
Det finns alltid en anledning bakom prisbilden.

Ska du snusa lössnus så ser jag ingen anledning till att snusa annat än originalet, Röda Lacket.
Citera
2021-03-20, 12:34
Medlem
När kronan introducerades på marknaden var det ett budgetsnus som kostade 14:- dosan mot märkes-sorterna som låg runt 35:- har jag för mig. Stor skillnad alltså.
Sen kom alla höjningar och marginalerna minskade till några kronors prisskillnad mot "finsnus" så det är väl 50-60:-/dosa idag för de flesta sorterna?
Svaret är alltså att det blivit för dyrt. Jag gillade smaken men nu gör jag eget istället.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in