2021-03-19, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
Nja, skulle jag säga. Det är så stort bortfall, kan bidra men inte förklara hela bortfallet.

Ofta försvinner en del vid häktning. Hur länge satt han häktad under 2019? Det året såg likvärdig ut med tidigare år.
Han plockades in 1 sept elller däromkring. 4 mån 2019 alltså. Han BORDE inte fått inkomst de månaderns.
Citera
2021-03-19, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Tror du missförstod, PS var den som var påväg att knäcka SD, men det handlade mer om svågerpolitik att han gick

Missförstår ingenting. OS misslyckades fatalt i inledningen av detta. Det kan och kunde inte hämtas igen av godkända förhör.

PS var en medioker bullrig krimare, inget stjärnskott. Vet grupper i landet tror det men de har fel. Hans ego vid starten och misslyckade överlämnande satte hela utredningen på pottan.

Vi behöver inte vara ense, men så ser jag och många på saken. Han är inte ensam bara suspekt his Örebro polisen, men han hade ansvar här och misslyckades.
Citera
2021-03-19, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
Missförstår ingenting. OS misslyckades fatalt i inledningen av detta. Det kan och kunde inte hämtas igen av godkända förhör.

PS var en medioker bullrig krimare, inget stjärnskott. Vet grupper i landet tror det men de har fel. Hans ego vid starten och misslyckade överlämnande satte hela utredningen på pottan.

Vi behöver inte vara ense, men så ser jag och många på saken. Han är inte ensam bara suspekt his Örebro polisen, men han hade ansvar här och misslyckades.
OS, vem är det?
Citera
2021-03-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Den kan ha legat där över vintern. Och att den nu skulle användas igen för första gången då i Maj.

Ja och då användes den mordnatten säger vi första gången efter vintern och ”grannen fick stänga av den” för SD tuppade av där hemma av utmattning efter att ha mördat osv.

Vad hände med vattenspridaren sen då?
Citera
2021-03-19, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Han plockades in 1 sept elller däromkring. 4 mån 2019 alltså. Han BORDE inte fått inkomst de månaderns.

Som sagt, det året är inte så stor skillnad som till 2020. Om man jämför med 2018 och 2017.

Givetvis utgår ju bara bidrag för boende och dylikt vid häktning.

Men utan att se kontrolluppgifter är jag väldigt säker på att han inte är anställd hos sin tidigare arbetsgivare. Låt oss säga 80 procent, 20 kan vara en kpmbo av häktning och sjukskrivning.

Men han fick en lägre tjänst tidigare, läst i tråden. Det tyder på dagraderong med skriftlig varning. Lägg till fakjta i FUP med felaktigheter på arbetstid. Plysa kollegor som i förhör sagt saker om honom som gör honom omöjligt bland sina kollegor.

Har tyvärr en brist få mitt kontaktnät inte når in på skatteverket.

Har någon annan det vore det guld.
Citera
2021-03-19, 22:48
Medlem
Citat:
Hans beteende är galet, speedad, manisk, men framförallt så verkar han inte sova, förutom på golvet, den där sjukt stressiga natten då Lena dog

Att SD har andra problem än ett diskbråck är vi överens om, däremot är det mycket som misstämmer i hans beskrivning av kvällen/natten när Lena dog varför uppgiften att han sov på golvet syns tveksamt. Sov han alls?
Citera
2021-03-19, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
OS, vem är det?

Sorry, ska stå PS det vill säga pösmunken pe ter spri ngare.
Citera
2021-03-19, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Att SD har andra problem än ett diskbråck är vi överens om, däremot är det mycket som misstämmer i hans beskrivning av kvällen/natten när Lena dog varför uppgiften att han sov på golvet syns tveksamt. Sov han alls?

Mycket tveksamt.

Finns något intyg på det sk mållgan diskbråket.
Eller är det som de magiska whiplash skador som motocross åkande gubbar har.
Citera
2021-03-19, 23:03
Medlem
Citat:
Hans beteende är galet, speedad, manisk, men framförallt så verkar han inte sova, förutom på golvet, den där sjukt stressiga natten då Lena dog

En familj i förfall.
Citera
2021-03-19, 23:06
Medlem
Citat:
En familj i förfall.

Jag hoppas döttrarna räddas från galenskapen.
Citera
2021-03-19, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2

Han kan ju sälja av en massa prylar han har samlat på sig under årens lopp. Det tvingas många göra, särskilt nu under pandemin. Det är inte ett dugg synd o honom.
Citera
2021-03-19, 23:11
Medlem
Citat:
Han kan ju sälja av en massa prylar han har samlat på sig under årens lopp. Det tvingas många göra, särskilt nu under pandemin. Det är inte ett dugg synd o honom.

Medhåll, jag ville bara delge det jag hittat med lite hjälp.

Har ju diskuteras om han har kvar sitt arbete. Jag säger att mycket starka indicier tyder på nej. Kan bara bekräftas genom få kontroll på kontrolluppgifter och det kan jag inte fixa utan hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in