2021-03-19, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Doja Cat - Boss Bitch

Men va? Är det verkligen den?? Har fått för mig att det är en trött kopia.

edit: måste vara så att dom inte har rättigheter att spela själva refrängen? Eller så är det jag som inte riktigt varit vaken haha.
hur som tack.
2021-03-19, 20:37
Medlem
tror vi det händer nåt mer ikväll?
2021-03-19, 20:41
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Lätt att va kaxig, skulle gärna köra det med dig en kväll så får vi väl se hur lätt det är för dig.

Byt ut de fjolliga femmorna mot Arboga tior så snackar vi jämtlänsk supartävling.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ursäkta om jag drar upp något som bergis redan avhandlats (har isåfall missat det) men är det någon som vet om Stephanie tagit mycket tjack i sina dar?
Jag får lite av de vibbarna från henne ibland.

MVH/Gnomegirl.
Hon har haft missbruksproblem vilket hon har gråthulkat om, gissar att det inte var spelmissbruk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men va? Är det verkligen den?? Har fått för mig att det är en trött kopia.

edit: måste vara så att dom inte har rättigheter att spela själva refrängen? Eller så är det jag som inte riktigt varit vaken haha.
hur som tack.
Det är inte Waykap-My Vibe?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Får väl fråga användaren/FB-trollet Kagay1 om hen blev ombedd att skriva brev till sin kusin/framtida fru Nardos idag
😂😂😂
2021-03-19, 20:42
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Men snälla! Läs i tråden! Varannat inlägg handlar om Adrian o var han ska sova! Så uppenbarligen har han lämnat ett stort intryck. Han medför ett härligt lugn, är genuint snäll, och det är SJUKT underhållande att se honom mosa alla i tävlingar!
Att hångla är inte enda sättet att göra intryck på!

Jag är snäll och läser ganska mycket i tråden 😎 jo jag vet att det skrivs om honom och emelie och att han sovit med Emelie hela tiden men att när Madde kom in och visade intresse och sa det till emelie så sa emelie till henne att hon kunde få ta hennes sängplats med Adrian. Sen kom Alex in igår och det blev en hel del diskussion om hur dom skulle sova eftersom emelie hånglat med Alex.

Jag tycker också han är lugn och verkar helt genomsnäll, skrev att det inte var något fel på hans personlighet.
Jag håller med dig att hångla verkligen inte är det enda sättet att göra intryck på, det hade blivit tråkigt i längden.

Alex har bara varit i huset i ett dygn och jag tycker inte att han har varit tråkig. Han har skojat mycket med dom andra och vågade ta ett steg med Emelie.

Däremot så är Adrian en väldigt fin person, men han försvinner lite i mängden bland dom andra. Enligt mig alltså. Och även fast vi tycker olika så kan jag vara snäll 😉
2021-03-19, 20:42
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hon har haft missbruksproblem vilket hon har gråthulkat om, gissar att det inte var spelmissbruk.

Hihi. Ja då är jag med på bussen igen.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-19, 20:43
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Okay, I did not know that.
2021-03-19, 20:43
Medlem
Jag kräks i munnen när dom kommer in med dom där havrebollarna

Tanjas ringar i hela smeten usch.
2021-03-19, 20:44
Medlem
DannySausages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Big brother borde visa dom talang på skärmen!! jävla fittor

Mår du bra?
2021-03-19, 20:44
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goonermafia
Haha, jag såg just det! 😅 nog för att det är en belöning, men dom som sitter löst borde få något så dom kommer igång lite mer. Dock är jag partisk 😅 ja, jag har följt tråden sen start och du har alltid framkallat ett leende på läpparna. Även kritik är du bra på utan att gå över gränsen japp, en av två som har hand om hennes instagram! Lite svårt att hänga med när man jobbar, och instagram läser man inget vettigt så här kan man alltid få en bra recap av dagen/natten

Ah, fan vad kul!

Tack för de snälla orden! Jepp, jag tror jag har haft Steffi som favorit praktiskt taget sedan starten, hon verkar vara en grym tjej. Så bubbly personlighet, härligt skratt och busig blick, synd att hon har en dipp just nu men det är ju naturligt, vi får hoppas att hon studsar tillbaka. Och givetvis att hon klarar sig kvar på måndag, men skulle hon få lämna så får ni ta väl hand om henne..! Hälsa att det t o m på Flashback finns de som har hennes som sin favvo!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in