2021-03-19, 20:29
Medlem
Dom personerna som är med tillbakadragna och inte håller på som Judith vinner i längden. Även om det kan vara tråkigt för stunden att titta på blir det tråkigare med personer som Judith tex.
2021-03-19, 20:30
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okay. Är det alltså vanligt att damer spelar så hårt för fånga fisken. Ehum. Jag börjar förstå.
Nu tycker jag du talar i mycket gåtor ikväll. Men du är ju också Grodorand i Big Brother så då får man tala i gåtor.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Som jag förklara innan, det är 4cl öl varje minut, alltså 400cl totalt, vilket motsvarar 12 33cl på 1h40minuter.

Vilket dom försöker köra på vadå? 5 bärs var på 3-4 pers? Löjligt försök av dom.

Gör du 100 minutarn på riktigt kan jag lova dig att du är mer än kalastankad.
Det är 8 st 50cl. Jag tror inte direkt att ölen de får in är stark heller. Ponera att det är 5%. På 1h30min är det inte jättemycket. Då är det smidigare att använda tiden till att göra något kul, medan man samtidigt klunkar öl. Det lär dessutom gå jävligt mycket snabbare.
Senast redigerad av Ofcoursemyhorse 2021-03-19 kl. 20:32.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Adrian är ju snygg men otroligt tråkig, så tror inte utseendet har så stor betydelse. Och jag tycker den nya killen har gjort mer avtryck på ett dygn än vad Adrian gjort på hela sin tid. Efter några timmar igår så hånglade han med Emelie i poolen igår 😎

Sen är det inget fel alls med adrians personlighet. Men han är ju inte en som syns och hörs inne i BB.

Men snälla! Läs i tråden! Varannat inlägg handlar om Adrian o var han ska sova! Så uppenbarligen har han lämnat ett stort intryck. Han medför ett härligt lugn, är genuint snäll, och det är SJUKT underhållande att se honom mosa alla i tävlingar!
Att hångla är inte enda sättet att göra intryck på!
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ursäkta om jag drar upp något som bergis redan avhandlats (har isåfall missat det) men är det någon som vet om Stephanie tagit mycket tjack i sina dar?
Jag får lite av de vibbarna från henne ibland.

MVH/Gnomegirl.
Yes, gammalt tjackluder.
2021-03-19, 20:31
Medlem
haha nardos kommer ju gola ner simon sen till steffi nu när han sa att steffi bidrar minns till gruppen
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ursäkta om jag drar upp något som bergis redan avhandlats (har isåfall missat det) men är det någon som vet om Stephanie tagit mycket tjack i sina dar?
Jag får lite av de vibbarna från henne ibland.

MVH/Gnomegirl.
Ingen aning, men jag fattar hur du menar. Både Simon och Pedram känns också som att de inte skulle fega ur, direkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goonermafia
Det verkar vara väldigt tufft just nu för henne hon är vanligtvis en känslormänniska också, men hon är verkligen ingen som ältar utan en "aja fuck it, jag har försökt" människa. Och tror hon la trygghet i vissa personer där inne istället för att känna sig trygg i själva huset. Hade hoppats hon skulle inse att hon är omtyckt efter att hon inte åkte ut förra veckan men tror det kan ändras. Hon har gått igenom otroligt mycket och ställt sig upp varje gång, något måste bryta mönstret hon hamnat i just nu bara helst en ny kille 😏

Hoppas verkligen att hon får vara kvar den här veckan. Jag tror hon har mkt mer att ge men som du skriver så behöver hon byta bana lite. Håller tummarna att hon blir kvar och visar att hon vill vara därinne och blir lite starkare i sej själv ❤️
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Nu tycker jag du talar i mycket gåtor ikväll. Men du är ju också Grodorand i Big Brother så då får man tala i gåtor.

Tack Lobbaan.
Vilket underbart ord Grodorand.
Hoppas du menar på ett positivt sätt
2021-03-19, 20:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nämen Putte, nu äntligen är vi fulltaliga. Bull har också lovat att vara med i gänget på span av Officeren.
Mycket bra. Naturligtvis så krossar han allt motstånd och ger bort immunitet. Snart står halva huset i skuld till honom. Mycket fin taktik. Jag tror också att Alex är ett substitut men hon kör nu all in. Resultatet är redan klart. Officeren kommer ut med fyrtal i damer.
Officeren vet vad han gör det ser man först satte han Tess in friend zone - Emelie är väl mer att han satte henne i den zoenen för testa vad hon vill, Så länge officeren håller huvudet kallt och inte börjar slira på sina principer kommer han gå LÅNGT!

Alex är bara en bricka i ett spel för Emelie inget annat för att nå till officerens hjärta men sedan hur hon lyckas låter man vara osagt so far, Hon gör exakt ALL för att få han svartsjuk men han är ISKALL i alla minspel och annat går ej läsa av han utan man ser ledordet håll dig kall i alla situationer!
2021-03-19, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det är 8 st 50cl. Jag tror inte direkt att ölen de får in är stark heller. Ponera att det är 5%. På 1h30min är det inte jättemycket. Då är det smidigare att använda tiden till att göra något kul, men man samtidigt klunkar öl. Det lär dessutom gå jävligt mycket snabbare.

Lätt att va kaxig, skulle gärna köra det med dig en kväll så får vi väl se hur lätt det är för dig.
2021-03-19, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Japp. Garanteratt kopior.
Kolla bara på Gråa skosnöret som går från tån till vita lilla fyrkanten.
lilla vita fyrkanten sitter lite snett mot andra skon.
Och kollar man under skosnöret där så är
det gråa nätett under 2,5cm brett på ena skon.
Och andra är det 1cm typ.
Det fattas Gul på ena skon, på sulan.

Hade nog inte ens behövt titta på dom, utan att förstå. Hela hon ger mig såna vibbar.
Hon har HELT GARANTERAT minst en "Chanel flap bag" (direktimporterad fr Kina) hemma också, som hon springer runt med på sina diverse exclusive-Africans-only-tillställningar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in