2021-03-19, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men, men Emelie är sugen som fan och glad i pickalurven

Haha är det därför hon försöker göra allt för att slippa sova med honom?😅
Hon blev väl lite glad att det kom in nån ny igår..tror inte hon är så sugen på honom egentligen! Däremot gillar hon ju bekräftelse o uppmärksamhet o det har hon ju fått från Alex så klart att hon bjuder till lite!
Misstänker också att hon försöker använda Alex för att göra AD svartis? Lär inte funka dock!
2021-03-19, 20:25
Medlem
Varför räddade Adrian kvar Emelie om han tycker att hon kör spel med honom.
2021-03-19, 20:25
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Nya killen måste ju vara den tråkigaste, mest personlighetslösa de kunde hittat?
Är inte speciellt fin att titta på heller...23 o ser ut som en tvåbarnfarsa i 40årsåldern med ölkagge...hur kunde han bli vald?!!!

Adrian är ju snygg men otroligt tråkig, så tror inte utseendet har så stor betydelse. Och jag tycker den nya killen har gjort mer avtryck på ett dygn än vad Adrian gjort på hela sin tid. Efter några timmar igår så hånglade han med Emelie i poolen igår 😎

Sen är det inget fel alls med adrians personlighet. Men han är ju inte en som syns och hörs inne i BB.
2021-03-19, 20:26
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nåja Grodan tror nog Officeren är prime target för Emelie men som sagt han är LITE för smart för att falla i den fällan, Alex är bara ett spel i hennes bricka för att få officeren på fall vilket hon inte fattar ännu men få se om hon fattar vinken varför han räddade henne....
Emelie spelar the long game. Jag tror finalkvartetten blir Tanja, Simon, Adrian och Emelie. Återstår att se om han kan hålla ut det sista veckorna då efter att ha varit några månader i huset.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nåja Grodan tror nog Officeren är prime target för Emelie men som sagt han är LITE för smart för att falla i den fällan, Alex är bara ett spel i hennes bricka för att få officeren på fall vilket hon inte fattar ännu men få se om hon fattar vinken varför han räddade henne....

Nämen Putte, nu äntligen är vi fulltaliga. Bull har också lovat att vara med i gänget på span av Officeren.
Mycket bra. Naturligtvis så krossar han allt motstånd och ger bort immunitet. Snart står halva huset i skuld till honom. Mycket fin taktik. Jag tror också att Alex är ett substitut men hon kör nu all in. Resultatet är redan klart. Officeren kommer ut med fyrtal i damer.
Avslutad
Kommer det bli skräckveckan nu som nästa tema tror ni? 👻
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Som jag förklara innan, det är 4cl öl varje minut, alltså 400cl totalt, vilket motsvarar 12 33cl på 1h40minuter.

Vilket dom försöker köra på vadå? 5 bärs var på 3-4 pers? Löjligt försök av dom.

Gör du 100 minutarn på riktigt kan jag lova dig att du är mer än kalastankad.
Ingen blir väl full på tolv stycken 33 cl mellanöl?
Medlem
Lobbaaans avatar
Känns ändå som att de kommer få in mer öl va?
2021-03-19, 20:27
Medlem
Katti från 30 odds till 12 😮 vadfan händer ponne borde ha högre odds än 4.
2021-03-19, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Ingen blir väl full på tolv stycken 33 cl mellanöl?

Nej, men ingen köper mellanöl när dom planerar på att bli fulla heller.

Så man kör den ju med 5% eller högre.
2021-03-19, 20:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Nä. Då har du inte kollat liven idag!

Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Haha är det därför hon försöker göra allt för att slippa sova med honom?😅
Hon blev väl lite glad att det kom in nån ny igår..tror inte hon är så sugen på honom egentligen! Däremot gillar hon ju bekräftelse o uppmärksamhet o det har hon ju fått från Alex så klart att hon bjuder till lite!
Misstänker också att hon försöker använda Alex för att göra AD svartis? Lär inte funka dock!

Okay. Är det alltså vanligt att damer spelar så hårt för fånga fisken. Ehum. Jag börjar förstå.
2021-03-19, 20:28
Medlem
Gnomegirls avatar
Ursäkta om jag drar upp något som bergis redan avhandlats (har isåfall missat det) men är det någon som vet om Stephanie tagit mycket tjack i sina dar?
Jag får lite av de vibbarna från henne ibland.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in