2021-03-19, 20:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Nya killen måste ju vara den tråkigaste, mest personlighetslösa de kunde hittat?
Är inte speciellt fin att titta på heller...23 o ser ut som en tvåbarnfarsa i 40årsåldern med ölkagge...hur kunde han bli vald?!!!
Men, men Emelie är sugen som fan och glad i pickalurven
2021-03-19, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag gillar stephi men de känns inte som hon mår bra därinne :/ hon har varit helt trasig senaste veckan och bara gråtit. Vet inte hur hon är på utsidan men det känns som det är för mycket för henne

Det verkar vara väldigt tufft just nu för henne hon är vanligtvis en känslormänniska också, men hon är verkligen ingen som ältar utan en "aja fuck it, jag har försökt" människa. Och tror hon la trygghet i vissa personer där inne istället för att känna sig trygg i själva huset. Hade hoppats hon skulle inse att hon är omtyckt efter att hon inte åkte ut förra veckan men tror det kan ändras. Hon har gått igenom otroligt mycket och ställt sig upp varje gång, något måste bryta mönstret hon hamnat i just nu bara helst en ny kille 😏
Medlem
Vet ngn vad låten de brukar spela på festerna heter? typ lite "im a bitch, im a boss..." style?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Hon sa att hon inte ville ha alex där o sen frågade hon om inte adrian kunde lägga sig på sin plats men att hon kunde lägga sig med madde så det inte blev konstigt o då svarade adrian: nej nej men så kan jag ju inte bara göra...
varför berättar alla bara halva historier här? typ viskeleken när man va barn

TACK!! Folk är fan proffs på att skriva sånt som är tagna ur sitt kontext! Tröttsamt...skärp er!
2021-03-19, 20:19
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Alltså, vilken dum jävla lek. Hur hinner man ens bli full om man tar en liten shot öl en gång i minuten? Jag kan bli kalastankad på 30 minuter, bara genom att dricka snabbt. Pontus är en sådan jävla tönt. Han försäkrar alla om att det är ett bra sätt att bli full också, som att han vore 13 år. Det är verkligen i samma klass som vodkatampong i röven eller annat valfritt.
2021-03-19, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vet ngn vad låten de brukar spela på festerna heter? typ lite "im a bitch, im a boss..." style?

Doja Cat - Boss Bitch
2021-03-19, 20:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Nya killen måste ju vara den tråkigaste, mest personlighetslösa de kunde hittat?
Är inte speciellt fin att titta på heller...23 o ser ut som en tvåbarnfarsa i 40årsåldern med ölkagge...hur kunde han bli vald?!!!
Jag tror att Simon och Alex har god potential att tillsammans röja loss, så fort Pontus lämnat. Jag tror att Alex håller inne, men det får man se.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tror att Adrian insåg igår att Emelie "spelar spel", hon gick konstant fram till honom igår och ville ha råd och grejer. Tillslut insåg han allt och sa väldigt tydligt till henne att sluta spela spel även om han låtsades syfta på Alex och säng-grejen, han är alldeles för mogen för sånt beteende.
Den enda vägen som Emelie kan ta nu är att berätta för honom hur det ligger till, säga något i stil med såhär ligger det till och du får göra vad du vill med den informationen
Adrian är 30 och Emelie fortfarande 24 unga. Vilken skillnad det är på att vara vuxen och att vara "vuxen" tycker att Adrian gör helt rätt som säger till henne att sluta leka. Adrian har en femtedel mer livserfarenhet än henne haha.. han har inte tid för sånt. Jag tycker att Emelie verkar vara en otroligt krånglig tjej att ha att göra med.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nåja Grodan tror nog Officeren är prime target för Emelie men som sagt han är LITE för smart för att falla i den fällan, Alex är bara ett spel i hennes bricka för att få officeren på fall vilket hon inte fattar ännu men få se om hon fattar vinken varför han räddade henne....
Medlem
kermiths avatar
Känns som blir tummen upp för gamnacken igen. Tanja gillar nog extra håriga tvåor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Nä. Då har du inte kollat liven idag!
2021-03-19, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Alltså, vilken dum jävla lek. Hur hinner man ens bli full om man tar en liten shot öl en gång i minuten? Jag kan bli kalastankad på 30 minuter, bara genom att dricka snabbt. Pontus är en sådan jävla tönt. Han försäkrar alla om att det är ett bra sätt att bli full också, som att han vore 13 år. Det är verkligen i samma klass som vodkatampong i röven eller annat valfritt.

Som jag förklara innan, det är 4cl öl varje minut, alltså 400cl totalt, vilket motsvarar 12 33cl på 1h40minuter.

Vilket dom försöker köra på vadå? 5 bärs var på 3-4 pers? Löjligt försök av dom.

Gör du 100 minutarn på riktigt kan jag lova dig att du är mer än kalastankad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in