2021-03-19, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Inte vad jag sett. Men det är uppenbart att SD tappade kontrollen, bland folk.
Han kanske inte fick ut sina tramadol eller morfinet, HDs "sömntabletter"..

Granntanten nämner nån väninna och granne där som bevittnat detta. Ska se om det finns nöt förhör med henne.
Citera
2021-03-19, 18:48
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Oavsett så är resultatet att ett dussin människor inkl personal och inhyrd städare inte sett röken av honom.
Finns ingen bekräftad passage. Har han ens varit inne.

Det löjliga är att de säger till de här människorna att han heter Stefan. Som att han skulle ha gått runt och presenterat sig som Stefan där på gymmet när han var lite ny i gänget...
Ja, jättelöjligt.

Non sens.
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Säg inte det,
-Eh ja hej, eh godmorgon, alibijakten är viktig
Så är det.
Senast redigerad av develi 2021-03-19 kl. 18:51.
Citera
2021-03-19, 18:54
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Det här bordet som SD hade sönder på Apoteket när han blev arg, tror Litenensam var inne på det tidigare också, som grannen J*udith berättar om. Finns det mer info om det i nåt förhör?

151/210
Judit tillfrågas om det är något annat hon kommit att tänka på med anledning av det som har
hänt?
Judit berättar att det är mest rykten som hon har hört. Hon har en kompis som jobbade på
Apotek tidigare. Hon minns vem Stefan var, tydligen var han där vid något tillfälle och
arbetade på något sätt, om det handlade om att fylla på medicin eller så, men han hade
tydligen blivit aggressiv och slagit sönder ett bord där

Här står det om detta, sen är frågan huruvida det stämmer. Vet inte vad SD i så fall skulle ha haft för yrke.
Citera
2021-03-19, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, jättelöjligt.

Non sens.

Tänker liksom av dessa nästan 30000 ”papper” de producerat hade kunnat visa en liten liten bild för den här städaren som SD ska ha pratat med.

Folk verkar ju lägga märke till SD. Men inte på gymmet. Satt han på muggen hela tiden eller?

Vad gör polisen istället? Förhör städaren över telefon med snubbens unge som tolk. Kortaste förhöret nästan av alla dessa gymmänniskor.
Citera
2021-03-19, 19:00
Medlem
Citat:
Ja, jättelöjligt.

Non sens.

Hans prioriteringar på göra-listan innan en USA resa med drömkvinnan känns märkliga och bland de mest udda sticker detta besök på Viken ut. Sätter en slant att det handlade om besök på arbetsplatsen och lämpligt verktyg. Som han återlämnade på natten eller morgonen.

Kortet i blöta shorts togs det vid tidigare besök där?
Citera
2021-03-19, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
151/210
Judit tillfrågas om det är något annat hon kommit att tänka på med anledning av det som har
hänt?
Judit berättar att det är mest rykten som hon har hört. Hon har en kompis som jobbade på
Apotek tidigare. Hon minns vem Stefan var, tydligen var han där vid något tillfälle och
arbetade på något sätt, om det handlade om att fylla på medicin eller så, men han hade
tydligen blivit aggressiv och slagit sönder ett bord där

Här står det om detta, sen är frågan huruvida det stämmer. Vet inte vad SD i så fall skulle ha haft för yrke.

Precis det jag läste ja! Får se om de förhörde hon väninnan där då som ”skvallrat” om hans aggressiva beteende på Apoteket.
Brukar väl vara rätt lugnt där annars...
Citera
2021-03-19, 19:01
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Det är tamesjutton bra att hon säger på det viset!

Det undergräver ju allt förtroende för henne, dvs sänker hennes trovärdighet totalt om det blodiga akrobatsexet också. Och vise versa.

Hon skulle kunna vara åklagarens vittne, eftersom det blir så uppenbart att hon och SD ljuger i symfoni. De sänker varandra.

I HR hoppas jag att man inte sänker varje enskilt indicium på det sätt som man gjorde i TR, dvs hårdare än om det inte hade varit ett indiciemål.

Det vore fint om SD för en gångs skull skulle ta ansvar för något han gör.
Ja, helt enig. Det är bars synd att ÅK inte tog i lite mer.
Det är konstigt upplagt, som om hon håller tillbaka för att H inte ska bli en alternativ gärningsperson och skapa tvivel.

Hon har fastnat i vinkelvolten på nåt vis med motiv och friskriven misstanke.

I åtal mot KL så släppte aldrig Eriksson henne med blicken, de blängde ont på varandra [läs full avsky fr KL och jag tror inte Lukas älskar henne heller, Hahaha!]
Sen dömd i TR.
Citera
2021-03-19, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Hans prioriteringar på göra-listan innan en USA resa med drömkvinnan känns märkliga och bland de mest udda sticker detta besök på Viken ut. Sätter en slant att det handlade om besök på arbetsplatsen och lämpligt verktyg. Som han återlämnade på natten eller morgonen.

Orkar inte kolla fotot i IT-protokollet men besöket känns annars mer som att ”glänsa” lite med sin träningsiver än att faktiskt träna.
Citera
2021-03-19, 19:04
Medlem
develis avatar
Citat:

För min del helt uppenbart att han försöker se upptagen ut på ett sätt som är korkat (mer autistiskt än psykopatiskt om jag ska beskriva skillnad i det predatoriska som det är mil emellan).
Citera
2021-03-19, 19:08
Medlem
Citat:
För min del helt uppenbart att han försöker se upptagen ut på ett sätt som är korkat (mer autistiskt än psykopatiskt om jag ska beskriva skillnad i det predatoriska som det är mil emellan).

Lite extra löjets skimmer över hans "viktighet" när vi nu sett vad han pysslar med på arbetstid dvs privat surf.
Citera
2021-03-19, 19:12
Medlem
develis avatar
Citat:
Lite extra löjets skimmer över hans "viktighet" när vi nu sett vad han pysslar med på arbetstid dvs privat surf.
Det är extremt löjligt och överdrivet beteende och vad jag menar med autism vs psykopati är att det inte återspeglar nån minsta predatorisk slughet som finns hos sistnämnda på en sån intelligensnivå.
Det är Kalle Blomqvist över det hela.
Citera
2021-03-19, 19:14
Medlem
Citat:
Ja, helt enig. Det är bars synd att ÅK inte tog i lite mer.
Det är konstigt upplagt, som om hon håller tillbaka för att H inte ska bli en alternativ gärningsperson och skapa tvivel.

Hon har fastnat i vinkelvolten på nåt vis med motiv och friskriven misstanke.

I åtal mot KL så släppte aldrig Eriksson henne med blicken, de blängde ont på varandra [läs full avsky fr KL och jag tror inte Lukas älskar henne heller, Hahaha!]
Sen dömd i TR.

Hon plockade in HD som misstänkt för mord. Snacka om att hålla tillbaka😂

Och så är åklagaren ”förvånad” i media att tingsrätten bedömer att det inte är bevisat att SD är den enda tänkbara mördaren...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in