Om Adrian räddar Emelie, gå då direkt in och betta på att Stephanie går längre än Pontus, för det blir han som ryker.
Spelbolagen verkar fatta det och har redan börjat sänka oddsen.
Uttrycket ”Mañana” menas med att ”idag gör vi vad fuck vi vill och skjuter upp ångesten till imorgon”.
Själva orden betyder ”imorgon” ja, men det är inte det dom menar.
Jo, fast det är ju inte så de oftast använder ordet heller. Som i texten om Judith att hon blir Manana om kan väcker henne eller hur fan de nu sjunger.
Jag hoppas ni som är så stensäkra på Emelie har rätt, en äcklig magkänsla hos mig säger nämligen Ponne.
Adrian sa igår att Ponne är hans största hot i tävlingar igår under heta stolen. Han är smart och räddar någon annan och hoppas Ponne sitter emot Simon och Tanja 2 tittarfavoriter. Tror Adrian är smart
Om Adrian vinner så kommer han mest störst sannolikhet rädda Emelie med motiveringen "hon är min sängkamrat" eller Steph för hon hängde löst förra veckan
Om han väljer Pontus kommer jag bli såååå besviken på honom
De kunde åtminstone vara schyssta nog att låta Katti få köra först eftersom de där kläderna verkar vara väldigt varma att ha på sig också. Hon får väl vänta till sist så att BB för att dubbelbestraffa henne.