2021-03-19, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ingen vågar väl. De vet att om man säger typ att man upplevt det lär man få ett timmes långt försvarstal ifrån juddan där hon tjatar om att BB dööödar dom därinne och deras själar... är väl ingen som orkar höra skiten bakis just nu...

Haha! Fair enough 🤷🏼‍♀️
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Frågan är varför de där inne säger att de inte alls upplever det som hon beskriver att hon blivit varnad för. Otroligt.

"Jag var aldrig närgången någon annan igår." Ursäkta..? Hon hånglade upp Steffi och fick därefter Madde och Steffi att hångla framför hennes ögon, SEKUNDEN efter att Madde sagt att hon inte är den typen av person och vill ta det lugnt och så vidare. Hon har en brutal övertalningsförmåga. Och det är bara en av de gånger då hon var "närgången" igår.
Precis. Bara en massa inställsamma beta-hannar. Ingen som vågar stå upp för vad dom tycker.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Jag måste säga att många här är ute och cyklar mot Judith när inte de som ska vara utsatta ser hennes beteende som ett problem. Det är rätt mycket woke över det här gnället.
Många här inne. Och BB produktionen då. Icke att förglömmas.
Medlem
Nu ligger Tanja och småkysser Pedram och smeker hans ansikte och samtidigt leker med hans stånd under lakanet. Så mycket för en svensk brud som har blivit VÅRDTAGEN MOT SIN VILJA AV EN TURKJÄVEL Den här tråden kan vara så patetisk ibland.
2021-03-19, 10:49
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
vad bråkade nardos och emelie om?

Det var inget bråk bråk utan Nardos blev irriterad över att Emelie åt från sleven och sedan la ner den i kastrullen igen. Då kunde inte Nardos äta pga bacillskräck och Emelie slängde iväg en liten halvdryg kommentar om att hon kunde fixa ny mat åt Nardos. Nardos sa hon inte är handikappad utan kan fixa mat själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Måste bara spy ur mig! Jag ser på Tess live på Instagram som hon hade igår och precis som Anty förra året så skyller dom på hur programmet är klippt. FATTAR DOM INTE ATT VI SER 24/7?! Bara för att det är ett avbrott på två min då och då så får man nog ändå en ganska klar bild på hur personerna är. Herregud
Jag tror inte Tess riktigt förstått det här med 24/7. Man märkte det igår när hon förklara. Hon har inte kollat så mycket 24/7 heller sa hon. Men hon kommer nog börja förstå snart hur mycket vi egentligen ser. Men hur som helst går det inte att jämföra henne med Anty. Anty var ju hemsk.
Medlem
Ridnes avatar
Storskräll att Judith får det till att det handlar om snoppar och inte om hur hon sexuellt trakasserar alla tjejer därinne. Hon är så vidrig i sitt beteende... Argh! Katti blir alltså autonominerad för att hon råkar säga ett ord fel på fyllan men Judith får begå övergrepp varje fest och komma undan med varning på varning som hon skyller på snoppar. UUUUUUT MED HENNE! Ge oss chansen att rösta bort slemmot en gång för alla!
2021-03-19, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Det var inget bråk bråk utan Nardos blev irriterad över att Emelie åt från sleven och sedan la ner den i kastrullen igen. Då kunde inte Nardos äta pga bacillskräck och Emelie slängde iväg en liten halvdryg kommentar om att hon kunde fixa ny mat åt Nardos. Nardos sa hon inte är handikappad utan kan fixa mat själv.

jahaaa jo men den såg jag. Tack!
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu ligger Tanja och småkysser Pedram och smeker hans ansikte och samtidigt leker med hans stånd under lakanet. Så mycket för en svensk brud som har blivit VÅRDTAGEN MOT SIN VILJA AV EN TURKJÄVEL Den här tråden kan vara så patetisk ibland.
Medlem
Mouchinos avatar
Inte för att jag är någon diggare av Judith men hon varnas så ska Joel också varnas för han är jävligt närgången ibland.
Bannlyst
Judith blev låg efter varningen 👏👏👏👏🤮👏🤮
Medlem
Hydraulslangens avatar
Varför i helvete har dom ingen styrning på live 5 kameran när man inte vill se på DC?
Den är ju ALLTID helt jävla statisk i en överblicks-vy över soffan, även när ingen jävel sitter där!

Som nu när alla sitter i köket, zooma in på dom då för helvete era satans hjärndöda dumjävlar!!🤬

Och när DC envisas med att terrorisera med Nacros utvecklingsstörda pladdrande i soffan på DC, vad visar dom på liv 5 kameran? Jo, samma jävla sofföverblick-vy! Även om det är hur mycket folk som helst i köket.

Dom andra kamerorna har ju (viss) styrning, ibland iaf.

Värdelösa jävla inkompetenta skit-produktion! 😡

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in