2021-03-19, 10:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missaly
OKEJ! SMASKIG UPPDATERING FRÅN GÅRDAGENSFEST NEDAN!

Kollade på liven hela kvällen igår tills dem somnade, så mycket underhållning & fylla var chockerande, och det får alla tidiga avsnitt och livestreams från säsongen att framstå som bolibompa. Tror produktionen fått så mycket kritik från hur lamet det varit hittils, och inser att dem måste bjussa mer på alkoholen. för herrejävlar vad fulla alla var haha! BRA BB! Tror dock mycket kommer klippas bort från avsnittet då det var var för spårat i stunder!

HIGHLIGHTS FRÅN GÅRDAGENS FEST:

• I poolen, tog tanja, pedram & simon av sig helt nakna i resten av pool partyt, även juddan var näck en stund

• Simon visade sin kuk och lät tanja hålla i den medans han gjorde pissbomben, han låg sedan och flöt upp kroppen för att visa kuken bar inför alla flera gånger och verkade tända på sig själv, storleken han och tess har skrytit om var inte alls speciellt imponerande haha, men simon är dö skön så idm.

• Simon blev tänd på tanja medans steff var i bikten, sen toa och fylle käk, strulade med henne, visade kuken, och sedan när hon stod i poolen, försökte han smita in mellan benen och kyssa henne utanför trosan vid fiffi, dem skrattade, minuter senare var han där igen, hon tryckte fiffi mot hans ansikte och han snabbt flyttade trosorna och började slickade henne, och hon skrattar och blir förvånad och sedan låtsas som dem inget? Massa som var i poolen men ingen verkar ha berättat för steffi än. Om någon berättar om inte alla har glömt pga pissfyllan lär de bli hus i helvete.

• Tanja och pedram började ha sex framför alla i poolen och verkade tända på det, detta pågick minst 20 min, dem hade även sex själva i poolen i slutet av festen, och sedan igen i sängen. Juddan kolla så klart på och njöt, sen kom joel in och försökte avbryta då sa juddan ifrån för hon ville ju fortsätta kolla.

• Samtidigt satt juddan och njöt och kollade på, medans nya killen och emelie satt och hade världens cringehångel efter timmar av flörtande som aldrig kom till skott, såg inte alls njutbart ut för någon av dem, han avbröt och fråga om toan

• När alla har gått, är juddan, tanja peddo kvar i poolen, och kåt juddan är med på någon typ av trea som först börjar av att hon ska styra, lära och visa dem hur man ska göra. Typiskt en av hennes tekniker där hon låtsas som hon bara ska hjälpa, men isjälva verket är en kåt jävel som varit på alla hela kvällen, och inte bara hånglat, taffsat på både tanja och madde. Men detta mellan dem hörde man bara och såg början av sen var pool kameran bort vinklad hela tiden. Men misstänker det var en trea där, peddo och juddan ej gjorde något med varandra men allt annat föregick.

• Torr adrian, hade en hel kvart på sig i slutet av kvällen att ta chansen att kyssa madde efter att ha ögonknullat varandra hela kvällen. Men mesig som han är så händer ingenting trotts de bara var dem i duschen, tillslut går hon ut, och han tar henne på axeln, tänkte nu jävlar, han säger ist något om hans silverschampoo....... hahahah sedan skulle dem sova tillsammans det var bestämt sen innan och emelie med nya killen trotts detta så är dem mesiga någ att ingen av dem tar insiativet slutar med attt han och emelie lägger sig i samma säng fast på varsin sida? men madde peakar att hon vill bli kramad, då säger adrian inget ist kommer joel.

• Joel strulade sönder med madde i poolen, det var inte ett kompis strul han verkar bli straigt på fyllan haha

• Alla strulade med alla

• Tror att emelie fortfarande gillar adrian, och hon använder den nya killen för att göra adrian svartsjuk ( då hon alltid ska snacka om honom när adrian hör och försöker uppbenbart skapa en reaktion ) då hon inte vågar erkänna det men är avis på att han och madda är sugna på varandra. Motsägesefullt nog så driver hon på detta genom att peppa madde, antagligen för att se om de händer något för att sedan göra hus i helvete. Nu verkar dem tighta madde och emelie, men vänta ni ett tag så ska ni se vilken konflikt emelie kommer starta men såklart sne vrida det, då hon aldrig kommer erkänna sanningen.

• Sist med inte minst, fan vad skön kattis var, skulle sova innan pool partyt, la sig i sängen men började höra rave musiken, tog sig till pool rummet och ställde sig och dansade och hoppade in i poolen, och blev helt locco och stannade kvar där hela festen och gick bananas! Så skön!!

Hände säkert massa mer saker men orkar inte skriva en bibel! Ska bli spännande att se vad dem väljer att ta med tills nästa avsnitt.
Hehe, ambitiös sammanfattning!👍

Orkade/ville inte se Peddot förgripa sig mer på Tanja så stängde av skiten, men när du beskriver hur Judith stalking-fluktade på eländet kan man riktigt se henne framför sig..... som en kåt korkad 13 årig pervers pojke, med uppspärrande ögon som står och runkar som en galning samtidigt som han tjuvtittar in i flickornas omklädningsrum. 🤢

Hon är så jävla VIDRIG!
Medlem
Måste bara spy ur mig! Jag ser på Tess live på Instagram som hon hade igår och precis som Anty förra året så skyller dom på hur programmet är klippt. FATTAR DOM INTE ATT VI SER 24/7?! Bara för att det är ett avbrott på två min då och då så får man nog ändå en ganska klar bild på hur personerna är. Herregud
Medlem
GaffelJannes avatar
Adrian är fan min nya favorit 👍
2021-03-19, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Måste bara spy ur mig! Jag ser på Tess live på Instagram som hon hade igår och precis som Anty förra året så skyller dom på hur programmet är klippt. FATTAR DOM INTE ATT VI SER 24/7?! Bara för att det är ett avbrott på två min då och då så får man nog ändå en ganska klar bild på hur personerna är. Herregud

+1!
2021-03-19, 10:36
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Judith måste berätta vad alla gjorde igår.....30 gånger. Fan va jobbig människa det är. Hon måste ut ur huset nu.
Äckliga är att hon är fullt medveten om allt men var enligt henne fullast igår.

Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tror inte det. Hon gav upp letandet.
Hah så hon har fortfarande inte hittat de alltså? Hennes minspel när hon vandrade omkring igår och letade. Priceless.

Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Oj vad Simon ser bakfull ut. Fick dom verkligen så mycket dricka igår?
BB bjöd på en extra hink när folk skulle hoppa in i poolen, tror den slog slint på många.
2021-03-19, 10:37
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Fick hon mycket skit i kommentarerna?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Oj vad Simon ser bakfull ut. Fick dom verkligen så mycket dricka igår?

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja dem fick 5-6 ordentliga omgångar tyckte ponne sa att det var som att dricka ett helt flak själv

Framför allt så fick de in sprit. Första gången, va?
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Tycker det är trevligt med den nya killen, han verkar "vanlig" skulle kunna se mig hänga med honom utanför huset. Samma gäller Adrian med.

Alla andra killar går bort helt ärligt. Simon är säkert rolig, men han är säkert en sådan person som tagit sig friheter i ens hem. Lånade något utan att säga till etc.
Medlem
Nuuuu får flodhästen gå till bikten!! Autonominering?
Medlem
Tror efter gårdagen så insåg Adrian att han inte vill ha någon av tjejerna i huset
2021-03-19, 10:38
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Nuuuu får flodhästen gå till bikten!! Autonominering?
Man kan ju alltid hoppas, men skulle bli jävligt förvånad.
2021-03-19, 10:39
Medlem
Citat:

hon la ju dock upp en story senare om att hon förstår att tittarna får en bild och inte ser allt då hon själv såg den enorma cenur tv4 bjöd på igår

liven var dock ingen hit i övrigt tycker jag vi fick dem svaren vi redan hade hört innan typ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in