2021-03-19, 10:45
Medlem
Paladins avatar
Nä du och Simon är inte lika knasiga Judde och nej snopparna attackerar inte dig!!
Medlem
haha klart judith skyller på alla andra "jag får ju kukar mot mig hela tiden"
Medlem
destroyer93s avatar
Men är hon idiot eller? Nu måste hon väl spela?
Klart det inte handlar om att BB tror att hon inte kan hantera Simons kuk. Blir galen av att ingen säger som det är, alla vet ju att hon är/har varit på ALLA tjejer i huset utom Katti.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Vad har Simon gjort igår? Har han tryckt dicken mot Judith eller vad?
2021-03-19, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Hon vill att alla håller sina kukar från henne? Kanske bättre hon inte, likt en missil, söker upp allt med ben och tafsar och slickar på?
Precis min tanke! Det är ju inte så att Simon drar fram kuken och jagar runt henne med den.

Nej, Judith! De är inte osäkra på om du kan hantera snoppar utan du gör äckliga närmanden som inte ser bra ut. Tvångshånglar upp folk, drar av kjolen på folk. Helt sjukt reaktion att laga att man inte bryr sig om man får en varning och skylla på KUKAR!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Frågan är varför de där inne säger att de inte alls upplever det som hon beskriver att hon blivit varnad för. Otroligt.

"Jag var aldrig närgången någon annan igår." Ursäkta..? Hon hånglade upp Steffi och fick därefter Madde och Steffi att hångla framför hennes ögon, SEKUNDEN efter att Madde sagt att hon inte är den typen av person och vill ta det lugnt och så vidare. Hon har en brutal övertalningsförmåga.

Ingen vågar väl. De vet att om man säger typ att man upplevt det lär man få ett timmes långt försvarstal ifrån juddan där hon tjatar om att BB dööödar dom därinne och deras själar... är väl ingen som orkar höra skiten bakis just nu...
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Hoppas att någon har anmält våldtäkten till polisen. Såg ingen tumme upp ifrån Tanja. Får det inte konsekvenser nu för Peddot så är TV4 helt hjärndöda.
De gjorda båda två tumme upp direkt när BB sa till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha klart judith skyller på alla andra "jag får ju kukar mot mig hela tiden"
Noll insikt. Men också bbs fel att inte vara mer specifik
2021-03-19, 10:47
Medlem
Jag måste säga att många här är ute och cyklar mot Judith när inte de som ska vara utsatta ser hennes beteende som ett problem. Det är rätt mycket woke trams över det här gnället.
Medlem
Judith är så himla äcklig under festerna. Hon beter sig som en våldtäksman och ska haka på allt och alla.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Dåligt att de inte förklarar vilja situationer som varningen grundar sig på. För Judith har ju ingen självinsikt i detta 🤦🏼‍♀️

Precis! Hon måste se det!
2021-03-19, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hade varit intressant att höra henne utveckla vad det skulle vara för väsentliga personlighetskaraktäristiska beteenden och sägningar som lyckats utspela sig exakt då censuren infunnit sig. Skrattretande.
Det måste vara något helt häpnadsväckande. Hur dum tror hon att vi är egentligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in