2021-03-19, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Han ser så vidrigt jävla nöjd ut!

Fan att äcklet sitter säkert. Och vad håller Tanja på med ?
2021-03-19, 09:54
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Räkna hur många gånger hon säger "såhär" och "asså" i en konversation. Blanda det med svengelska så har du en kombination som ger en normal människa mindre hjärnblödning.

Ja jag orkar inte lyssna på henne just för det.. Speciellt på fyllan, då är hon ännu mer olidlig
2021-03-19, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Jag undrar hur Joels pappa (och släktningar) känner när dom ser honom på TV. Inget fel alls i att vara homosexuell, enligt mig.
Men hans beteende är liksom bortom det. Han tar en roll. Försöker nästan spela ett sexuellt barn. Tycker det är förbannat äckligt om jag ska vara ärlig.

Sen är grädden på moset att han är extremt svartsjuk, kontrollerande och manipulativ.

Summa summarum: Skit människa

Han har erkänt att han prostituerar sig själv till äldre män, och det är ju ännu värre än att vara homo i deras värld. Han kommer att behöva leva i skydd när han kommer ut.
2021-03-19, 09:57
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yess45
Fan att äcklet sitter säkert. Och vad håller Tanja på med ?

Ja du, bra fråga. Nyss var det två tummar upp med kommentaren "Nu är de förevigade och ni behöver aldrig mer fråga"
2021-03-19, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Exakt så är det tyvärr 😔

Produktionen MÅSTE verkligen ta tag i Judith idag. Hade en kille betett sig som henne så hade han åkt ut illa kvickt samt blivit uthängd av aftonhoran och liknande blaskor!
RÄTT SKA FAN I MIG VARA RÄTT!
Det värsta är ju att hon redan har blivit uthängd i tidningen efter hon sprang efter Emelie och slet av henne kjolen.

Den vidriga flatan hade blivit utkastad med huvudet före om hon hade varit en heterosexuell man.
2021-03-19, 09:59
Medlem
Chandler Bings avatar
Fy Fan Va Jobbig Judith är
2021-03-19, 09:59
Medlem
Paladins avatar
Tanja sitter kvar på en god första-favvoplats hos mig för att ta hem millen. Tror jag även har Adde i topp nu faktiskt!

Resten är fortfarande oklart efter nattens sömn. Får avvakta dagen med och se tror jag.
2021-03-19, 10:01
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Jag undrar hur Joels pappa (och släktningar) känner när dom ser honom på TV. Inget fel alls i att vara homosexuell, enligt mig.
Men hans beteende är liksom bortom det. Han tar en roll. Försöker nästan spela ett sexuellt barn. Tycker det är förbannat äckligt om jag ska vara ärlig.

Sen är grädden på moset att han är extremt svartsjuk, kontrollerande och manipulativ.

Summa summarum: Skit människa
Jajamensan
Det skumma är ju varför han som är homo, blir så avundsjuk på hetro-par??
Obegripligt?
2021-03-19, 10:03
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Rekordmycket dricka. Även såna där små shotsflaskor
Aha, ser man på
2021-03-19, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Big brother startar igen den 15 februari 2021. Vad blir det för folk då tro ? Kommer Rosanna Charles hålla i castingen även denna säsong. Blir det som vanligt ett kändis/Influencer-Big Brother.
Filip dikmen skulle va med på något sett har själv inte sett det
2021-03-19, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Fy Fan Va Jobbig Judith är
Vidrigt! Hon skrattar och skojar om sit vidriga beteende. Det är helt uppenbart att hon tycker det är normalt beteende. Usch!

Har Simon glömt bort att han var naken igår?
2021-03-19, 10:05
Medlem
haha nu berättar dem att dem ljög för simon om nakenfesten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in