2021-03-19, 09:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jag är oxå flata, och jag skäms ihjäl att detta Judith sysslar med , på något sätt skulle vara okej! Hoppas någon polisanmäler henne!

Judith är med i BBs guldkvartett så hon kommer inte få några straff eller autonomineringar hur mycket hon än slemmar sig tyvärr. Det verkar heller inte hjälpa med att BB tar ett snack med henne eftersom de gjorde det när hon drog av Emelie kjolen. Hon kan inte hålla sig normal på fester helt enkelt.
2021-03-19, 09:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Precis.
Plus att hon var så in i helvetes packad. Men enligt många i tråden ska man tydligen kunna tänka klarsynt och ha perfekt omdöme trots att man knappt kan hålla sig upprätt pga berusning.
Otroligt löjligt att bli "besviken" på Tanja och säga att hon inte är värd att vinna längre pga den här händelsn

+1
2021-03-19, 09:42
Medlem
Instagramkontot
: emelieochadrian

Har lagt upp ALLA viktiga klipp från igår!!!
2021-03-19, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Nej hon blev kåt som en hyena när han först kom in och hon var nykter. Tror hon mest kommer att ångest för hur hon behandlade AD.

Ja det borde hon ha. Vissa ord var jävligt hårda mot honom. Och då gillar jag Emelie men det där var fan över gränsen ibland
2021-03-19, 09:45
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Exakt så är det tyvärr 😔

Produktionen MÅSTE verkligen ta tag i Judith idag. Hade en kille betett sig som henne så hade han åkt ut illa kvickt samt blivit uthängd av aftonhoran och liknande blaskor!
RÄTT SKA FAN I MIG VARA RÄTT!
Håller verkligen med, men tyvärr är ju fel det enda som anses som rätt nuförtiden?🤔
2021-03-19, 09:46
Medlem
Man ser verkligen hur mycket dom skyddar judith. På natten va det. Över 320 komentarer. Och nu är det typ bara. 270st. Och folk skriver och frågar varför. Dom raderar allt som handlar Om Judith dom vill väl inte att hon hamnar i Aftonbladet igen🤬😡🤬
2021-03-19, 09:47
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Det måste ju slå runt i skallen på henne så fort hon hamnar i poolen?

En sekund efter hon plumsat ner i vattnet blir hon ju förvandlad till rovgirig vithajs-hona som utsvulten glider omkring i hennes miniversion av False Bay, på jakt bland alla korkade säl-ungar som naivt leker och plaskar helt omedvetna om faran!

Det grunda vattnet gör att hon inte kan attackera underifrån, så ovanligt nog tar hon offren från sidan.

Om ni är uppmärksamma i kvällens avsnitt kan ni nog se hur hennes svarta döda rovdjurs-ögon rullar tillbaks i ögonhålarna just innan attacken, det är för att dom desperat kämpande offren inte ska klösa sönder ögonn när hon sliter dom i stycken med sina skoningslösa käkar.

Skämt å sido, det är riktigt riktigt vidrigt att beskåda hur hon beter sig! 🤢
Dom borde ju kasta ut den där människan omgående.
Haha! +1
2021-03-19, 09:48
Medlem
Peddot 🤢 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
2021-03-19, 09:50
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Jag undrar hur Joels pappa (och släktningar) känner när dom ser honom på TV. Inget fel alls i att vara homosexuell, enligt mig.
Men hans beteende är liksom bortom det. Han tar en roll. Försöker nästan spela ett sexuellt barn. Tycker det är förbannat äckligt om jag ska vara ärlig.

Sen är grädden på moset att han är extremt svartsjuk, kontrollerande och manipulativ.

Summa summarum: Skit människa
2021-03-19, 09:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yess45
Peddot 🤢 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Han ser så vidrigt jävla nöjd ut!
2021-03-19, 09:51
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Jag undrar hur Joels pappa (och släktningar) känner när dom ser honom på TV. Inget fel alls i att vara homosexuell, enligt mig.
Men hans beteende är liksom bortom det. Han tar en roll. Försöker nästan spela ett sexuellt barn. Tycker det är förbannat äckligt om jag ska vara ärlig.

Sen är grädden på moset att han är extremt svartsjuk, kontrollerande och manipulativ.

Summa summarum: Skit människa

Tror verkligen inte att de tittar. De har ju förskjutit honom.
2021-03-19, 09:51
Medlem
Emelie har absolut ångest. Såg ut som att hon skulle börja gråta innan hon dök ner i Joels säng just

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in