2021-03-19, 02:25
Medlem
thebroffessors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Kommer att nå 10 000 mess den här veckan, så det blir mycket för er att korrigera haha! Ha det kul att rätta mina misstag medan jag drar in stålar, mina små möss!
Stabilt gör du detta på heltid då eller?
2021-03-19, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebroffessor
ja han trollar hel tid, we love it
2021-03-19, 05:56
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebroffessor
Lägger man 10.000 mess på 1 vecka då lär du inte ens kunna släppa en skit.
Inte heller ta dig en middag eller andas. Du ska nog inte ta alla på allvar på denna tråden.
Detsamma gäller allt som står i tidningarna stämmer heller.
Även om man så arbetar för 5 företag eller 8 så lär du aldrig kunna landa så många.
Sedan får du ta det i beräkningarna med det finns alltid den som är bättre än den bästa.
Lägger du kanske 50-85 mess i timmen så är det ungefär rimligt. Där är vad du kanske kan uppnå
utan en massa trams.
2021-03-19, 17:19
Medlem
thebroffessors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Lägger man 10.000 mess på 1 vecka då lär du inte ens kunna släppa en skit.
Inte heller ta dig en middag eller andas. Du ska nog inte ta alla på allvar på denna tråden.
Detsamma gäller allt som står i tidningarna stämmer heller.
Även om man så arbetar för 5 företag eller 8 så lär du aldrig kunna landa så många.
Sedan får du ta det i beräkningarna med det finns alltid den som är bättre än den bästa.
Lägger du kanske 50-85 mess i timmen så är det ungefär rimligt. Där är vad du kanske kan uppnå
utan en massa trams.
Tack för svar. det låter ganska logiskt.
2021-03-19, 18:24
Medlem
PussyLiquors avatar
Wow, det är verkligen fullt ös på JH ikväll. Hela 8 stycken meddelanden på 24 minuter.
2021-03-19, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Wow, det är verkligen fullt ös på JH ikväll. Hela 8 stycken meddelanden på 24 minuter.
helt dött på cw hitills också, pensioner nästa vecka rite
2021-03-19, 19:18
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
helt dött på cw hitills också, pensioner nästa vecka rite
Pensionen kom igår, lönen kommer däremot nästa vecka, men det är ju ingenting som kåtgubbisarna får ta del av. De har fått sin månadspeng redan.
2021-03-19, 19:46
Medlem
Citat:
Pensionen kom igår, lönen kommer däremot nästa vecka, men det är ju ingenting som kåtgubbisarna får ta del av. De har fått sin månadspeng redan.
är det säkert att pension kom igår? är ju helt dött nästan
2021-03-19, 19:53
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:

vilken sida kör du? chrome har inspect du kan se hur sidan söker efter nya mess, kan vara nån extention eller nåt annat knas

jag har mess hela tiden
2021-03-19, 19:55
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
är det säkert att pension kom igår? är ju helt dött nästan
Yep! Pensionen kommer alltid den 17e, 18e eller den 19e, beroende på vilken veckodag datumet infaller sig på. Arbetare får lön den 25e såvida du inte är kommunalt anställd, då får du pengar den 27e. Samma gäller även för de med sjukpenning eller liknande och som är födda efter den 18e, de får också utbetalning varje 27e. Såvida 27e inte är på en lördag eller söndag eller om det är julhelg som infaller. Då kommer den oftast den 20e. Men eftersom vi är way past that nu så är inte det relevant i sammanhanget
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
vilken sida kör du? chrome har inspect du kan se hur sidan söker efter nya mess, kan vara nån extention eller nåt annat knas

jag har mess hela tiden
Jag använder eldräven. Är kråm bättre?
2021-03-19, 20:38
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Yep! Pensionen kommer alltid den 17e, 18e eller den 19e, beroende på vilken veckodag datumet infaller sig på. Arbetare får lön den 25e såvida du inte är kommunalt anställd, då får du pengar den 27e. Samma gäller även för de med sjukpenning eller liknande och som är födda efter den 18e, de får också utbetalning varje 27e. Såvida 27e inte är på en lördag eller söndag eller om det är julhelg som infaller. Då kommer den oftast den 20e. Men eftersom vi är way past that nu så är inte det relevant i sammanhanget

Skojar ni nu? Jag har meddelanden hela tiden.
2021-03-19, 20:58
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

PussyLiquor kan pensionen han

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in