2021-03-19, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Får Peddo skäll i bikten nu? Har varit borta länge

Man kan ju hoppas. Jag har inte sett honom på skit länge!
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jo, men att ens låta äcklet ta på en! Tanja, Tanja..
Vad fan gråter ni för? Ni ville ha action och fick det sen klagar ni på vem det var. Hade det varit kuksimon så hade det jublats.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Lite konstigt att vara med i en dokusåpa och inte vilja släppa loss det minsta. Det mest konstiga är ju också framförallt att han inte ens kan prata om det öppet. Typ när Simon berättar för honom att Madde är intresserad. Då pratar man väl och säger typ "Ja nej, jag känner inte för att göra sånt här i huset". Men han verkar ju inte vilja öppna sig det minsta och ens prata om det. Då börjar man ju undra varför han öht är i huset om han inte ens kan prata om det.

+11001010010

omg, sök inte in till BB då. Stanna hemma och lev ett vanligt liv om du är så vanlig.
2021-03-19, 00:03
Medlem
Emelie bad Adrian flytta till sängen brevid
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Näe Ponne har fel. Cmore kostar 139:- i månaden, inte 229:- eller vad han sa

Jag betalar 249kr för mitt cmore, vad snackar du om
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Judith är vargen i Rödluvan och Vargen.

Där har vi det
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Okej, NU ÄR JAG TRÖTT PÅ DETTA. Tänker inte uttrycka mig om min relation till Adrian, men INGET av dessa stämmer och nu får ni fan ge er! Har ni inte förstått att han är en LUGN kille? Han är inte där för fest och hångel! Bara för att han inte svarar på tjejernas inbjudningar till hångel och mys betyder inte det allt vad ni nu antyder. Han är lika fin personlighetsmässigt som han verkar och har stor respekt för kvinnor. Tack och hej!

Jag tror dig. Det är min analys av Adrian också, det var en väldigt tydlig signal av honom att välja Katti till den där första dejten.

Men det här är flashback och att du blir trött på det som skrivs kommer tyvärr inte hjälpa något. Det som skrivs här är inte sanning och det vet de flesta. Adrian har och är det som 99% av flashback inte kommer i närheten utav, och när ordet är fritt lyser avundsjukan igenom väldigt fort och rått. Mitt tips är att inte läsa här. Adrian gör det bra och kommer gå långt på att vara den han här!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Haha. Någon gång i framtiden kommer vi att blicka tillbaka och säga "vad fan gick snett". Göring hade rätt i sin pamflett till Churchill.
Officeren är en slow starter, inget fel där. Helt enkelt öppnar han inte gylfen bara ett tillfälle ges. Bra moral! Det är vi som är skadade. Han ser vad som pågår. Ena stunden så säger någon att hon är intresserad i nästa stund slänger hon sig på knä framför bögeriet. Det blir konstigt i hans huvud. Inte i vårt.
Haha, ja Tanja. Inga ord.
Om Emelie skulle bete sig en smula normalt och fundera vad var det officeren ville eg och är han slowstarter, Misstänker hennes ex var sk bad boy ämne och då faller officeren som en liten fura tyvärr...

Tanja är och förbli ett kapitel för sig hon tog in PH äventyret i poolen och attackerade Peddo!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Får Peddo skäll i bikten nu? Har varit borta länge
krismöte imorgon på redaktionen ingen mer sprit och kyskhetsbälten på
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja det är så ovanligt att man nästan inte tror att det är sant

Hehe jaa, alltså smeknamnet officeren är ju klockrent!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Imponerande kropp på nya killen. 23 bast, inga barn, o ändå ha en så satt o stabil kagge. Bara dra i korken o bjuda laget runt
Han är Buddha, redan vid 23 förstod han att mat och sprit trumfar tjejer. He is the chosen one.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nya killen verkar inte vara sugen på att ligga med Emelie

Fyfan vilken äcklig kropp han har.
Ursäkta. Men tror inte att Emelie heller är särskilt intresserad när hon i nyktert tillstånd får se det där "fläskahullet"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in