2021-03-19, 00:04
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Man kan ju hoppas. Jag har inte sett honom på skit länge!
Såg honom i bubbelpoolen direkt efter det att man hade avbrott. Kort därefter såg jag Tanja komma ut ur bikten.
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Lite konstigt att vara med i en dokusåpa och inte vilja släppa loss det minsta. Det mest konstiga är ju också framförallt att han inte ens kan prata om det öppet. Typ när Simon berättar för honom att Madde är intresserad. Då pratar man väl och säger typ "Ja nej, jag känner inte för att göra sånt här i huset". Men han verkar ju inte vilja öppna sig det minsta och ens prata om det. Då börjar man ju undra varför han öht är i huset om han inte ens kan prata om det.

Precis, vad gör han I dokusåpan? Han ju sökt in. Dessutom, varför berättar han inte vad det är (som trycker honom) FÖR NÅGOT ÄR DET. hans beteende är märkligt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jo, men att ens låta äcklet ta på en! Tanja, Tanja..
Hade det varit jag hade jag kicksparkat hennes feta fitta för länge sedan. Fattar inte att de står ut!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
krismöte imorgon på redaktionen ingen mer sprit och kyskhetsbälten på
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Detta var det enda jag hörde, hörde någon något mer om vad som sades?
Utgår ifrån att båda var lika fulla more or less, men det känns som P var offensiv, men fick inte se några bilder, bara dålig ljudupptagning...

I poolen:
Tanja:”vi borde gå upp nu”
Pedram:”jaa, vi borde men....”
Tanja:”det blir bara massa tjäbbel, nu går vi upp”
Pedram: *oklart*
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag tror dig. Det är min analys av Adrian också, det var en väldigt tydlig signal av honom att välja Katti till den där första dejten.

Men det här är flashback och att du blir trött på det som skrivs kommer tyvärr inte hjälpa något. Det som skrivs här är inte sanning och det vet de flesta. Adrian har och är det som 99% av flashback inte kommer i närheten utav, och när ordet är fritt lyser avundsjukan igenom väldigt fort och rått. Mitt tips är att inte läsa här. Adrian gör det bra och kommer gå långt på att vara den han här!

Bra skrivet, har följt forumet i dagar men fick bara nog nu helt enkelt och ville väl släcka dessa spekulationer.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jo, men att ens låta äcklet ta på en! Tanja, Tanja..
Nä va FAN gick snett liksom??
Sex med Gamen! 🤢🤮🤢
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Fyfan vilken äcklig kropp han har.
Ursäkta. Men tror inte att Emelie heller är särskilt intresserad när hon i nyktert tillstånd får se det där "fläskahullet"
hon sa precis till nardos att hon inte bryr sig om utseende
2021-03-19, 00:05
Bannlyst
Madde blir jättefull och visar tuttarna, sånt imponerar inte på Adrian.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Wtf juddan tar madde på tutten när hon ligger där, "oj du är ju jätteblöt"
Hahah juddans fat ass får inte plats i sängen men ändå tränger hon sig in o börjar tafsa
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Lite konstigt att vara med i en dokusåpa och inte vilja släppa loss det minsta. Det mest konstiga är ju också framförallt att han inte ens kan prata om det öppet. Typ när Simon berättar för honom att Madde är intresserad. Då pratar man väl och säger typ "Ja nej, jag känner inte för att göra sånt här i huset". Men han verkar ju inte vilja öppna sig det minsta och ens prata om det. Då börjar man ju undra varför han öht är i huset om han inte ens kan prata om det.

Han sökte och blev antagen, han tvingade sig inte in. Varför ska han låtsas vara någon annan? Är väl den riktiga frågan.
2021-03-19, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Han sökte och blev antagen, han tvingade sig inte in. Varför ska han låtsas vara någon annan? Är väl den riktiga frågan.

Han är årets Lenny skulle jag säga, finns en varje år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in