2021-03-18, 21:17
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Det som kommer fram i tråden ( speciellt, via the crazy fotografen) är en trasig kvinna med psykisk ohälsa. Hon må vara 12 i sinnet men intellektet är på topp.

Hon slår tillbaka och hon slår hårt.

Kan se att en person som GL såg det.
Problemet är att hon vevar mot väderkvarnar och hon går samma öde till mötes som romanfiguren.

Jädra tragisk historia oavsett
Citera
2021-03-18, 21:18
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Haha vad fan är det där och vad är kopplingen till den här tråden? Är han en av alla dessa "våldtäktsmän" som det stackars brottsoffret har anmält?

Snubben verkar ju lagom stabil i skallen, men han har haft en del riktigt snygga flickvänner och är en duktig fotograf, det får man ge honom ändå. Jag antar att det där "was a stupid asshole" är synonymt med otrogen. Det är för övrigt rätt jävla uppenbart varför den här Lennart M. Sjöberg började syssla med fotografi (för att komma i kontakt med diverse kvinnor).
Nej han är inte en duktig fotograf. Det råder det konsensus av i tråden. Att vara vara en duktig fotograf är att behärska komposition, vilket han inte gör. Bilderna är ointressanta!
Citera
2021-03-18, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Mitt nej avsåg påståendet om att det skulle finnas någon slags konsensus i tråden att "GL köper en lyxprostituerad".
Det finns det inte.

Mina egna teorier framgår av mina tidigare poster.
Jag vet vad ditt nej avsåg, och du fick medhåll, varför förklarar du dig på det men inte vad avser trådens huvudriktning?

Om jag ställer en fråga så vill jag ha ett svar, inte att det finns ett annat svar tusen kommentarer tillbaka! Ge referensnummer till dem isf om du vill vara fancy.
Citera
2021-03-18, 21:20
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Jag vet vad ditt nej avsåg, och du fick medhåll, varför förklarar du dig på det men inte vad avser trådens huvudriktning?

Om jag ställer en fråga så vill jag ha ett svar, inte att det finns ett annat svar tusen kommentarer tillbaka! Ge referensnummer till dem isf om du vill vara fancy.

Detta är nog mitt huvudspår. Baserat på känd fakta i målet & egen erfarenhet:

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tror ni underskattar förslagenheten hos Borderlinehäxor. Hon har sannolikt haft stora förhoppningar på att charma Lambertz för att gratis få hans hjälp i förtalsmålet. Dessa kvinnor är extremt duktiga på att få dig att känna dig speciell & fantastisk. Tills något litet går dom emot & då gäller det att ha låst in både knivblock & kaniner.

Så scenariot kan lika gärna vara att Lambertz träffat henne några gånger. Dom har kanske haft sex ett par gånger, hon har boostat hans ego maximalt.

Men som den aspie han är så begår han efter julaftonsknullandet något misstag. Han kanske, i ett tillstånd av postcoital nedstämdhet säger "vi kan nog inte fortsätta så här".

Alternativt så pratar dom om hennes åtal & han konstaterar att det nog är kört, det finns inget han kan göra för att få henne frikänd.

Då brinner alla propparna i skåpet & istället för att vara den räddande ängeln så blir han hennes absoluta ärkefiende. "Fan, nu har knullat med denna gubbe helt i onödan"

Lambertz skall nog vara glad att hon inte högg honom med en filékniv.
Citera
2021-03-18, 21:22
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Får man inte känslan av att hon beskrev sitt liv som terror med fotografen som relevant? Vill han fotas med banan i röven varje dag?
Citera
2021-03-18, 21:25
Medlem
MILFMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Haha vad fan är det där och vad är kopplingen till den här tråden? Är han en av alla dessa "våldtäktsmän" som det stackars brottsoffret har anmält?

Snubben verkar ju lagom stabil i skallen, men han har haft en del riktigt snygga flickvänner och är en duktig fotograf, det får man ge honom ändå. Jag antar att det där "was a stupid asshole" är synonymt med otrogen. Det är för övrigt rätt jävla uppenbart varför den här Lennart M. Sjöberg började syssla med fotografi (för att komma i kontakt med diverse kvinnor).

Menar du rent tekniskt duktig? När det gäller arrangemang av bilder, poser osv verkar han ju ligga på typ 1980-nivå. Han texter är hyfsat infantila också.
Citera
2021-03-18, 21:26
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Att dra ner en 71-årig farbror blir den ultimata hämnden på patriarkatet. Felriktat, men ändå ett slag.
Citera
2021-03-18, 21:28
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Dessutom är samma polis inblandad :-)

Ja, då fattas bara att Johann Binninge & Rättssäkerhetsorganisationen kliver in som MÄ:s ombud så blir den här soppan komplett.....! ”Så att ingen okunnig går in och börjar kladda...” som han uttryckte det i Esbjörn-fallet.
Citera
2021-03-18, 21:31
Medlem
Pandalina4s avatar
Faktum är att det ända som kvarstår är att hon blir tillsammans med Minutlin, vet säkert felstavat. Dödens ambassadörer är hans fd gäng..
Citera
2021-03-18, 21:32
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Kära vänner... se helheten!

Den har så fint presenterats här och man behöver enbart IQ inom normalgraden.

Jag gör en helomvändning. Om GL är något jädra geni på att tolka signaler och läsa mellan raderna så har han gjort FEL.

Tyvärr kan tjejen inte dömas till vård, vilket hon behöver.

Vilken tragisk jädra soppa.
Citera
2021-03-18, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Nej han är inte en duktig fotograf. Det råder det konsensus av i tråden. Att vara vara en duktig fotograf är att behärska komposition, vilket han inte gör. Bilderna är ointressanta!
Tack för upplysningen.

Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN
Menar du rent tekniskt duktig? När det gäller arrangemang av bilder, poser osv verkar han ju ligga på typ 1980-nivå. Han texter är hyfsat infantila också.
Duktig på bildredigering snarare, bilder från 1980-talet som ser ut att vara tagna på 2020-talet. Dock visade det sig att ju nyare bilder, desto sämre bildkvalitet av någon jävla anledning. Upptäckte även en del bilder där han har redigerat in sig själv som var fula som fan och uselt redigerade och direkt pinsamma undertexter, precis som du skrev. Uttalade mig enbart efter att ha sett ett fåtal bilder först.

Gillar även hur han blir äldre för varje bild som går men flickvännerna stannar kvar i 20-årsåldern över samtliga decennium som bildserien sträcker sig över, för att slutligen landa i en thai-fru, samt att han har kvar hellikopterplatta-frillan a 1986 även som gråhårig gubbe. Vissa bilder är även så totalt jävla obegripligt vulgära. Stefan om du läser här, eller var det Lennart han hette? Ingen vill se dig på bild ärligt talat. Du tillför noll till bilderna du tar.

Har för övrigt inte hängt med i de senaste turerna kring "våldtäktsoffret". Hon spelade alltså in Göran och är nån form av Lyxhora? Är det de senaste uppgifterna? Hur fan kan hon ha spelat in Göran om hon var avdäckad?

Hon spelade väl däremot in nån indisk(?) jurist som hon också sedan blev frikkänd då hon "råkat" redigera bort bort delar där hon uppgav "hur skönt det var"?

Helt omöjligt att hänga med i den här tråden då det skrivs 500 inlägg i minuten.
Senast redigerad av Geigerzehler 2021-03-18 kl. 22:05.
Citera
2021-03-18, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Att dra ner en 71-årig farbror blir den ultimata hämnden på patriarkatet. Felriktat, men ändå ett slag.
Den här 71-åriga farbrodern har medgett att han hade sex med MÄ. Frågan är om det skedde med MÄ:s samtycke eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in