2021-03-18, 19:30
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Vore dumt att förneka sexet, eftersom det säkert går att bevisa hans DNA inuti damen.

Därför är det helt rätt att erkänna sexet, men säga att det var ömsesidigt.

Så den fan blev snål och passade på när hon somnade för att slippa betala?

Då är det våldtäkt i min bok.
Rätt man på rätt plats!
Citera
2021-03-18, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Om inte annat så borde GL ha sett till att ha hela sin bostad fullbombad med "kgb-mikrofoner" mm , före julemyset??
Eller var det kanske just detta han hade??
Dvs det ska smälla som faen....då det påstådda brottet sedan ska ältas ända upp till HD?!
Ja jag kan ha fel (har hänt en gång) att det handlar om dna-fynd i form av sperma. Det kan lika gärna vara teknisk bevisning i form av kgb-mikrofoner, absolut! GL kanske tänkte att han var smart och skulle ha dem i preventivt syfte men sedan visade det sig att det var han själv som begick brott.

HD kan du fetglömma, av två skäl: först är det inget unikt eller prejudicerande, och next så vill inte hans gamla kollegor ta i detta ens med tång.
Citera
2021-03-18, 19:31
Medlem
Citat:
Hur menar du nu?

Klart att det går. Han behöver inte ens ha fått utlösning i henne för att det skulle gå..
Hur många dagar efter det inbillade julebrottet utfördes det då någon vet.besiktning??
På serieanmälerskan, alltså.
Citera
2021-03-18, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Alla vi som såg GW skrocka så väldigt förnöjt i TV4 (innan GL själv trätt fram)...visst kan man kanske ana att det finns ett korn av sanning i att det ligger en ny Geijeraffär och lurar i vassen? GW borde väl känna till detta i så fall tänker jag.

Spännande tider framöver.
Ja verkligen, att Kapten Klänning inte var ensam är ju självklart för alla, så snart kanske sanningen kommer fram även i den historien pga denna Kåtbock GL.
Rimligtvis kan EA sitta med trumf på handen när det gäller info om folk runt om denna herre.

Även detta att EA deltagit i Krogprofilen PAs sexfester är oerhört intressant, dessa orgier liknar nog Eyes Wide Shut, vet att sexlekar där var av det mera avancerade hållet, allt under ledning av PA.
Citera
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Hur menar du nu?

Klart att det går. Han behöver inte ens ha fått utlösning i henne för att det skulle gå..
Det hade väl gått lite väl lång tid för att det skulle låta sig göras för hon har väl säkerligen vaskat sig ett antal gånger och lika säker fyllt på med en hel del nytt DNA.
Citera
Medlem
-tramS-s avatar
Citat:
Hur menar du nu?

Knappast efter 9 dagar.
Citera
2021-03-18, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Han har utnyttjat unga trasiga tjejer precis som Göran Lindberg så för min del får han gärna bli dömd för detta som en upprättelse för de vrak han utsatt. Tyvärr blir han dömd för något han är oskyldig till men ändå är det bra i slutändan.

Fast, i det här fallet måste du väl ändå tillstå att det är HON som har utnyttjat honom (GL)?
Citera
2021-03-18, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Ja jag kan ha fel (har hänt en gång) att det handlar om dna-fynd i form av sperma. Det kan lika gärna vara teknisk bevisning i form av kgb-mikrofoner, absolut! GL kanske tänkte att han var smart och skulle ha dem i preventivt syfte men sedan visade det sig att det var han själv som begick brott.

HD kan du fetglömma, av två skäl: först är det inget unikt eller prejudicerande, och next så vill inte hans gamla kollegor ta i detta ens med tång.
Ok då.
Men det där med HD tycker jag är en lågoddsare. Kolleger där är nog mkt sugna på att få köra en runda med SANN OLIKHETS- och
Bevisvärderingar i målet!!
Citera
2021-03-18, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Nej det är inte säkert att hela tåget är med på resan, 91:an, 87:an, m fl.

Hidtorien upprepar sig, inte omöjligt! Men då borde fler än GL ligga risigt till?

Ja, det ska bli spännande att se vilka fler namn "intenog" kommer att presentera...
Citera
2021-03-18, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daikoku
Tycker att omdömet kroknade redan när han träffar en 40 år yngre - relativt okänd - tjej hemma på julafton. Framförallt eftersom han är en kändis.

Som singel och lite till åren kommen herre, så skulle jag inte gjort det (och jag är inte ens kändis), det skulle se illa ut - hur mycket mentor jag än var för henne.
En dam från 50 och uppåt hade passat bättre, annars hade jag träffat någon av mina ungkarlsvänner (vilket jag också gjorde) över en god middag, en cigarr, kaffe och konjak och ett bra samtal.
Det funkar faktiskt att idka avhållsamhet.

Så resonerar man om man lever i total självförnekelse. Ett av Svenska samhällets största problem är att många, kanske de flesta, försöker intala sig själv att dom "känner rätt" och förtränger alla känslor som inte passar in det historiskt Lutherska- och nu feministsamhällets allt trängre lilla låda. Masspsykosen är ett faktum och graden av hjärntvätt påminner allt mer om hjärntvätt via religion. Har bott utomlands i många år och följt hur denna utveckling blivit alltmer absurd. Det är ingen slump att Sverige har bland världens högsta förbrukning av antidepressiva substanser.
Citera
2021-03-18, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Ok då.
Men det där med HD tycker jag är en lågoddsare. Kolleger där är nog mkt sugna på att få köra en runda med SANN OLIKHETS- och
Bevisvärderingar i målet!!
Tror du det? Att HD nedlåter sig till sådant? Alltså personliga vendettor i lagens högsta instans?

Det är verkligen en högoddsare i så fall.
Citera
2021-03-18, 19:41
Avslutad
Intressant att se hur Quick-gänget håller ihop fortfarande, trots #metoo... Sekts gonna sekt.

Vad gäller fallet ifråga blir det lite tvek från mig. Målsägande tycks mig vara en ganska lös kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in