2021-03-18, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det är ju precis vad GL har sagt. Dvs. att det var ömsesidigt - och ingen våldtäkt.

Han har inte gjort något fel. Han har inte betalat, tagit betalt, varit otrogen etc.

Tycke fattades åtminstone så länge att det räckte till ett samlag. Sen kom anmälan..
Du menar att detta är en ny Lotta-Martin-tråd?

Inte säkert. Egentligen är det omvänt här. GL som var erfaren borde ha sett varningssignalerna av tidigare anmälningar hos mä och behövt ha mer integritet eller hålla större distans.
Citera
2021-03-18, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Alla vi som såg GW skrocka så väldigt förnöjt i TV4 (innan GL själv trätt fram)...visst kan man kanske ana att det finns ett korn av sanning i att det ligger en ny Geijeraffär och lurar i vassen? GW borde väl känna till detta i så fall tänker jag.

Spännande tider framöver.

Ja han väntar nog på Jerzygate.
Citera
2021-03-18, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
De har ju haft kontakt hela hösten och haft sex många gånger. Men nu hade han bara beställt sällskap.

Och detta vet du?
Citera
2021-03-18, 19:18
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Vore dumt att förneka sexet, eftersom det säkert går att bevisa hans DNA inuti damen.

Därför är det helt rätt att erkänna sexet, men säga att det var ömsesidigt.
Det ska väl ändå inte vara möjligt såvida han inte gjort henne gravid.
Citera
2021-03-18, 19:20
Medlem
Daikokus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Ìngen VET....vad GL gjorde i juletid.
Men måånga vill tro.
Konstiga Snuskhumrar!!
Tycker att omdömet kroknade redan när han träffar en 40 år yngre - relativt okänd - tjej hemma på julafton. Framförallt eftersom han är en kändis.

Som singel och lite till åren kommen herre, så skulle jag inte gjort det (och jag är inte ens kändis), det skulle se illa ut - hur mycket mentor jag än var för henne.
En dam från 50 och uppåt hade passat bättre, annars hade jag träffat någon av mina ungkarlsvänner (vilket jag också gjorde) över en god middag, en cigarr, kaffe och konjak och ett bra samtal.
Det funkar faktiskt att idka avhållsamhet.
Citera
2021-03-18, 19:22
Medlem
Citat:
Gl tycks lida av en personlighetsstörning som sällan leder till självmord. Så vi kan vara lugna.

Jag anser att den här rättegången blir ytterst intressant av många skäl så om någon av parterna hänger sig blir jag ytterst besviken.

Tyvärr kommer vi ju beträffande själva målet till stor del vara hänvisade till andrahandsuppgifter och såklart domen, eftersom det kommer vara en hel del sekretessmarkeringar samt huvudförhandling inom stängda dörrar.
Citera
2021-03-18, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Du menar att detta är en ny Lotta-Martin-tråd?

Inte säkert. Egentligen är det omvänt här. GL som var erfaren borde ha sett varningssignalerna av tidigare anmälningar hos mä och behövt ha mer integritet eller hålla större distans.
Om inte annat så borde GL ha sett till att ha hela sin bostad fullbombad med "kgb-mikrofoner" mm , före julemyset??
Eller var det kanske just detta han hade??
Dvs det ska smälla som faen....då det påstådda brottet sedan ska ältas ända upp till HD?!
Citera
2021-03-18, 19:25
Medlem
afvongreves avatar
Kan ni inte glömma Quick och gå vidare? Ja han är en riktig mysgubbe. Han mördade inte 9-årige Johan i Sundsvall. Han var ju knappt ens i närheten. Inte jättenära i alla fall. Quicken mår bra och sitter där i sin lägenhet på landet.
Men heter denna kvinnan S. Memetovic och var det hon som bytte lås på lägenheten hon fick låna? Jag minns att jag såg det på lokalnyheterna och jag tyckte det lät helt crazy. Hon hade en massa My Little Pony i sina lådor. Till slut kom ju lägenhetsägaren in i sin egen lägenhet. Vad anmälde hon honom för? Var det han som satt häktad i sju månader? Nej det måste ha varit någon annan av hennes kontakter.
Citera
2021-03-18, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Det ska väl ändå inte vara möjligt såvida han inte gjort henne gravid.

Hur menar du nu?

Klart att det går. Han behöver inte ens ha fått utlösning i henne för att det skulle gå..
Citera
2021-03-18, 19:27
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Han har utnyttjat unga trasiga tjejer precis som Göran Lindberg så för min del får han gärna bli dömd för detta som en upprättelse för de vrak han utsatt. Tyvärr blir han dömd för något han är oskyldig till men ändå är det bra i slutändan.

Ungefär som Sture Bergvall då, fast han va ju inte oskyldig enligt Lambertz. Hmm

Hoppas det kommer mer, det är julafton varje dag numer.
Citera
2021-03-18, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastkork
Tyvärr kommer vi ju beträffande själva målet till stor del vara hänvisade till andrahandsuppgifter och såklart domen, eftersom det kommer vara en hel del sekretessmarkeringar samt huvudförhandling inom stängda dörrar.

Ja, det är helt sjukt. Och jag hoppas att den här sortens uppmärksammade rättegångar så småningom leder till en ändring i lagstiftningen.

Att anonymt kunna anmäla och inte riskera att bli straffad hur mycket MÄ sen ljuger i rätten är skandalöst.

Tur att hon trots allt är både korkad och även missbrukare. Så hon begår misstag.
Citera
2021-03-18, 19:29
Medlem
Flus avatar
Citat:
Troligtvis snarare så att hon ljög om missfallen för att själv framstå som ett offer.

Och observera att det var omöjligt för mannen att vistas i hemmet pga att frun var så "ledsen"..

Kanske snarare så att hon ville knarka ifred?

På Lektyrfotografens "runksida" finns en bild där EA nog är gravid. Hon ser åtminstone lite rundare ut än annars.
https://lennartmsjoberg.se/htm.php?img=Girls%2F1.html
Bilden jag tänker på är den under texten "She was pregnant - I was just fat...".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in