2021-03-15, 18:13
Medlem
raketen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assboulder
Skulle hellre köpt begagnat toalettpapper än att slösa pengar på Vinstjagarens kurs! Fyfan
haha okey då e de inte konstigt om du misslyckas på börsen vinstjagarens kurs är långt mycket bättre en tex aktietjuvens
Citera
2021-03-15, 21:43
Medlem
raketen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mash08
Hahaha och nu gör du reklam också!
Går affärerna så dåligt så du måste göra reklam på flashback?
skulle inte vilja kalla det för reklam men varför skulle jag dela med mig av innehållet på kursen gratis?
på hemsidan finns det lite klipp och videos på vad kursen kan komma att innehålla framöver
Citera
2021-03-15, 21:59
Medlem
Mårten Gåss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raketen66
jag ligger pluss köpte hans rekar 2curex och hoodin som tuggar på bra köpte nyss redwood pharma som ser bra ut tekniskt target 12-14 kr om du vill veta mer om kursen kan du köpa den på vinstjagaren.se

Om så, grattis men var försiktigt framöver. Är dock inte intresserad av kursen.
Citera
2021-03-16, 23:05
Medlem
Assboulders avatar
Citat:
skulle inte vilja kalla det för reklam men varför skulle jag dela med mig av innehållet på kursen gratis?
på hemsidan finns det lite klipp och videos på vad kursen kan komma att innehålla framöver
Jag antar att du har lyssnat på hans härliga podcast också, flera timmar av ordbajsande och skit!
Citera
2021-03-17, 19:13
Medlem
raketen66s avatar
Citat:
Jag antar att du har lyssnat på hans härliga podcast också, flera timmar av ordbajsande och skit!
märks att du själv inte har lyssnat på hans podcast den är riktigt bra o man får verkligen upp ögonen för hur det verkligen funkar med hjälp av marknads analys (TA) så kan man enkelt för utspå börsens rörelser antar att du inte hört om eliot wave
Citera
2021-03-18, 01:53
Medlem
Assboulders avatar
Finns det någon som har tillgång till skitboken och vill dela med sig?
Citera
2021-03-18, 02:46
Medlem
Citat:
Jag hade gärna köpt den, i syfte att ladda upp den, så att alla kan ta del av skiten gratis.
Har hört att den inte ens duger till att torka sig i röven med
Tog en titt vad den kostade och såg att prislappen är 3,495kr!? VARFÖR?! Allt som står i beskrivningen finns gratis på Google.

Bissart att man får kalla sig vad man vill, bara man har ett Instagramkonto.
Citera
2021-03-18, 02:50
Medlem
Assboulders avatar
Citat:
Tog en titt vad den kostade och såg att prislappen är 3,495kr!? VARFÖR?! Allt som står i beskrivningen finns gratis på Google.

Bissart att man får kalla sig vad man vill, bara man har ett Instagramkonto.
Haha, jag har dessutom fått höra att han ofta refererar till kapitel i sin bok under sina grupputbildningar. Så att man nästan tvunget behöver ha boken för att ha någon glädje av utbildningen man betalar för.
Finns inget som rättfärdigar det priset, inte ens läroböcker på universitetet på tusen sidor kostar så mycket.
Sedan är det i pdf-format också, för det priset borde det ingå en avsugning och en guldpläterad medalj där det står att man är årets idiot.
Citera
2021-03-18, 19:34
Medlem
raketen66s avatar
Citat:
Haha, jag har dessutom fått höra att han ofta refererar till kapitel i sin bok under sina grupputbildningar. Så att man nästan tvunget behöver ha boken för att ha någon glädje av utbildningen man betalar för.
Finns inget som rättfärdigar det priset, inte ens läroböcker på universitetet på tusen sidor kostar så mycket.
Sedan är det i pdf-format också, för det priset borde det ingå en avsugning och en guldpläterad medalj där det står att man är årets idiot.
man merker verkligen vilken nivå det e här inne det e ni som e idioter o inte känar nårra pengar med hans kunskaper e de bara en tids fråga innan universitet och banker köper hans bok som undervisningsmedel hans strategier e både säkrare o ger mer av kastning en någon annans kolla bara hans dokument där han redovisar köp/sälj
Citera
2021-03-18, 22:43
Medlem
Citat:
man merker verkligen vilken nivå det e här inne det e ni som e idioter o inte känar nårra pengar med hans kunskaper e de bara en tids fråga innan universitet och banker köper hans bok som undervisningsmedel hans strategier e både säkrare o ger mer av kastning en någon annans kolla bara hans dokument där han redovisar köp/sälj
Men snälla, är du så verklighetsfrånvänd så du inte fattar själv att teknikerna som står i beskrivningen går att hitta på Google?

Inget företag eller Universitet kommer köpa Vinstjagarens bok, han har inte kommit på något nytt banbrytande system.

Helvete vad jag har svårt för människor som inte fattar
Citera
2021-03-19, 17:49
Medlem
Assboulders avatar
Citat:
Men snälla, är du så verklighetsfrånvänd så du inte fattar själv att teknikerna som står i beskrivningen går att hitta på Google?

Inget företag eller Universitet kommer köpa Vinstjagarens bok, han har inte kommit på något nytt banbrytande system.

Helvete vad jag har svårt för människor som inte fattar
Killen är ju helt efterbliven om han tror att universitet och banker, på något sätt skulle vilja förknippa sig med en outbildad instagramprofil. Vad ska han ens göra för dem, shout out for shout out eller?
Citera
2021-03-19, 18:14
Medlem
Citat:
Finns det någon som har tillgång till skitboken och vill dela med sig?

Hade inte förvånat mig ifall det mesta från boken är plagierat material, han har varken ingen relevant utbildning eller erfarenhet för att kunna skriva en bok och lägga en prislapp på 3500:-

Har även fått höra att han brottades mycket med strukturen och grammatiken på boken. Som tur insåg vinstjagaren det själv i alla fall och anlitade en spökskrivare, hemsidan var inte heller något vidare till en början

Hade varit intressant ifall någon har tillgång till boken, håller med. Hade både varit roligt med samtidigt sorligt att se vilket skräp han ger ut, med tanke på alla personer som blir lurade.
Även fast jag inte har läst boken, men däremot hört massa dåligt om den hade jag rekommenderat att donera motsvarande belopp till zigenaren utanför ica, för de som överväger att köpa boken. Du hade nog fått ungefär samma value för pengarna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in