Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Tack för återkoppling -även om det blir lite oklart för mig varför du replikerar. Dina djuplodande, analytiskt oerhört stringenta beskrivningar av folk i SD:s omgivning, inkl delar av Örebros polishus' och TR:s personal, gör dock denna tråd extra läsvärd.

Off topic: du bevisade min fd tes, numera fakta om att du har asperger. Inget fel med det. Men det förklarar dina sociala brister i ditt agerande i tråden.
Ontopic: varför svara en spottkobra med asperger.
Sköter åklagare rättegången och polisen gjort bättre arbete efter tr är jag inte övertygad han klarsr sig undan.
Rapporter säger SD är mer stingslig och mer hatisk mot flashback än tidigare. Han vet att någon nära sipprar info om honom. HD hon glider runt och mår bra, allt ont smashades ju bort med sjutton slag emot huvudet.
Summerat: tre trasiga, själar är otrogna, omogna. Tyvärr drevs två av dessa själar av en sjuk symbios. I den symbios en är det normalt googla på döda kolikbarn, utökat självmord givetvis med SD som överlevande. Även normalt ljuga om vlodaex och akeobataex samtidigt som diskbråck gör att SD i princip är ett kolli. Detta, sjuka par tog sig rätten att mörda i samförstånd eller en mördade och en fick en mental orgasm av mordet och städade undan efteråt. Ni allt blir bra nu.
Sedan har vi tråden en aspie som tror HD är fri även om nya bevis kommer. Suck.
Lägg till en kristen sjuklig kristen som förnedrar mordoffret.
Som den uslaste läckberg romanen, och hon skriver verkligen usla romaner.