Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Förstår faktiskt inte varför du citerar min replik, ställd till Litenensam, fanns det nånting i det du anser vara otrevligt? Du är kraftigt offt, vännen min.
OnT: Har du, istället för att kritisera tråddeltagare, kanske hunnit göra någon nytta här på morgonen och kontaktat JK för att få ut HD:s ansökan?
Om inte: Varför inte?
I rest my case.
Står för vad jag skrev tidigare och om jag hade behov eller skaffat HDs ansökan vore nog du den som sist skulle få den vetskapen. Otrevlig och härksarteknik fungerar inte. Gå nu och bemästra din levande omgivning istället Aspie.
Blir intressant följa HR och se om åklagarna lyckas få fram budskapen nu när de slipper Björn "mannen som är ett arbetsmiljöproblem på tingsrätten". Skule skapas en egen tråd om det egentligen.
Sedan bör Örebropolisen få ny ledning rakt av, detta fallet och andra visar på att många anställda har problem med gränser av statstjänsteman och privatpersoner. Tror dock inte på någon konspiration men en del bör få sig på trynet lite.
JG har haft tur Covid kom då några medarbetare hyste starka känslor att jobba med honom, med mer hemarbete löste sig problemet med automatik. Att jänkare inte har samma moraliska kompass som svenskar framgår med all tydlighet när det gäller honom.
Till Sillen, bra du trädde fram, men att du fortfarande har kontakt med HD visar på att du bör fundera lite extra. Hon har inte kört med rena kort emot dig. Du är inte skyldig henne ett dugg, vill du hjälpa henne. klipp alla band och vittna om exakt allt du vet. Framför allt klipp banden, hon är ormen med klyven tunga.
SD, din tid tickar din tid kommer snart vara förbi. Men du kanske kan geocatcha i fängelset, dock kom ihåg merparten av männskligheten störs av pipiga röster så öppna inte munnen för mycket om du inte vill åka på lite smörj i finkan.