2021-03-18, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Om ÅK inte är intresserad av dina uppgifter så borde väl försvaret vilja ha dig som expertvittne?

Det viktiga är sanningen kring vad som hänt. Vilken väg den tar är sekundärt.
Citera
2021-03-18, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Förstår faktiskt inte varför du citerar min replik, ställd till Litenensam, fanns det nånting i det du anser vara otrevligt? Du är kraftigt offt, vännen min.

OnT: Har du, istället för att kritisera tråddeltagare, kanske hunnit göra någon nytta här på morgonen och kontaktat JK för att få ut HD:s ansökan?
Om inte: Varför inte?

I rest my case.

Står för vad jag skrev tidigare och om jag hade behov eller skaffat HDs ansökan vore nog du den som sist skulle få den vetskapen. Otrevlig och härksarteknik fungerar inte. Gå nu och bemästra din levande omgivning istället Aspie.

Blir intressant följa HR och se om åklagarna lyckas få fram budskapen nu när de slipper Björn "mannen som är ett arbetsmiljöproblem på tingsrätten". Skule skapas en egen tråd om det egentligen.

Sedan bör Örebropolisen få ny ledning rakt av, detta fallet och andra visar på att många anställda har problem med gränser av statstjänsteman och privatpersoner. Tror dock inte på någon konspiration men en del bör få sig på trynet lite.

JG har haft tur Covid kom då några medarbetare hyste starka känslor att jobba med honom, med mer hemarbete löste sig problemet med automatik. Att jänkare inte har samma moraliska kompass som svenskar framgår med all tydlighet när det gäller honom.

Till Sillen, bra du trädde fram, men att du fortfarande har kontakt med HD visar på att du bör fundera lite extra. Hon har inte kört med rena kort emot dig. Du är inte skyldig henne ett dugg, vill du hjälpa henne. klipp alla band och vittna om exakt allt du vet. Framför allt klipp banden, hon är ormen med klyven tunga.

SD, din tid tickar din tid kommer snart vara förbi. Men du kanske kan geocatcha i fängelset, dock kom ihåg merparten av männskligheten störs av pipiga röster så öppna inte munnen för mycket om du inte vill åka på lite smörj i finkan.
Citera
2021-03-18, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pushlr
Precis och Stefan Davidsson bär på självaste Yggdrasil C-grenen med -3 i empati för andra.. hur skulle världen klara sig utan ett gott skratt

Han är för oss normal tänkta personer en person vi selekterar bort. Vi ser igenom honom på en gång. De i hans svans är skadat gods och bör få hjälp. Är docj cynisk och inser de är bortom hjälp. SD fick sitt skadade hov som beundrade honom, när en slog sig loss blev det 17 slag emot huvudet. Sedan hjälpte HD till att röjja, lycklig som en imbecill i tron det var en kärlekshandling till henne.
JG fattade egentligen inget till en början utan sedan drogs han in och av latent illa dold passion till SD har han försvårat lösningen av mordet. Men som jänkare döljer han det bakom deras svaga moraliska kompass.

Sedan har vi tomtarna här i tråden som visar på att kondom borde nyttjas av fler personer.
Citera
2021-03-18, 10:39
Medlem
Citat:
Det här kan lätt bli offtopic men jag ser likheter med mordet på LW. Jag har läst inlägg 96. Det säger att polacken är GM, inte hennes man.

Jag tycker att det är intressant i det här fallet eftersom han använde övervåld mot huvud och ansikte trots att han inte kände henne och inte hade något personligt hat mot henne. Just övervåldet mot LW har lyfts fram som bevis för att det måste vara SD som kände och hatade henne. Det höver alltså inte varit så.

Jag hoppas att det kollas upp var trostjuven befann sig i maj 2018.

Tveksam till att SD skulle samarbeta med någon polack för att slå ihjäl LW. Du får nog hitta något med lite mera innehåll om du tänkt dryfta det i tråden. Eller är det bara när det kommer till teorier som utesluter SD, HD och JG all din form utav källkritik brinner upp?
Citera
2021-03-18, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
Eller är det bara när det kommer till teorier som utesluter SD, HD och JG all din form utav källkritik brinner upp?

Tar mig rättigheten likt Carina aspie att vara spydig och säga detta om din öppna fråga: Självklart, SD HD och JG måste ju försvaras då dessa i ev samförstånd mördat en för smokie förhatlig person. De har egentligen bara utfört ett verk av gud. Ett guds straff för att lW på något sätt stört smokies värld på något vis. Smokie är farligt nära en psykos i sitt förgiftade hat emot lW och genom det hatet förpestar hon tre barns liv samt alla som kunde se LW för den individ med fel och brister som hon var. Men hon förtjänade inte ett sk guds straf som smokie njuter av.
Citera
2021-03-18, 11:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Här börjar det hända saker, i denna tråd.
SOA inväntar HD som sitter i förhör.
Nyfiken läser han på flashback, någonting har hittats, att det drar ihop sig.
Han kan ha varit till Hanna för att hämta eller lämna någonting, därifrån ser han till Lenas baksida. Är väl inte så konstigt ifall han gått runt en sväng i väntan på HDs förhör?
De som hittade kroppen, väntade kvar tills polis kom. Tror inte de stod och var tysta och oberörda, så SOA kan mycket väl hört att en kropp hittats. 1+1=2

Ingen av axelsson/davidsson kan säga hur de fick reda på att (Lena) en kropp hittats?

Djungeltrumma när det fungerar som bäst
Det där inlägget säger väl inte mer än att de letar, sen nåt om en brun påse via AB.
Nästa är väl mer relevant:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Citera
2021-03-18, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det där inlägget säger väl inte mer än att de letar, sen nåt om en brun påse via AB.
Nästa är väl mer relevant:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

2018-05-19, 14:39
Tidpunkten då folk i Hjärsta slår på trumman via flashback att någonting stort sker
Citera
2021-03-18, 11:36
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Det här kan lätt bli offtopic men jag ser likheter med mordet på LW. Jag har läst inlägg 96. Det säger att polacken är GM, inte hennes man.

Jag tycker att det är intressant i det här fallet eftersom han använde övervåld mot huvud och ansikte trots att han inte kände henne och inte hade något personligt hat mot henne. Just övervåldet mot LW har lyfts fram som bevis för att det måste vara SD som kände och hatade henne. Det höver alltså inte varit så.

Jag hoppas att det kollas upp var trostjuven befann sig i maj 2018.

Så den polske trostjuven lyckas alltså med att lura ner LW till BP?
Citera
2021-03-18, 11:36
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
2018-05-19, 14:39
Tidpunkten då folk i Hjärsta slår på trumman via flashback att någonting stort sker
Ja, och jag ansåg det inte som stora trumman iom att de är på fjärde dagen i sökandet, att olika områden betas av.
Inte ens tråden reagerar.
Citera
2021-03-18, 11:41
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ja, det var på FAD. LWs platoniska vän gav sig på SD. SD slängde sig på golvet och grät. Hans kompisar skyddade honom. Polis tillkallades. Den platoniska vännen hade ingen aning om att han var den enda av LWs män som inte fick ha sex med henne. Grundlurad. Frågan är om han enbart gav sig på SD för att han trodde att SD var mördaren eller om det också berodde på svartsjuka, att SD fick men inte han.
Varför kan du inte acceptera att LW verkar ha varit en mycket attraktiv person?
I tidigare inlägg har du svartsjukt påstått att det bara var för att få sex.
Nu är du gnällig över att hon hade relationer som inte handlade om sex.

När ska du komma över dina religiösa vanföreställningar om att kvinnor och män inte kan vara vänner?
Frigör dig från och släpp det hat du utstrålar så kanske du också kan hitta en man, med eller utan sex.
Citera
2021-03-18, 11:43
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
Intet nytt under solen ser jag, lika asperger och otrevlig som vanligt. Du är tack och lov inte moderator och kan styra tråden även om du hyser önskan att göra det.

Till ämnet: trvligt att Avel kom in och visade på bristerna som skett gällande den tekninska bevisningen. Sedan ser jag att många hyllat PS, men han tar semester och gör en usel överlämning vilket leder till ett kaos. Att han gör ok förhör uppväger inte det faktumet.

JG han är fast i sin homoerotiska relation med SD.
HD är en farlig kvinna som är ihop med en lika farlig man, stackars barn minst sagt.

SD kommer få sitt straff, rättsligt eller inte. Straffad blir han och han kan aldrig vara riktigt säker.
Du är bra på att kortfattat sammanfatta det som är väsentligt.
Det gäller även de inlägg du har gjort efter det här.
Citera
2021-03-18, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonhuvud007
I rest my case.

Står för vad jag skrev tidigare och om jag hade behov eller skaffat HDs ansökan vore nog du den som sist skulle få den vetskapen. Otrevlig och härksarteknik fungerar inte. Gå nu och bemästra din levande omgivning istället Aspie.

Blir intressant följa HR och se om åklagarna lyckas få fram budskapen nu när de slipper Björn "mannen som är ett arbetsmiljöproblem på tingsrätten". Skule skapas en egen tråd om det egentligen.

Sedan bör Örebropolisen få ny ledning rakt av, detta fallet och andra visar på att många anställda har problem med gränser av statstjänsteman och privatpersoner. Tror dock inte på någon konspiration men en del bör få sig på trynet lite.

JG har haft tur Covid kom då några medarbetare hyste starka känslor att jobba med honom, med mer hemarbete löste sig problemet med automatik. Att jänkare inte har samma moraliska kompass som svenskar framgår med all tydlighet när det gäller honom.

Till Sillen, bra du trädde fram, men att du fortfarande har kontakt med HD visar på att du bör fundera lite extra. Hon har inte kört med rena kort emot dig. Du är inte skyldig henne ett dugg, vill du hjälpa henne. klipp alla band och vittna om exakt allt du vet. Framför allt klipp banden, hon är ormen med klyven tunga.

SD, din tid tickar din tid kommer snart vara förbi. Men du kanske kan geocatcha i fängelset, dock kom ihåg merparten av männskligheten störs av pipiga röster så öppna inte munnen för mycket om du inte vill åka på lite smörj i finkan.
Tack för återkoppling -även om det blir lite oklart för mig varför du replikerar. Dina djuplodande, analytiskt oerhört stringenta beskrivningar av folk i SD:s omgivning, inkl delar av Örebros polishus' och TR:s personal, gör dock denna tråd extra läsvärd.

OnT (det fetade):
Vill bara fråga dig om du kanske inte insett att mycket talar för att SD kommer att frias ännu en gång i en svensk domstol.?
HR kommer inte att ha några nya, saftiga köttstycken att sätta tänderna i om några veckor, utan det blir nog för Göta HR att tugga på de redan väl avgnagda benen.
kan det bli..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in