2021-03-17, 23:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian är en officer och gentleman. han förtjänar någon som ger honom värme och kärlek. Inte kastar citroner på honom och lägger sill i hans mössa och blir beredd att klippa hans mössor och kalsonger bara för att han kastade lite vatten på henne. Vad fan skulle hon göra om han gjorde slut med henne eller råkade falla för någon annan. Riktigt omogen

madde känns mer hans typ och mer flickvänsmaterial än emelie
2021-03-17, 23:21
Medlem
Citat:
Adrian är en officer och gentleman. han förtjänar någon som ger honom värme och kärlek. Inte kastar citroner på honom och lägger sill i hans mössa och blir beredd att klippa hans mössor och kalsonger bara för att han kastade lite vatten på henne. Vad fan skulle hon göra om han gjorde slut med henne eller råkade falla för någon annan. Riktigt omogen

Beror nog på vad man söker för partner. Personligen hade jag ALDRIG velat ha en så trist och opersonlig partner som Madde.
Men det är väl skönt att inte alla tycker likadant, då hade världen varit trist och svår.
2021-03-17, 23:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Inte alls som 11/12 men bättre karaktärer förra året. Så Nej, det går inte i rätt riktning direkt som sagt.
Frågan är bara hur länge fyran har kontrakt med konceptet.
Ja, det vore intressant att få veta.

Undrar om fyrans konkurrentkanaler har pejl på att folk är missnöjda?
Tv5 skulle ju sitta på en guldgruva om dom tog över och körde/castade programmet exakt som när dom hade det sist.

För fan Femman lägg ner alla era jävla Filip och Fredrik möter nobody gives a fuck, och all annan ointressant skit ni har och kör Big Brother original style i halvårs-säsonger året runt!
Enda programmet ni behöver ha på er tablå, och ni skulle garanterat få mer tittare än ni har nu.
2021-03-17, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
För att du skriver att Madde bör "knulla AD framför ögonen på Emelie snarast". Som att det ens skulle fungera rent fysiskt... Förklara även gärna hur Emelie någonsin uttryckt sig som att hon "äger" Adrian?
Hmm. Öva du på att utrycka dig istället, min läsförståelse är det inget fel på.

Vad har Emelie gjort för vidrigt mot Tanja?

Men hur var det nu med lösförståelsen? OM JAG VORE MADDE.
Måste jag verkligen förklara vilket as Emelie var emot Tanja hela hennes första dag? Hur kan man ens ha missat det?
2021-03-17, 23:23
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Exakt...
Addera hennes EXTREMT påklistrade fasad och skratt/tillgjordhet.
Nej, det är inte helt normalt. Om inte annat är hon verkligen ointressant.
Förstår faktiskt inte vad som är påklistrat. Tycker hon verkar som en normal tjej. Hon känns positiv och en som man trivs att vara med
2021-03-17, 23:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Exakt...
Addera hennes EXTREMT påklistrade fasad och skratt/tillgjordhet.
Nej, det är inte helt normalt. Om inte annat är hon verkligen ointressant.

Jag tycker att både Madde och Adrian har påklistrade och konstiga personligheter. Fast Adrian har ju börjat busa lite nu och satte Pedram och Simon på plats igår vilket åtminstone var ett steg framåt.
2021-03-17, 23:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Sune var också min första tanke. Undra hur mycket Adrian kommer jobba för automatörhängen nu. 😂
We call them n-n-n-n-no... 🙃

Fan, Adrian. Nu blir det inget ligga för dig. Jävla Emil i Lönneberga/Sune/Kalles kaviar. Fan vad lyckat det blev!
2021-03-17, 23:25
Medlem
wolfiess avatar
Emelie sa "jag är inte intresserad av honom, han är 5 av 10, han plockar inte undan disken efter sig, han tvättar inte, han påminner om mitt ex, han är en jävla pussy"
Medlem
Citat:

Precis. Alla som har levt över 15 år på denna jord ser skillnaden mellan dessa brudar. Madde alla dagar i veckan. Helt annan mogenhet och trygghet i sig själv.
Medlem
Anonym396s avatar
Tror ni att killen imorgon är den sista deltagaren som kommer in? Jag skulle bli besviken då. Hur många dagar är det kvar 70?
Medlem
Jag tror att Madde absolut har sett bb innan. Hon sa iallafall innan hon gick in att hon ”fått höra” från familj och vänner om huset. Hon hade siktet inställt på Adrian innan hon ens kom in. GARANTERAT har ”familj och vänner” då berättat att Emelie och Adrian varit en grej.

Därför valde hon deras sovrum direkt. Därför blev hon nära Emelie direkt för att verka som en fin vän där inne till henne som ”inte vet något”. Idag har Emelie varit gladare än någon annan dag. Det ser ju Madde, då hugger hon till med det som vi nyss sett. Det är ingen slump.

Madde är slug. Jag sa det redan dag två hon var inne men då kunde jag inte sätta fingret på varför. Nu vet jag.
2021-03-17, 23:26
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Men hur var det nu med lösförståelsen? OM JAG VORE MADDE.
Måste jag verkligen förklara vilket as Emelie var emot Tanja hela hennes första dag? Hur kan man ens ha missat det?
Emelie är rövig mot alla hela tiden. Jag hade aldrig put up with that shit fschtårdu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in