2021-03-17, 23:03
Medlem
Är det någon som ser vad det står på deras karaktärer i leken de kör? De filmar ju bara de i sovrumet med DC och den kameran i vardagsrummet är för långt ifrån för att kunna se vad det står...
2021-03-17, 23:04
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Njaä, förlåten är hon inte.
Minns fortfarande hur kopiöst dålig man tyckte 2020 var i jämförelse med 2011/12 men visst, du har helt rätt i att dom lyckats med konststycket att göra det ännu sämre i år!
Kan inte för guds skull Kanal 5 eller Tv3 rädda BB, man törs ju inte ens spekulera i hur kopiöst uselt det kommer vara nästa år om fyran får fortsätta med den här slakten av programmet ! 😣
Inte alls som 11/12 men bättre karaktärer förra året. Så Nej, det går inte i rätt riktning direkt som sagt.
Frågan är bara hur länge fyran har kontrakt med konceptet.
2021-03-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Jag är också extremt imponerad av henne, hörde inte henne en enda gång snacka skit om Therese utan hon sa bara att hon tycktw de va synd att inte therese gav henne en chans till efter allt som hänt.
Hon vinner extremt mycket just nu. Både från folket och Adrian tror jag 😉 Madde har lite för mycket att tycka om efter 2 dagar i huset.. min luft går ur mig nu 😂

Knappast från Adrian . Tror inte han föredrar en tjej som snackar så mycket skit bakom ryggen på honom. Men från folket har hon nog gått lite plus efter allt med Tess osv.
2021-03-17, 23:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
i värsta fall kommer alla hans kläder i en instängd garderob börja lukta.

Med väldigt stor sannolikhet.
Fisk är nog fasen en av det värsta lukter som finns när det sätter sig.
Vi får la se resultatet snart och jag tror inte han blir nådig.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Får man veta 1 & 2?
Själv har jag Simon, Emelie, och Steph som favoriter.
Tycker verkligen om Tanja, men tycker på ett sätt att hon redan lite "gjort sitt" i TV (ÄLSKADE henne i PH). Och sen tycker jag att BB går ut på att vara där i 100 dagar - så vem som än kommer in nu i efterhand, tycker jag inte blir lika "värdig" att vinna.
Dessutom tycker jag inte om henne i kombination med Judith (vilket är typ 80 procent av tiden - pga J är som en vilsen, hungrig valp efter en mammas spenar på T..)

Etta har jag Simon. Tvåa Tanja..och trea nu Emelie Nej jag gillar henne inte heller i kombination med Judith..Jag hoppas att hon kan klicka med nya killen som kommer in imorgon.
Resterande i huset ger jag inte så mycket för just nu. Väldigt dött och tråkigt.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu kom Sune in i sovrummet. Han vill väl förstås kolla om tjejerna vill följa med på en helsvensk husvagnssemester. 😂😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Varför beter sig Emelie som hon är 14 år gammal? Är det därför hennes fans är så otroligt korkade? de är också 14 år? Hon vågar knappt säga att hon är intresserad av killen ändå ska det finns någon jävla girlcode kring den stackars grabben? Hade jag varit Madde hade jag knullat Adrian rakt framför ögonen på alla.

Nej men snälla nån. Vem är 14 år här?

1. Ingen någorlunda mogen människa över 20 år hoppar på någon man inte känner. Särskilt inte i direktsänd TV, om man har lite integritet- som E verkar ha. (Sen kan man tycka vad man vill om att då ställa upp i BB)

2. Vem fan sa att AD är intresserad av att "knulla med Madde"?! HAHA. Ursäkta men, möjligen i hennes drömmar.
2021-03-17, 23:06
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Stör mig på henne nu. Hejdå åk hem.

Jag med. Jag tyckte om henne första dagen, men hon är 33 år! Pratar och beter sig som en fjortis. Tvåfärgat hår, väldigt oseriös människa. Nåt måste ju va fel på henne om hon har så svårt att hitta pojkvänner. Vem fan går in i ett BB-hus för att som hon säger "hitta kärleken"?
2021-03-17, 23:06
Medlem
Snacka om att Nardos stöttar Madde och Adrian när hon LÄMNADE de ensamma. Det hade hon aldrig gjort med Emelie och Adrian
2021-03-17, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nu kom Sune in i sovrummet. Han vill väl förstås kolla om tjejerna vill följa med på en helsvensk husvagnssemester. 😂😂😂😂

AJAHAHAAHAHHAHAHHAAHAH SUNE
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Snacka om att Nardos stöttar Madde och Adrian när hon LÄMNADE de ensamma. Det hade hon aldrig gjort med Emelie och Adrian
FÖR FÖRSTA GÅNGEN HON LÄMNAR AD ENSAM I RUMMET MED EN BRUD
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fan vad förvånad jag blev!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in