2021-03-17, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Men hur var det nu med lösförståelsen? OM JAG VORE MADDE.
Måste jag verkligen förklara vilket as Emelie var emot Tanja hela hennes första dag? Hur kan man ens ha missat det?

OM DU VORE MADDE , så hade du våldtagit AD? Eller hur menar du nu?
Sluta blanda in min läsförståelse. Förklara bara hur du nu tänker dig att detta skulle ske. Adrian är inte ett dugg intresserad av henne.

Emelie gjorde inte något fel alls direkt mot Tanja, enligt mig. Såg hela den dagen.
2021-03-17, 23:27
Medlem
Finns bara två som kan vinna.

Emelie:
Visar när hon är ledsen, glad, sur, arg, irriterad, ironisk 🙌🏽 Är väl det som det behövs mer av? Ironi kan dom flesta människor urskilja, men kan man inte fatta det så blir det en riktig krock!

Tanja:
En ny dag ❤️
2021-03-17, 23:27
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Beror nog på vad man söker för partner. Personligen hade jag ALDRIG velat ha en så trist och opersonlig partner som Madde.
Men det är väl skönt att inte alla tycker likadant, då hade världen varit trist och svår.
Absolut, Emilie är ju söt som socker. Skånska på tjejer är också gulligt oavsett om de är glada eller sura.

2021-03-17, 23:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
OM DU VORE MADDE , så hade du våldtagit AD? Eller hur menar du nu?
Sluta blanda in min läsförståelse. Förklara bara hur du nu tänker dig att detta skulle ske. Adrian är inte ett dugg intresserad av henne.

Emelie gjorde inte något fel alls direkt mot Tanja, enligt mig. Såg hela den dagen.
Jag tror helt tvärtom att Adrian faktiskt är sugen på lite Mad Maddygirl. Jag tycker att det märks hela tiden.
2021-03-17, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Emelie sa "jag är inte intresserad av honom, han är 5 av 10, han plockar inte undan disken efter sig, han tvättar inte, han påminner om mitt ex, han är en jävla pussy"
Har inte kollat så mycket idag men sa hon verkligen så? Isåfall ljuger hon brutalt mycket. Minns när jag tittade live under en fest när Tess kom till vardagsrummet och gjorde en lapdance på AD mitt framför ögonen på Emelie. Man kunde se att E slängde något på golvet i vrede och stack direkt till köket.
2021-03-17, 23:30
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tror ni att killen imorgon är den sista deltagaren som kommer in? Jag skulle bli besviken då. Hur många dagar är det kvar 70?

De måste slänga in en snygg partypingla och en framåt snubbe. Annars kan de lägga ner.
2021-03-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag tror helt tvärtom att Adrian faktiskt är sugen på lite Mad Maddygirl. Jag tycker att det märks hela tiden.

Den som lever får se
2021-03-17, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Absolut, Emilie är ju söt som socker. Skånska på tjejer är också gulligt oavsett om de är glada eller sura.

Alltid haft svårt för skånskan, men är nåt speciellt med Ystad-dialekten, fullt förståelig...
Medlem
Adrian flörtar på bra nu
Stick Nardos! lämna de ifred!! Tur som fan att madde inte har en joel inkörd i röven nu slipper vi äntligen honom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De måste slänga in en snygg partypingla och en framåt snubbe. Annars kan de lägga ner.

Jo, det går sådär hittills...
Medlem
Det räcker nu! Är så less på Adrian + Emelie, Madde, Nardos snack

Imorgon kliver Adrians riktiga kärlek in i huset. PUNKT
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hon har formats efter alla motgångar i de förhållanden hon haft Emelie tillsist så kommer ingen i n i hennes hjärta det är igen svetsat lär typ, Man ser det på hur hon agerar och hur hon för sig tex runt AD tex det är inte kärvänligt precis man läste av hon snabbt som man gjorde m Tess!
Ja, hon har en tvåmeters mur omkring sig. BB kanske är bra för henne, vem vet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in