2021-03-17, 22:54
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
+100
Joel, som verkade så genuin och vill framstå som genomsnäll - har verkligen bevisat motsatsen den senaste veckan?
Bjuda Madde på frukost framför Emelies ögon och som du skriver; istället för att wingmanna E - försöka trycka upp i hennes ansikte hur bra han skulle passa ihop med Madde? Hmm.
Jag är IMPONERAD av hur väl Emelie faktiskt tar situationer; först Therese, som fick hela huset att försöka gå emot henne pga absolut ingenting. Nu hennes "bästisar". Nä fy, kräks på sånt här högstadie-beteende.
Heja Emelie.

+1.. Jag gillar Emelie. Hon är nog fasen trea hos mig nu.
2021-03-17, 22:54
Medlem
Kom precis in, verkar ha hänt något om sillspa i adrians mössa? någon som kan dra en kort recap.
2021-03-17, 22:55
Medlem
Citat:
Fast, jag tror ändå att hon försöker anspela på ngt positivt till honom.
Jag har själv i "yngre år" sagt sådär. Då har jag tänkt det som en liten peak om att det vore en bra grej.
Har kanske förstått nu att det inte är världens charmigaste raggningsreplik. Men ser mkt av mig själv som yngre i Emelie. (Kan bero på att jag själv är uppväxt halvt i Ystad..)
Emelie har ju ett så genomskinligt intresse av AD, så har svårt att tänka mig att hon skulle säga det negativt menat. (Hon tänker nog - som vanligt - inte så mkt på hur det uppfattas av mottagaren...)
ja det blev väl lite blandat men ville bara förklara att adrian inte påminde om exet pga otrohet utan det var disk och tvätt det gällde.Men tjejen är 24 år och tar väl från de limiterade erfarenheter hon har av förhållanden.
2021-03-17, 22:55
Medlem
codemeds avatar
Nu borde mössan på om något, jisses.
2021-03-17, 22:57
Medlem
Madde är en riktigt klok person
2021-03-17, 22:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Plus på den.
Sillspad i Adrians mössa är klockrent.
Vi slipper nog den gråa mössan resten av tiden i BB
Man får förmodligen bort lukten med bikarbonat.
Tills dess kommer den nog lukta, även om han tvättar den.

Det kommer säkert börja lukta. Vill ju se en reaktion då. Liiite taskigt att stoppa in det med andra kläder
2021-03-17, 22:58
Medlem
Hur är det ens möjligt att hitta såpass tråkiga deltagare? Man klarar knappt av att kolla längre, gillar inte ens någon. Synd Luis åkte ut för han kunde man i alla fall skratta åt.
Att de två gråtbebisarna Simon och Emelie är favoriter säger verkligen allt man behöver veta om den här otroligt intetsägande säsongen.
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Kom precis in, verkar ha hänt något om sillspa i adrians mössa? någon som kan dra en kort recap.
Undrar också
Medlem
Judith är verkligen inte allmänbildad. Hon verkar inte veta vem drottning Elisabeth är.
2021-03-17, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
+1.. Jag gillar Emelie. Hon är nog fasen trea hos mig nu.

Får man veta 1 & 2?
Själv har jag Simon, Emelie, och Steph som favoriter.
Tycker verkligen om Tanja, men tycker på ett sätt att hon redan lite "gjort sitt" i TV (ÄLSKADE henne i PH). Och sen tycker jag att BB går ut på att vara där i 100 dagar - så vem som än kommer in nu i efterhand, tycker jag inte blir lika "värdig" att vinna.
Dessutom tycker jag inte om henne i kombination med Judith (vilket är typ 80 procent av tiden - pga J är som en vilsen, hungrig valp efter en mammas spenar på T..)
Medlem
Citat:
+100
Joel, som verkade så genuin och vill framstå som genomsnäll - har verkligen bevisat motsatsen den senaste veckan?
Bjuda Madde på frukost framför Emelies ögon och som du skriver; istället för att wingmanna E - försöka trycka upp i hennes ansikte hur bra han skulle passa ihop med Madde? Hmm.
Jag är IMPONERAD av hur väl Emelie faktiskt tar situationer; först Therese, som fick hela huset att försöka gå emot henne pga absolut ingenting. Nu hennes "bästisar". Nä fy, kräks på sånt här högstadie-beteende.
Heja Emelie.

Jag är också extremt imponerad av henne, hörde inte henne en enda gång snacka skit om Therese utan hon sa bara att hon tycktw de va synd att inte therese gav henne en chans till efter allt som hänt.
Hon vinner extremt mycket just nu. Både från folket och Adrian tror jag 😉 Madde har lite för mycket att tycka om efter 2 dagar i huset.. min luft går ur mig nu 😂
Medlem
Madde så jävla skön!!! Tänker precis som henne här hemma.

Och folk behöver sluta skriva som att Adrian och Emelie är en grej. Han har aldrig sagt något så hur kan främlingar påstå annat hahaha??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in