2021-03-17, 22:59
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Undra om Emelie kommer vara vän med Joel och Nardos länge till! Dem agerar ibland som idioter istället för vänner
????
2021-03-17, 23:00
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Rosanna Charles är fan förlåten. Hon fick så mycket skit av castingen förra året, men det var absolut mer karaktärer förra året än i år.
Njaä, förlåten är hon inte.
Minns fortfarande hur kopiöst dålig man tyckte 2020 var i jämförelse med 2011/12 men visst, du har helt rätt i att dom lyckats med konststycket att göra det ännu sämre i år!
Kan inte för guds skull Kanal 5 eller Tv3 rädda BB, man törs ju inte ens spekulera i hur kopiöst uselt det kommer vara nästa år om fyran får fortsätta med den här slakten av programmet ! 😣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Adrian kollar på Emelie en del nu, tror han märker att hon är nere och vet att Madde och Nardos är i sovrummet. Han fattar nog vad som hänt

Vad har hänt? :/
Medlem
Madde sa tidigare att hon och Adrian klickade och att hon tyckte de hade kemi? Eller hörde jag fel? Jag har inte sett Adrian kolla mer på henne än på någon annan där inne?
2021-03-17, 23:01
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Vad har hänt? :/
Ja vad har hänt??
2021-03-17, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Jag är också extremt imponerad av henne, hörde inte henne en enda gång snacka skit om Therese utan hon sa bara att hon tycktw de va synd att inte therese gav henne en chans till efter allt som hänt.
Hon vinner extremt mycket just nu. Både från folket och Adrian tror jag 😉 Madde har lite för mycket att tycka om efter 2 dagar i huset.. min luft går ur mig nu 😂

Verkligen.
Emelie har inte snackat något oförtjänt skit om Therese - ännu mindre betett sig illa mot henne eller ngn annan?
Hon försökte tvärtemot vara trevlig och tillmötesgående trots att hon innerst inne ville spy på henne.
"Tiuuummen oupp"
2021-03-17, 23:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kan dc sluta följa den jävla nardos 18/h dygn
Big Brother rösten : NEJ!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Madde så jävla skön!!! Tänker precis som henne här hemma.

Och folk behöver sluta skriva som att Adrian och Emelie är en grej. Han har aldrig sagt något så hur kan främlingar påstå annat hahaha??
Hon har sagt rakt ut att hon har ett intresse o Nardos tryckte ur honom att han tyckte att Emelie var den han såg mest intresse hos i huset.
Medlem
Varför beter sig Emelie som hon är 14 år gammal? Är det därför hennes fans är så otroligt korkade? de är också 14 år? Hon vågar knappt säga att hon är intresserad av killen ändå ska det finns någon jävla girlcode kring den stackars grabben? Hade jag varit Madde hade jag knullat Adrian rakt framför ögonen på alla.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Det kommer säkert börja lukta. Vill ju se en reaktion då. Liiite taskigt att stoppa in det med andra kläder
i värsta fall kommer alla hans kläder i en instängd garderob börja lukta.
2021-03-17, 23:03
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Hur är det ens möjligt att hitta såpass tråkiga deltagare? Man klarar knappt av att kolla längre, gillar inte ens någon. Synd Luis åkte ut för han kunde man i alla fall skratta åt.
Att de två gråtbebisarna Simon och Emelie är favoriter säger verkligen allt man behöver veta om den här otroligt intetsägande säsongen.
+103
2021-03-17, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde sa tidigare att hon och Adrian klickade och att hon tyckte de hade kemi? Eller hörde jag fel? Jag har inte sett Adrian kolla mer på henne än på någon annan där inne?

Stör mig på henne nu. Hejdå åk hem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in