2021-03-17, 22:48
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, det räcker att bara gå till sig själv. Man är tokintresserad av någon. Man börjar känna att det inte är ömsesidigt. Man börjar hitta alla fel det går på motparten, helst också att alla hör det. Som man behöver inte vara någon tung psykolog för det. Motparten blir till slut ful, dum och absolut inget man vill ha. Punkt. Man knyter näven i fickan, sänker blicken och traskar på vidare. The End.
Plus på den.

Sillspad i Adrians mössa är klockrent.
Vi slipper nog den gråa mössan resten av tiden i BB

Man får förmodligen bort lukten med bikarbonat.
Tills dess kommer den nog lukta, även om han tvättar den.
2021-03-17, 22:49
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Med tanke på fyrans casting så kommer väl den nya "hunken" enbart prata om kläder, känslor och kärleks-relationer, och spendera mer tid framför spegeln än Tess någonsin gjorde.
Rosanna Charles är fan förlåten. Hon fick så mycket skit av castingen förra året, men det var absolut mer karaktärer förra året än i år.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Med tanke på fyrans casting så kommer väl den nya "hunken" enbart prata om kläder, känslor och kärleks-relationer, och spendera mer tid framför spegeln än Tess någonsin gjorde.

Medlem
Den som gör något fel är Nardos och Joel som mycket väl vet att Emelie har ett intresse för Adrian vilket hon sagt till båda, hon blev även arg på Joel för han pressade henne för hon sa att hon inte ville berätta allt hon kände precis nu för kameran och att hon inte vill bli dissad på tv.
Att Madde inte har kollat på programmet är en fet lögn av en källa.. Hon har koll.
Nardos o Joel sitter o höjer Madde till skyarna o säger att dem ”ser” att Adrian o Madde har något.. Så sjukt elakt oavsett om Adrian o Emelie inte är skyldigs varandra något.
2021-03-17, 22:50
Medlem
HatarIslams avatar
Judith "utan" ögonbryn. 🤮
2021-03-17, 22:51
Medlem
Vad kom de fram till om sängplatserna? Säg fan inte att Emelie gav bort sin?
2021-03-17, 22:52
Medlem
Adrian kollar på Emelie en del nu, tror han märker att hon är nere och vet att Madde och Nardos är i sovrummet. Han fattar nog vad som hänt
2021-03-17, 22:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vet feelingen då ngt går i sär som för mig hade en bipolär / kontrollerande tjej i 6år, Droppen var då hon envisades om bilen fick tvär nog då..
Men det kom man över relativt snabbt men lät tiden gå likväl...
Emelie fungerar lite så tror hon gått på ngr rejäla minor därav hur hon agerar mot officeren!
Javisst. Man känner igen dessa signaler. Tråkigt för dig också.
Tyvärr har jag också en extremt lång stubin i ett förhållande. Jag vill helst att man löser allt.
Emelie är en extremt tuff tjej på ytan och jag hoppas att få se en mjukare sida för det skrämmer nog rätt många. Känns som officeren är lite som mig. Har lärt mig att snabbt springa ifrån för mycket snack och tuffa ytor. Madde är nog den typen jag skulle kunna dras till. Den där mjuka, lite omtänksamma. Så visst kanske officeren känner likadant, och jag förstår honom.
2021-03-17, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Den som gör något fel är Nardos och Joel som mycket väl vet att Emelie har ett intresse för Adrian vilket hon sagt till båda, hon blev även arg på Joel för han pressade henne för hon sa att hon inte ville berätta allt hon kände precis nu för kameran och att hon inte vill bli dissad på tv.
Att Madde inte har kollat på programmet är en fet lögn av en källa.. Hon har koll.
Nardos o Joel sitter o höjer Madde till skyarna o säger att dem ”ser” att Adrian o Madde har något.. Så sjukt elakt oavsett om Adrian o Emelie inte är skyldigs varandra något.

+100
Joel, som verkade så genuin och vill framstå som genomsnäll - har verkligen bevisat motsatsen den senaste veckan?
Bjuda Madde på frukost framför Emelies ögon och som du skriver; istället för att wingmanna E - försöka trycka upp i hennes ansikte hur bra han skulle passa ihop med Madde? Hmm.
Jag är IMPONERAD av hur väl Emelie faktiskt tar situationer; först Therese, som fick hela huset att försöka gå emot henne pga absolut ingenting. Nu hennes "bästisar". Nä fy, kräks på sånt här högstadie-beteende.
Heja Emelie.
Medlem
Undra om Emelie kommer vara vän med Joel och Nardos länge till! Dem agerar ibland som idioter istället för vänner
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl

Joel är säkert jätteglad nu. Nu kan han sluta försöka cockblocka. Men nu kanske han börjar jaga Madde och Adrian istället
2021-03-17, 22:54
Medlem
kan dc sluta följa den jävla nardos 18/h dygn

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in