Citat:
Ursprungligen postat av
naradon11
Hur fan kunde en sån ful gubbe ha så många snygga tjejer? Och varför lägger han ut bilderna på nätet? Tycker synd om tjejerna.
De är inte alla tidigare flickvänner, se nedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
farbror_barbro
Jag vet inte om man skall vara avundsjuk på en kille som landar 10-15 tjejer av den kalibern, alla lika unga och fantastiskt snygga fast han blir äldre och äldre, eller tycka synd om honom när den han till slut gifter sig med enligt hans egen uppgift är helt galen. Vilket ju också visat sig senare (givet att det faktiskt är hon som är MÄ i våldtäktsåtalet mot Dil*n U).
Han har inte ”landat” 10-15 tjejer av den kalibern, om du med ”landat” menar haft sex eller haft en relation med.
En av tjejerna är en tidigare flickvän till mig och jag var just på väg att skriva en rant om att han ljög på sidan, när jag förstod att texterna till de olika bildserierna kom i en annan ordning än den jag först tolkade det som.
Hursomhelst. Han var säkert tillsammans med några av tjejerna, men de flesta var det nog med som med mitt ex, han var en lustig figur med en kamera som tog fina bilder och varken något mer eller mindre än så.