2021-03-17, 22:56
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Ja helt korrekt - Eftersom det då aldrig blir någon våldtäkt. Brottsförebyggande kan man kalla det.

Känner du inte till svensk lag? Det är våldtäkt om man inleder sex med en sovande partner.
Citera
2021-03-17, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Sperma som bevis vet ingen något om såtillvida om någon inte känner åklagaren, MÅ eller advokaterna?
Med tanke på MÅ tidigare operandi är inget ett säkert bevis oavsett. Hoppas att alla läst domen här? Fanatiskt hur MÅ kan lyckas spela in vid rätt tillfälle. https://www.docdroid.net/KlbTwG9/hrs-b-2018-5915-pdf#page=18
Men det förstår väl en fucking apa att Åkl inte hade gått på den starkare graden mot en sådan opponent utan teknisk bevisning!
Citera
2021-03-17, 22:57
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Hur vet du att hon har falskanmält? Det enda som står klart är att bevisen inte räckt.

Hon valde absolut ut vilka 19 minuter hon skickade iväg, och tveklöst gjorde hon utval. Men hon berätta redan när hon skickade att det fanns mer. Och även om något tog emot så hade polisen HELA inspelningen långt innan åtalet kom. Och då även de 30 minuterna på slutet som hon också hade klippt bort trots att dessa talade till hennes fördel.

Du måste trolla eller så har du inte läst domen:
https://www.docdroid.net/KlbTwG9/hrs-b-2018-5915-pdf#page=17

T.ex. hävdade hon att hon inte hade manipulerat ljudfilen trots att det är bevisat att hon gjort det men det finns mycket mer där.
Senast redigerad av Ohshit.Cuntwell 2021-03-17 kl. 23:00.
Citera
2021-03-17, 22:58
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naradon11
Hur fan kunde en sån ful gubbe ha så många snygga tjejer? Och varför lägger han ut bilderna på nätet? Tycker synd om tjejerna.
De är inte alla tidigare flickvänner, se nedan.
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Jag vet inte om man skall vara avundsjuk på en kille som landar 10-15 tjejer av den kalibern, alla lika unga och fantastiskt snygga fast han blir äldre och äldre, eller tycka synd om honom när den han till slut gifter sig med enligt hans egen uppgift är helt galen. Vilket ju också visat sig senare (givet att det faktiskt är hon som är MÄ i våldtäktsåtalet mot Dil*n U).
Han har inte ”landat” 10-15 tjejer av den kalibern, om du med ”landat” menar haft sex eller haft en relation med.

En av tjejerna är en tidigare flickvän till mig och jag var just på väg att skriva en rant om att han ljög på sidan, när jag förstod att texterna till de olika bildserierna kom i en annan ordning än den jag först tolkade det som.

Hursomhelst. Han var säkert tillsammans med några av tjejerna, men de flesta var det nog med som med mitt ex, han var en lustig figur med en kamera som tog fina bilder och varken något mer eller mindre än så.
Citera
2021-03-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Hon behövde väl de 2 månaderna på sig att klippa och klistra klart ljudfilen...

Kan polisen ha lyssnat av GL under tiden mellan anmälan och förhöret?! Kan han ha sagt något ”avslöjande” till någon vän per telefon om våldtäkten? Åklagaren kanske sitter på ett ess i rockärmen
Citera
2021-03-17, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Hur kan du undgå att se att hon ljugit i den berättelsen? Hur kunde hon hantera sin mobil när hon utsattes för strypgrepp t.ex.? Varför sa hon "Alltså tror du inte jag vet hur skönt det här är?" om hon utsattes för det hon påstod? Varför manipulerade hon ljudfilen för att ge en falsk bild av vad som hände?

Hovrätten angav även i domskälen att hon var trovärdig men att hennes uppgifter inte var tillförlitliga.
Citera
2021-03-17, 23:00
Medlem
Citat:
Hon behövde väl de 2 månaderna på sig att klippa och klistra klart ljudfilen...

Så tror du?
Med tanke på hennes tidigare anmälan talar väl allt för att mobilen istället gått raka vägen till NFC för att kontrollera äktheten i det som finns där. Precis som de gjorde förra gången (och då de kom fram till att den INTE var manipulerad.)
Citera
Medlem
Citat:
Ja helt korrekt - Eftersom det då aldrig blir någon våldtäkt. Brottsförebyggande kan man kalla det.

Så om du vaknar av att hon sugit in lille skott i munnen och slaffsar som bäst har ingen våldtäkt skett? När har du lämnat samtycke?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Känner du inte till svensk lag? Det är våldtäkt om man inleder sex med en sovande partner.
Nej jag är inte jurist tyvärr, utan realist. Varför måste brudarna försöka ligga med dig när du är medvetslös? Är du odräglig på något sätt? Eller kanske lite utvecklingsstörd?
Citera
2021-03-17, 23:01
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Hovrätten angav även i domskälen att hon var trovärdig men att hennes uppgifter inte var tillförlitliga.

Det är bevisat att hon har manipulerat ljudfilen men hon ljög och sa att hon inte gjort det. Finns mycket annat där också som är uppenbara lögner.
Citera
2021-03-17, 23:02
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
En av tjejerna är en tidigare flickvän till mig och jag var just på väg att skriva en rant om att han ljög på sidan, när jag förstod att texterna till de olika bildserierna kom i en annan ordning än den jag först tolkade det som.

Hursomhelst. Han var säkert tillsammans med några av tjejerna, men de flesta var det nog med som med mitt ex, han var en lustig figur med en kamera som tog fina bilder och varken något mer eller mindre än så.

Han har en specialsida där han enbart listar sina ex. EA förekommer där fast hon förekommer på andra sidor också.

Creepig kille, nu med ung thailändska som det ser ut, men det är ju OT.
Citera
2021-03-17, 23:02
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Nej jag är inte jurist tyvärr, utan realist. Varför måste brudarna försöka ligga med dig när du är medvetslös? Är du odräglig på något sätt? Eller kanske lite utvecklingsstörd?

Om du inte känner till detta kan du inte uttala dig om GLs eventuella skuld ens om du tror på kvinnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in