Citat:
Ursprungligen postat av
Bendi
Snarare 55-75 tusen kränkning, plus någon schablon för sveda och värk ca 10. Sällan värt besväret ens för en analhora/cum whore/slampa eller vad det nu är du brukar kalla kvinnor.
Du är lite äcklig, men det kan man ju få vara om man vill antar jag
Citerar ett av mina inlägg:
"Nämnden för brottsskadeersättning vid Brottsoffermyndigheten har beslutat att höja brottsskadeersättningen vid våldtäkt. Ersättningen för kränkning höjdes från 75 000 kr till 100 000 kr och ersättningen för sveda och värk höjdes från 10 000 kr till 15 000 kr. Höjningen beror på den skärpta syn på sexualbrott som bl.a. kommer till uttryck genom förändringar i lagstiftningen om sexualbrott."
Men de flesta kvinnor tycker nog inte att 115 000 kronor kan motivera en våldtäkt. Som man skulle jag inte vilja ha ofrivilligt sex för den summan. Men jag tror nog inte heller att du kan förneka att det finns kvinnor (knarkberoende, utslagna, traffic-offer etc) som har en annan uppfattning.
Men jag tror nog en kombination av pengar, manshat och hämndbegär för inbillade oförrätter driver ett antal kvinnor att göra obefogade anmälningar om våldtäkt....

Att anta alla kvinnor alltid talar sanning är inte en bra förutsättning för korrekta domar.
Vi är många män som stött på borderline kvinnor i vår ungdom och senare. Intensiva och underbara kvinnor inledningsvis, som sexlivet var fantastiskt med när det fungerade, men efter några veckor tröttnade de. Då blev det ibland som någon tidigare skrev: Jag vill, vad väntar du på? Nej, sluta, vad håller du på med? Ja, mera, gör mer! Va, våldtar du mig....
Dessa kvinnor kan nog driva vem som helst vansinnig...
Nu som vuxen inser man att dessa kvinnor skall man passa sig för. Vid minsta föraning om vart det barkar så är det bäst att springa åt andra hållet, men som ung så trodde man att det skulle blir bättre....