2021-03-17, 22:18
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Adrian har berättat att hans ex har varit otrogen med en annan kille och till slut så var hon tvungen att presentera killen till Adrian och erkänna att hon inte har känslor kvar för honom men att de kan försätta vara vänner så de förblev vänner alla tre och reste tillsammans flera gånger
VA?

Hittar du på nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Riktigt tråkigt att Emelie väljer att slänga Adrian så bara för att en annan tjej sa att hon var intresserad av honom..
Hon följer efter honom överallt och är typ alltid där han är och nu är hon ”ointresserad”.
Den är väl inte svår att förstå? Hela hon är ju enbart försvarsmekanismer.
Direkt när hon kände att hon var bortvald så friendzonade hon honom för att inte riskera att skämma ut sig.
Medlem
Citat:
Adrian har berättat att hans ex har varit otrogen med en annan kille och till slut så var hon tvungen att presentera killen till Adrian och erkänna att hon inte har känslor kvar för honom men att de kan försätta vara vänner så de förblev vänner alla tre och reste tillsammans flera gånger

Detta kan inte stämma??
Medlem
snack om tess nu igen i sov1
Medlem
Är d här fest?
2021-03-17, 22:19
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag fattar inte vad ni menar med att Emelie har skickat dubbla signaler och varit oschysst mot Adrian..?
De har på sin höjd gett varandra en kram. Hon är inte skyldig honom någonting.
Han har ju själv vägrat från start säga vem eller om han är intresserad av någon. Han har haft alla tjejer därinne snart efter sig och varken sagt nej eller ja. Emelie har inte gjort något fel för att hon tröttnat. En snygg kille blir mindre snygg om han inte har rätt go eller personlighet. Inte ett dugg konstigt tycker jag.

+1
2021-03-17, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
VA?

Hittar du på nu?
Nej, det var under Farmen vecka när de hängde vid poolen och han låg next to Emelie.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Är d här fest?
De fick ingen fest. Jag antar att det blir en imorgon när den nya killen kommer in.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ehum. När skulle han ha sagt det?
Det var något märkligt.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
emelie sa precis: när jag får en kille så vill jag inte ha honom längre.
+ adrian blötte ner henne på skoj och emeleis reaktion var direkt 0 till 100 och skulle klippa sönder hans kalsonger och mössor.

FYYYYYYY en gentleman som ÄnglaAnsiktet behöver verkligen inte en crazy bitch som Emelie. Kommer Aldrig shippa Emelie och Adrian igen! Hon kommer krossa hans hjärta bara för att sakens skull.

Nej fy madde känns mer flickvänsmaterial
Och det här börjar kännas mer och mer som Bachelor än Big Brother. 😉
2021-03-17, 22:21
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Jag fattar inte vad ni menar med att Emelie har skickat dubbla signaler och varit oschysst mot Adrian..?
Han har ju själv vägrat från start säga vem eller om han är intresserad av någon. Han har haft alla tjejer därinne snart efter sig och varken sagt nej eller ja. Emelie har inte gjort något fel för att hon tröttnat. En snygg kille blir mindre snygg om han inte har rätt go eller personlighet. Inte ett dugg konstigt tycker jag.
Jag håller med dig där. Nardos har ju haft långa bikter med Adrian där hon har försökt få ut om det finns en tjej i huset som han gillar. Snubben vågar inte säga ja eller nej.

EDIT: Adrian blev nästan förstörd av att hans hår blev gult. Han måste vara medveten om att alla tjejer vill ha honom. Och om han inte var intresserad så hade han vågat säga det när de leker med honom på sanning och konsekvens.
Senast redigerad av Anonym396 2021-03-17 kl. 22:23.
2021-03-17, 22:22
Medlem
Citat:

Så sant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in