Hehe. Man undrar varför Emelie säger som hon säger. Tror inte ett ord av det. Men det är ju skönt för lilla Madde
Jag tror inte heller på Emilie. Det är uppenbart att hon är intresserad av Adrian. Men snubben är jävligt konstig som bara är intresserad av att massera Nardos, busa med Joel och leka blattebror med Pedram. Han har fått sova i över 2 veckor med en söt skånsk tjej men har inte gjort något. Jag undrar varför en lugn snubbe som Adrian ens gick in i huset?
tror verkligen inte hon ljuger. hon var alldeles för detaljerad och sättet hon sa det på kändes för genuint.
Men även om hon ljög, så är det jävligt fult av henne att klanka ner honom på det sättet bakom hans rygg. Det blev jävligt tydligt just nu att Emelie inte förtjänar ÄnglaAnsiktet.
Madde verkar faktiskt genuin i det hon säger.
Shippar verkloigen madde och adrian nu. Officern förtjänar någon som inte snackar skit bakom hans rygg och ger honom dubbla signaler
Emelie verkar inte vara typen som ljuger. Jag tror helt enkelt hon var ärlig.
Riktigt tråkigt att Emelie väljer att slänga Adrian så bara för att en annan tjej sa att hon var intresserad av honom..
Hon följer efter honom överallt och är typ alltid där han är och nu är hon ”ointresserad”.