2021-03-17, 22:09
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe. Man undrar varför Emelie säger som hon säger. Tror inte ett ord av det. Men det är ju skönt för lilla Madde
Jag tror inte heller på Emilie. Det är uppenbart att hon är intresserad av Adrian. Men snubben är jävligt konstig som bara är intresserad av att massera Nardos, busa med Joel och leka blattebror med Pedram. Han har fått sova i över 2 veckor med en söt skånsk tjej men har inte gjort något. Jag undrar varför en lugn snubbe som Adrian ens gick in i huset?
2021-03-17, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Någon här skrev att Ad varit otrogen.... whaat.. känns tveksamt.

Otrogen? Någon måste berätta om detta stämmer eller inte, känns konstigt att han ens skulle säga nåt sånt i ett program
Medlem
Häller man surströmming på hattarna får man skylla sig själv. Omoget gjort tycker jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
ja exakt så. har också märkt på senaste att Emelie är alldeles för omogen

Tyvärr, tror Adrian hade uppskattat om hon bara hade varit ärlig med honom..
Båda är så komplicerade när det kommer till känslor
2021-03-17, 22:11
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Mormor Katti har man endast sett på föaddriga ben i glaset då DC riktade fokus på andra. I övrigt inte en minut ens på hela kvällen!

Hon producerar verkligen mormor!

...

Tessan borde ha varit kvar. Kattis enda bidrag den här veckan är att hon lade sig raklång i hockeymålet..
2021-03-17, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
tror verkligen inte hon ljuger. hon var alldeles för detaljerad och sättet hon sa det på kändes för genuint.
Men även om hon ljög, så är det jävligt fult av henne att klanka ner honom på det sättet bakom hans rygg. Det blev jävligt tydligt just nu att Emelie inte förtjänar ÄnglaAnsiktet.

Madde verkar faktiskt genuin i det hon säger.
Shippar verkloigen madde och adrian nu. Officern förtjänar någon som inte snackar skit bakom hans rygg och ger honom dubbla signaler

Emelie verkar inte vara typen som ljuger. Jag tror helt enkelt hon var ärlig.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Precis. Och det var ju för flera dagar sen.
Ser folk ingenting?

+1... Efter Maddes skedning gav Emelie totalt upp hoppet. Det var supertydligt. Fattade inte att hon orkade hålla ut så länge så cred för ihållsamhet.
Medlem
ALLA och deras morsor och farsor vill ha Adrian i sig
Katti, Nardos, Pontus, Emelie, Joel, Madde, Tess, Step, Tanja, alla de har visat intresse.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Fast under midsommarfester frågade Emelie ut Nardos om Adrian...

Och när Madde la sig och skedade Adrian gick Emelie ut och grät. Detta är en försvarsmekanism för att inte bli bortvald i tv
2021-03-17, 22:13
Medlem
Riktigt tråkigt att Emelie väljer att slänga Adrian så bara för att en annan tjej sa att hon var intresserad av honom..
Hon följer efter honom överallt och är typ alltid där han är och nu är hon ”ointresserad”.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Häller man surströmming på hattarna får man skylla sig själv. Omoget gjort tycker jag.
det var sillspad... surströmming hade alla märkt av.
Medlem
Oj Emelie är inte personen som jag trodde. Trodde inte hon var typen som raggade killar o sen slängde dom i sjön när hon fått dom på krogen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in