2021-03-17, 22:14
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Jag hängde inte med från början, varför gjorde hon detta överhuvudtaget för? Någon hämnd?
vetefan. Kollar lite då och då på andra TVn som står bredvid med BB live igång.
Så jävla nice av Emelie, så det händer något i huset. hehe
2021-03-17, 22:14
Bannlyst
Kan inte finnas någon som är vid sinnes fulla bruk som hellre hade tagit Emelie än Madde. Jag tror att Emelie förstår det, hon kan inte tävla med Madde.
2021-03-17, 22:15
Medlem
Ridnes avatar
Jag fattar inte vad ni menar med att Emelie har skickat dubbla signaler och varit oschysst mot Adrian..?
De har på sin höjd gett varandra en kram. Hon är inte skyldig honom någonting.
Han har ju själv vägrat från start säga vem eller om han är intresserad av någon. Han har haft alla tjejer därinne snart efter sig och varken sagt nej eller ja. Emelie har inte gjort något fel för att hon tröttnat. En snygg kille blir mindre snygg om han inte har rätt go eller personlighet. Inte ett dugg konstigt tycker jag.
Medlem
emelie sa precis: när jag får en kille så vill jag inte ha honom längre.
+ adrian blötte ner henne på skoj och emeleis reaktion var direkt 0 till 100 och skulle klippa sönder hans kalsonger och mössor.

FYYYYYYY en gentleman som ÄnglaAnsiktet behöver verkligen inte en crazy bitch som Emelie. Kommer Aldrig shippa Emelie och Adrian igen! Hon kommer krossa hans hjärta bara för att sakens skull.

Nej fy madde känns mer flickvänsmaterial
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Emelie har jag läst av hon är osäker på det hon känner rakt igenom, Hon tar inte 1a steget då tappar hon mark på ngt sätt så har nog en last som hämmar hon!
Yep. Det tar inte två dagar att tappa känslor för någon så starka som Emelie hade. Det vanligaste är att göra en tvärvändning och börja intala sig att hon inte gillar honom och försöka hitta alla punkter väldigt systematiskt vad hon inte gillar. Hon är väldigt öppen med det högt och där har vi beviset. Hon är sårad att den andra parten inte visar något. Detsamma gällde Peddo till slut sade han att han inte alls är intresserad av Tess, vilket naturligtvis inte är sant. Det finns flet saker man kan trycka på. Men Emelie är inte ärlig.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Du är ju störd
Japp. Mitt namn passar bra.
2021-03-17, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Riktigt tråkigt att Emelie väljer att slänga Adrian så bara för att en annan tjej sa att hon var intresserad av honom..
Hon följer efter honom överallt och är typ alltid där han är och nu är hon ”ointresserad”.

Hon förtjänar inte honom. riktigt jävla omogen och absolut inte redo för en gentleman och officer som Adrian
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror inte heller på Emilie. Det är uppenbart att hon är intresserad av Adrian. Men snubben är jävligt konstig som bara är intresserad av att massera Nardos, busa med Joel och leka blattebror med Pedram. Han har fått sova i över 2 veckor med en söt skånsk tjej men har inte gjort något. Jag undrar varför en lugn snubbe som Adrian ens gick in i huset?

Det enda hoppet som finns kvar är att Adrian inte tänker så alls om Nardos eller någon annan tjej, och att det därför är helt odramatiskt att massera dem osv, men att han inte kan vara likadan med Emelie just FÖR ATT det skulle vara laddat.

Meeeen.. det kan såklart vara så att han bara inte är intresserad, inte av Emelie, inte av någon annan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Okej tack
Adrian har berättat att hans ex har varit otrogen med en annan kille och till slut så var hon tvungen att presentera killen till Adrian och erkänna att hon inte har känslor kvar för honom men att de kan försätta vara vänner så de förblev vänner alla tre och reste tillsammans flera gånger
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror inte heller på Emilie. Det är uppenbart att hon är intresserad av Adrian. Men snubben är jävligt konstig som bara är intresserad av att massera Nardos, busa med Joel och leka blattebror med Pedram. Han har fått sova i över 2 veckor med en söt skånsk tjej men har inte gjort något. Jag undrar varför en lugn snubbe som Adrian ens gick in i huset?
2021-03-17, 22:17
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
vetefan. Kollar lite då och då på andra TVn som står bredvid med BB live igång.
Så jävla nice av Emelie, så det händer något i huset. hehe
Vad har hon gjort?
2021-03-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
...

Tessan borde ha varit kvar. Kattis enda bidrag den här veckan är att hon lade sig raklång i hockeymålet..

Håller med! Vinkärringen har ju inte varit nominerad alla veckor av en slump.. Fladdrat runt i några äckliga mjukisbyxor och snackar med polarna som är 30-35 år yngre. Vita blend i mungipan och hostar slem så fort hon ska skratta.. Hur fan kunde det vara kvar före Tessan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in