Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
Visst finns de yrkena. Men du skrev Seketerare.
Jag frågade om du träffat någon Sekreterare de senaste 20 åren, och du svarade inte så jag antar att svaret är Nej.
Då vet jag att du påstår att sekreterare inte är ett yrke, utan enkom en lättsam syssla för stackars svaga kvinnor.
Klart att jag träffat en hel del sekreterare de senaste tjugo åren. T ex läkarsekreterare inom vården och chefssekreterare genom mitt jobb. Vad trodde du?
Citat:
Själv väljer jag gärna en kvinnlig läkare när jag är krasslig, medans du pratar med din Sekreterare. Kvinnor kan, men inte spela schack eller göra film eller springa fort.
Jag förstår så väl att du gärna går till en kvinnlig urolog för dina svårigheter att kissa.

I din ålder, 65plus, är det då krassligheter, krisande korttidsminne och knastrande leder står som spön i backen. Du kanske borde fundera på att dra dig tillbaka från Flashback innan symptomen förvärras.
Så nu erkänner du rakt ut att du är en sexist som anser att kvinnor inte kan regissera film. Då är vi överens om att diskussionen nu har kommit till vägs ände.