2021-03-17, 12:50
Medlem
Det här temat är redan tråkigt och det ska pågå hela veckan. Så jävla fantasilös produktion.
Inte ens Tanja ser ut att trivas särskilt bra där inne längre. Hon vill nog bara att maj ska komma så hon kan kamma hem miljonen. Hon eller Simon. Men just nu tycker jag Tanja är värd den mer. Simon har lite mer att bevisa.

Nu måste ju BB slänga in nya deltagare. Det är 2 månader kvar av den här säsongen och det känns redan dött. Jag känner knappt något sug att slå på liven längre.
Det är fest ikväll och vi vet alla redan nu att det inte kommer hända något spännande.
Tess, Jesper och Luis åkte ut alldeles för tidigt!
2021-03-17, 12:51
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Judiths lag MÅSTE vinna, på måndag ska antigen Pedram eller Pontus åka beroende på vilken lag som hänger löst.
Du behöver nog inte vara orolig, Judiths lag kommer ju vinna, det har ju fyran verkligen sett till.

Men vettefan faktiskt om jag inte vill att äckelJudith åker ut före peddot!??

Avskyr varenda fiber i peddots krokiga kropp, men Judith ännu mer.

Peddots vansinneshybris kan man ju iallafall skratta åt, men äckelJudith är ju enbart en stor fet jävla varböld!
2021-03-17, 12:53
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså varför får inte Nardos in något annat än hummus?
2021-03-17, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ne det får man ju ta med en nypa salt.

Ja så fort han känner sig dissad eller någon säger emot så tar hans heder stryk och då kommer den där hemska blicken och börjar gunga med kroppen.

Om han så är svensk, arab, gul, svart, grön eller vit det skiter jag i beror såklart beror på arv och miljö. Hans beteende är oroväckande och hans Narcissus mentalitet och det har han antagligen lärt sig under många många år.

Antingen växer man upp och lär sig genom uppfostran hur man uppför sig och att allt inte handlar om en själv eller så lär man sig det motsatta genom dåliga föredömen, polare etc och väljer sen den negativa vägen. Han har vant sig vid denna personlighet han har anammat och lever efter det. Det jag ser är inte vackert och han borde sluta putsa sitt yttre och börja rannsaka sitt inre.

Den här teorin säger väl allt!

Den mest extrema formen av betonandet av miljön är att människan föds som ett oskrivet blad, tabula rasa, och sedan formas genom livet.

Inte nog med det, han kan prata på nätterna men när någon stör hans sömn flippar han ur. Som med Nardos när hon ville vila så visste han bäst med att man isåfall lämnar rummet när alla är där då de finns fler sängar men när han vilar i vardagsrummet som är en öppen yta för ALLA så flippar han för att Emelie låter i köket när han kan vila i sitt rum. Dubbelmoralen på honom är brutal, och flippar för sådant han själv gör ändå är han enligt sig själv en man som vet vad respekt är och en allvetare om förhållande osv och säger bara det en tjej vill höra för att framstå bra. Nej, han har aggressivt beteende emot allt som går emot honom. Vill att han ska åka ut till sin Tess nu, det börjar bli dags innan hybrisen växer mer
2021-03-17, 12:58
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
Då har man fastnat igen framför tvn och Big Brother. Ja vad ska man säga. Årets deltagare är ett gäng sköna människor. Väldigt snälla mot varandra, än så länge. xx.
De är pisstråkiga, rekommenderar Stjärnorna på Slottet, där hyllar de sig själva till vansinne och slickar kärleksfullt varandras rövar.
Simon och Tanja är de enda två som tillför något av värde.
2021-03-17, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Du behöver nog inte vara orolig, Judiths lag kommer ju vinna, det har ju fyran verkligen sett till.

Men vettefan faktiskt om jag inte vill att äckelJudith åker ut före peddot!??

Avskyr varenda fiber i peddots krokiga kropp, men Judith ännu mer.

Peddots vansinneshybris kan man ju iallafall skratta åt, men äckelJudith är ju enbart en stor fet jävla varböld!
Judith var i allafall ingen SORE LOSER and didn't threw a whole temper tantrum när hon förlorade mot AD som Pedram gjorde, hon tjafsade inte, grattade de och tog det relativt bra fast de hade faktiskt en ärlig chans till skillnad från Pedrams lag som var chanslösa sen första sekunden och ändå hade han the AUDACITY att säga att han hade lätt vunnit om Kati inte var i vägen hur delusional kan man vara?
2021-03-17, 12:59
Medlem
xrlpyts avatar
Hur jävla trögfattade är de när det gäller matcherna? Hahahhaahaha, fy fan vilka ägghuvuden.
2021-03-17, 13:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Men titta Grodan min vän
Jaha Lunch och an ngn anledning vego vecka skulle nog sagt käka ni det så käkar jag annat, Vill ha riktigt käk och inget fake färs och annat

Putte, jag är långt ifrån vegetarian och lika glad. Dock kommer allt min kött från en gård i närheten. Styckat och fint, utan massa skit, till samma pris som i affären. Men alla har ju förstås inte den möjligheten. Snart börjar dessutom grillen gå varm
Lite grönt till och det blir mumsfillibabba. De i huset är väl sponsrade av typ Lidl eller Ica.

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja vilken grej om både Pontus och Pedram hänger löst
Yep. Vilken lycka Allt är fint bara inte Taylor får någon fördel att rädda någon, för då vet vi vem han väljer.
2021-03-17, 13:00
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så nu duger inte maten för prinsessan så nu ska hon laga egen mat efter dem andra ätit

jag hade sagt till henna du äter det vi lagar annars kan du leva på bröd och vatten
Eller dra åt helvete. Nyfiken vad hon äter utanför huset då inget passar vad de än föreslår.
2021-03-17, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hur jävla trögfattade är de när det gäller matcherna? Hahahhaahaha, fy fan vilka ägghuvuden.

skrämmande adrian har ju snart förklarat 20 gr
2021-03-17, 13:02
Medlem
GaffelJannes avatar
Kan det vara så att det är tråkigt pga att man inte får pakta? Därför jobbar alla för att ingen ska vara utanför och alla ska komma överens etc. Blir mindre tjafs och drama. Kanske? 🤷‍♀️
2021-03-17, 13:02
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Det här temat är redan tråkigt och det ska pågå hela veckan. Så jävla fantasilös produktion.
Inte ens Tanja ser ut att trivas särskilt bra där inne längre. Hon vill nog bara att maj ska komma så hon kan kamma hem miljonen. Hon eller Simon. Men just nu tycker jag Tanja är värd den mer. Simon har lite mer att bevisa.

Nu måste ju BB slänga in nya deltagare. Det är 2 månader kvar av den här säsongen och det känns redan dött. Jag känner knappt något sug att slå på liven längre.
Det är fest ikväll och vi vet alla redan nu att det inte kommer hända något spännande.
Tess, Jesper och Luis åkte ut alldeles för tidigt!
Perfekt beskrivning på hur trist det är, glor i förhoppning att det ska bli en förändring men verkar lönlöst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in