2021-03-17, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Älskar hur förolämpad Pedram blev när han blev ombedd att vara målis nästa match. Han ser ju sig själv som bäst på plan och spelets bästa målgörare (så länge Katti inte ligger i mål)

Haha 🤣
Jag följde DC så såg inte hela hans reaktion. Vad säger han?
2021-03-17, 10:38
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
judith det är inte i madison square garden ni ska spela utan i ett 2x2 meters rum

Hehe.. Nu sitter de i rummet och pratar om "Bra Snack"... Ugah
2021-03-17, 10:39
Medlem
Hydraulslangens avatar
Sätt Tanja i mål, och så tacklar Simon sönder fläskhaggan som då ramlar och bryter höftbenet, samtidigt som benranglet matar på med stenhårda slagskott rakt på Joels pung.Tillslut blir det då spel 1 mot 3 och den nya tjejen ger då givetvis upp.😉
Medlem
Gutis avatar
Jävla skön katti är ändå.

”Som målvakt så har man bara koll på vart bollen är, inte så mycket på spelet och samarbeten”

Hon hade inte alls koll på bollen igår, hon blev bara skjuten på sig 😅
Medlem
Raskaoverisens avatar
Hjälp!!!Vad tråkigt/löjligt nu intervjuer
Judiths lag är stora favoriter och lär vinna
Ponne var faktiskt rätt bra också
Sämsta laget är med Peddo och han e orsaken till att dem är det"Snack men ingen verkstad"
2021-03-17, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Hehe.. Nu sitter de i rummet och pratar om "Bra Snack"... Ugah
bättre tips hade varit kör inte in skallen i spegeln på väggen.Fastna inte med klubban i toalettdörren håll reda på vilka som är i ditt lag
2021-03-17, 10:41
Medlem
jag måste bara säga att det är intressant hur:
- Judith drar av en tjej kjolen och springer efter henne när hon skriker nej och ger tummen ner. Men får inga konsekvenser av produktionen.

- Judith har spelat hockey i flera år och igår fick hon tävla mot dem andra om immunitet i just hockeyspelande. Medans henne största motståndare (AD) fick hamna i ett lag med 2 värdelösa och var tvungen att bära hela laget på hans axlar.

- När judiths lag inte vann och men kom 2:a så väljer bb att göra nästa immunitetstävling exakt som förra för nu finns judiths största motståndare är md i spelet och naturligt kommer de som kom 2:A förra gången bli vinna denna gång.

Så jävla trött på riggade BB!
2021-03-17, 10:43
Medlem
TrueBeautys avatar
Jag tycker att Adrian är kung på att lyssna på sina kollegor i studion OCH att hålla i intervjun. Han tar verkligen med ALLA. Medan Nardos kör över alla. Och Katti bara står och observerar på sidan om.
2021-03-17, 10:43
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
jag måste bara säga att det är intressant hur:
- Judith drar av en tjej kjolen och springer efter henne när hon skriker nej och ger tummen ner. Men får inga konsekvenser av produktionen.

- Judith har spelat hockey i flera år och igår fick hon tävla mot dem andra om immunitet i just hockeyspelande. Medans henne största motståndare (AD) fick hamna i ett lag med 2 värdelösa och var tvungen att bära hela laget på hans axlar.

- När judiths lag inte vann och men kom 2:a så väljer bb att göra nästa immunitetstävling exakt som förra för nu finns judiths största motståndare är md i spelet och naturligt kommer de som kom 2:A förra gången bli vinna denna gång.

Så jävla trött på riggade BB!
BB-Prod indela lagen så visst dem styr detta
2021-03-17, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Jag menar att när man nu delar ut Immunitet så tycker jag att man skall köra Kvinna mot Kvinna
Tycker det är alldeles för orättvist just nu
Ta ett EX. Katti och Nadros hade aldrig fått immunitet om dem inte haft Adrian med i sitt lag "Thats It"
Vill hellre se personliga tävlingar som är rättvisa
Nu är det bara slumpen som avgör

Jag har inte sett det så. Men du har ju rätt. När tävlade de individuellt senast?

Typiskt Sverige med grupparbeten hela tiden. Finns alltid de som åker bananmacka
2021-03-17, 10:45
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
bättre tips hade varit kör inte in skallen i spegeln på väggen.Fastna inte med klubban i toalettdörren håll reda på vilka som är i ditt lag

Bra tips!

Nu spekulerar Ponne.... + Bra teknik + Bra laganda.. Hans analys till förlusten igår... Första halvlek var vi på vår planhalva (eller halvlek som han sa först....)...
Nardos: Hur är er kondition?
Ponne: Den är lika dålig som igår......
Ja, herre jisses
2021-03-17, 10:45
Medlem
Nardos von Sivers

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in