2021-03-17, 10:28
Medlem
VAD I HELVETE är det med Peddofan?
Vad klagar han över?
Bit ihop, kötta på, sluta klaga!
Vad är det för fjollor i huset egentligen?! 🤯
2021-03-17, 10:30
Medlem
Hahaha, alltså.. det är i princip omöjligt att ha en dialog med Nardos. Tror inte nödvändigtvis hon aktivt väljer att inte lyssna, hon har bara en ständigt pågående inre monolog som tar över lille hjärnan, och sen så förmedlar hon det hon själv kommit fram till.. 🤷🏼‍♀️
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-03-17 kl. 10:33.
Medlem
Nu mår Nardos när hon får styra och ställa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
VAD I HELVETE är det med Peddofan?
Vad klagar han över?
Bit ihop, kötta på, sluta klaga!
Vad är det för fjollor i huset egentligen?! 🤯

tacka vet ja emelies inställning jag vet jag kommer ha migrän när jag lämnar uppdragsrummet men jag kommer ge allt
2021-03-17, 10:32
Medlem
herpesvårtas avatar
Älskar hur förolämpad Pedram blev när han blev ombedd att vara målis nästa match. Han ser ju sig själv som bäst på plan och spelets bästa målgörare (så länge Katti inte ligger i mål)
2021-03-17, 10:33
Medlem
Snälla BB in med ett brev där det står att dom måste rotera positionerna så Judith måste stå i mål. Då skulle det bli mer rättvist
2021-03-17, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahaha, alltså.. det är i princip omöjligt att ha en dialog med Nardos. Tror inte nödvändigtvis hon aktivt väljer att inte lyssna, hon har bara en ständigt pågående inre monolog som tar över lille hjärnan, och så förmedlar hon bara det hon själv kommit fram till. 🤷🏼‍♀️
Katti blev 75 år på fem minuters taktiksnack med Nardos.
2021-03-17, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Men vadå haft span på henne? Är han en stalker eller? Mig veterligen är Emelie ingen C eller D kändis inte ens en ööö kändis. Eller har han suttit hemma hos Mamma och druckit saft och planlöst kollat runt på sociala medier efter en snygg tjej
Nej men han har ju varit öppen om att han kollat innan han gick in. Han har väl sagt att hon är mest hans smak till sin syster sen tänker jag även till produktionen om han fått frågan eftersom de blev ihopkopplade direkt av produktionen.
2021-03-17, 10:34
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hoppas att du har rätt!
Då måste verkligen Peddot ryka!!!
Jag menar att när man nu delar ut Immunitet så tycker jag att man skall köra Kvinna mot Kvinna
Tycker det är alldeles för orättvist just nu
Ta ett EX. Katti och Nadros hade aldrig fått immunitet om dem inte haft Adrian med i sitt lag "Thats It"
Vill hellre se personliga tävlingar som är rättvisa
Nu är det bara slumpen som avgör
2021-03-17, 10:35
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tacka vet ja emelies inställning jag vet jag kommer ha migrän när jag lämnar uppdragsrummet men jag kommer ge allt

Ja, hon är ju den enda som har den inställningen.. De andra lallar runt och fattar inte att det är en immunitet på spel.... Ang matcherna så hänger det nog rätt mycket på Judith. Hon kan ju åka inlines och hon är den som skjuter klart bäst. (det visade hon i första matchen igår). OM hon vill bli immun: Sätt henne längst fram. Eftersom det är tekning var 5:e sekund (hopplöst segt!) så räcker det med att hon vinner tekningen och skjuter direkt.. Men hon sitter i soffan och prata om taktik och om att varva position osv.. Suck! Jaja, hon får skylla sig själv om inte vill vinna detta...
2021-03-17, 10:37
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Jag menar att när man nu delar ut Immunitet så tycker jag att man skall köra Kvinna mot Kvinna
Tycker det är alldeles för orättvist just nu
Ta ett EX. Katti och Nadros hade aldrig fått immunitet om dem inte haft Adrian med i sitt lag "Thats It"
Vill hellre se personliga tävlingar som är rättvisa
Nu är det bara slumpen som avgör

+1
2021-03-17, 10:37
Medlem
judith det är inte i madison square garden ni ska spela utan i ett 2x2 meters rum

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in