2021-03-17, 09:37
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Extremt negativ och visade sig vara husets sämsta förlorare.. Tycker fortf om Simon och han är riktigt skön, men man vill inte ha han i sitt lag under tävlingar om man säger så.

Ok, det såg jag. Jag tyckte inte det var så farligt faktiskt, men kanske för att jag är sån vinnarskalle själv. Tycker det är mer anmärkningsvärt att så många tycker det är så "chill" med tävlingar när det handlar om immunitet och sin chans att närma sig 1 miljon kr 😁
2021-03-17, 09:38
Medlem
Jag saknar faktiskt Therese där inne, som kunde driva P till vansinne. Hon har blivit hård klandrat, alldeles för hårt. Tycker många andra förtjänar att åka före henne. Jag har helt tappat intresset.

Apropå intervjun med Therese och P, så sa hon att hon ville umgås med honom, sen fick de se. Det betyder att hon vill nog inte dumpa han i TV eller tvärtom, och alla som svarar sådär vet man ju vad det innebär. Ingenting. Tror hon försökte bara styra undan frågan. Tyvärr kan jag tro att Therese använde P som helt enkelt att leka med inne i huset, det kommer inte bli mer. Är övertygad om det. Hoppas unga killar som tjejer som följer detta program lärt sig att ingen av dom har ett beteende som är accepterat.
Therese har nog lekt med många killars känslor genom åren.
Dock hade Therese andra bra sidor och tag tror hon hade blivit ännu mer sevärd med tiden, då hon precis börjat öppna upp sig.

Följer inte alls liven som jag gjorde innan hon åkte. Tyckte det var synd.
2021-03-17, 09:38
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Det är redan konstaterat att produktionens agenda är att favorisera och föra vidare homos och invandrare till final. TV4 vinner samhällspolitiska poäng i media på det sättet.
Eller hur!
Såå jävla uppenbart att det är fyrans agenda nuförtiden, dom till och med försöker påverka svenne-banan genom dom vidriga sk "programledarna" ständiga favorisering av bögar men framförallt invandrare.

Men det är klart, tv4 är ju statligt.
Är väl den där hjärndöda miljöpartist-kvinnan med rastaflätor, som helt bestämmer över fyrans numera helt sinnessjuka casting och produktion?😉
2021-03-17, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasboll
Jag saknar faktiskt Therese där inne, som kunde driva P till vansinne. Hon har blivit hård klandrat, alldeles för hårt. Tycker många andra förtjänar att åka före henne. Jag har helt tappat intresset.

Apropå intervjun med Therese och P, så sa hon att hon ville umgås med honom, sen fick de se. Det betyder att hon vill nog inte dumpa han i TV eller tvärtom, och alla som svarar sådär vet man ju vad det innebär. Ingenting. Tror hon försökte bara styra undan frågan. Tyvärr kan jag tro att Therese använde P som helt enkelt att leka med inne i huset, det kommer inte bli mer. Är övertygad om det. Hoppas unga killar som tjejer som följer detta program lärt sig att ingen av dom har ett beteende som är accepterat.
Therese har nog lekt med många killars känslor genom åren.
Dock hade Therese andra bra sidor och tag tror hon hade blivit ännu mer sevärd med tiden, då hon precis börjat öppna upp sig.

Följer inte alls liven som jag gjorde innan hon åkte. Tyckte det var synd.

Det är så jävla skönt att hon är borta!
2021-03-17, 09:42
Medlem
helvete madde ser ut som en rikitg rugguggla utan smink
2021-03-17, 09:44
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Kan ha att göra med att Simon röker som en skorsten och det främjar inte direkt konditionen. Sen att han häver i sig all öl på alla fester hjälper inte heller. Han börjar få ölmage där inne och det är synligt. Det hade han inte när han kom in.
Sant, fast jag förstår honom.
Var man tvungen att bo med dom där människorna, skulle det sluta med att man injicerade Smirnoff-groggarna i halspulsådern.
2021-03-17, 09:45
Medlem
Vem är det som gjort planket inatt?
2021-03-17, 09:47
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
helvete madde ser ut som en rikitg rugguggla utan smink

lol, sa samma sak för ett par dar sen.
2021-03-17, 09:47
Medlem
Vad är det nu som hänt?
2021-03-17, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Sant, fast jag förstår honom.
Var man tvungen att bo med dom där människorna, skulle det sluta med att man injicerade Smirnoff-groggarna i halspulsådern.

Du skämtar, men kan se det framför mig inom en snar framtid. Antingen det eller så kastar han en Prosecco i huvudet på Eritrea.
2021-03-17, 09:50
Medlem
lillaflippens avatar
Tänk vad upprörda dom är över att nån kletat tandkräm som ett skämt. Helt upprörda och att den personen MÅSTE städa NU.

Vad fan, dom har ju all tid i världen. Hade jag varit där inne hade jag frivilligt kunna städa för att ha nåt att göra 😂
2021-03-17, 09:50
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ok, det såg jag. Jag tyckte inte det var så farligt faktiskt, men kanske för att jag är sån vinnarskalle själv. Tycker det är mer anmärkningsvärt att så många tycker det är så "chill" med tävlingar när det handlar om immunitet och sin chans att närma sig 1 miljon kr 😁
Exakt!! Då ska man väl förfan inte ge upp? Alldeles för mycket gnäll..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in