2021-03-17, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
I tidigare säsonger och det var fest på kvällen var det verkligen fest med bråk och drama, festerna nu är ju som kafferep.

Kafferep med sju miljoner sorters bakterier i kakorna.
2021-03-17, 08:38
Medlem
Kriga för en miljon kan man ju göra på många sätt.Men allt behöver ju inte vara fysiska tävlingar och det är inte deltagarnas fel att de flesta tävlingarna är hafsverk från produktionens sida
Medlem
GaffelJannes avatar
Vad tycker alla om Simon efter gårdagen? Är han fortf en favorit, eller sjönk han ner t botten?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
I tidigare säsonger och det var fest på kvällen var det verkligen fest med bråk och drama, festerna nu är ju som kafferep.

Ja, jag tycker man ska få kämpa för "festerna" inte att det kommer in bara för att produktionen känner att, vad ska vi göra? vi har noll idéer, släng in alkohol det löser allt. Förra säsongen var dom bättre när det kom till alkohol. Då var det Måndagar, Fredagar och Lördagar (ibland onsdagar) Men denna säsongen är det ju hela tiden i princip. Och det är konstigt att ingen i huset reagerar på det. Fan hade jag vart därinne så hade jag sagt till slut att, vi slänger in alkoholen i kylen och tar det på Fredag
2021-03-17, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Kafferep med sju miljoner sorters bakterier i kakorna.
hur gick de med bakteriebollarna de satt och kladda med igår
2021-03-17, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Vad tycker alla om Simon efter gårdagen? Är han fortf en favorit, eller sjönk han ner t botten?

ännu mer favorit för mig efter gårdagen
2021-03-17, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja, jag tycker man ska få kämpa för "festerna" inte att det kommer in bara för att produktionen känner att, vad ska vi göra? vi har noll idéer, släng in alkohol det löser allt. Förra säsongen var dom bättre när det kom till alkohol. Då var det Måndagar, Fredagar och Lördagar (ibland onsdagar) Men denna säsongen är det ju hela tiden i princip. Och det är konstigt att ingen i huset reagerar på det. Fan hade jag vart därinne så hade jag sagt till slut att, vi slänger in alkoholen i kylen och tar det på Fredag
säsongen när Christian vann gav de upp helt och slängde in sprit varje dag tror de drack hundra liter ginger joe var de sista veckorna
2021-03-17, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne

Han är lite av en fåntratt.
2021-03-17, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hur gick de med bakteriebollarna de satt och kladda med igår

De såg ut att slinka ner.. 🥺
2021-03-17, 08:56
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Kolla in kontot @adrianoemelie på instagram som följs av Adrians syster, så tror hon har lite inside information där om hur han fungerar med tjejer Kolla instastoryn

Edit : Japp, när personen har haft frågestund bekräftar personen att man har kontakt med Adrians syster och Emelies vän.
Hmm, ok?
Tack för "infon"?

Men i min hjärna låter det ungerfär lika intressant som typ: "en i kamerateamet har en kusin som är tillsammans med nån som heter Rakel och hon är överviktig", men det kanske bara är jag som är korkad?😁

Att så många har ett sånt stort intresse och så stora "förhoppningar", för något så extremt ointressant tyder ju på att det är ett ovanligt uselt program i år? 🙂

Eller så är det nåt som min morgontrötta mans-hjärna inte är kapabel att förstå?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-17 kl. 09:02.
2021-03-17, 09:02
Medlem
nu får han väl slänga den där jävla rosen åt helvete
2021-03-17, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu får han väl slänga den där jävla rosen åt helvete

Han har nu helt och fullt gått in i rollen som Odjuret. Gud bevare den som försöker komma åt rosen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in