2021-03-17, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja sant men hon är lojal i medvind föörståårduu

Och allergisk mot motvind FÖRSCHTÅRU
2021-03-17, 08:25
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad ni ser med Emelie och Adrian tyckte det var mer flirtigt mellan han och Madde igår än vad det någonsin har varit mellan Adrian o Emelie

Dom har tröttnat på Simon och Steffi, så nu ska det paras ihop ett nytt par. Sen snackar dom om det i studion nästan hela tiden. Och Emelies Insta (som hennes mamma styr?) oklart där, lägger också upp massa sånt. Men håller med dig. Madde visar ju tydligt intresse för Adrian, medans Adrian är som han brukar. Tror inte han är intresserad av någon därinne på det sättet. Utan det är sån han är, ibland kan han ligga och hålla om Nardos, sen kan det vara Emelie och sen Madde. Inget fel med de. Man blir tydligen sån i huset
2021-03-17, 08:26
Medlem
FÖRMIDDAG
- Adrian, Nardos och Katti har uppsnack inför dagens turnering

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Hockeyturnering: vinnande laget sitter säkert

- Husets materialare utses

- Fest
2021-03-17, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Och allergisk mot motvind FÖRSCHTÅRU
det är min ursäkt när jag ska äta i motvind FÖRSCHTÅRU
2021-03-17, 08:28
Medlem
Citat:
det är min ursäkt när jag ska äta i motvind FÖRSCHTÅRU

Skrattar
2021-03-17, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
FÖRMIDDAG

EFTERMIDDAG/KVÄLL

- Fest

Vi får då verkligen hoppas det är bordshockey eller något annat mindre fysiskt krävande med tanke på att de i princip avled efter en match igår.
2021-03-17, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Dom har tröttnat på Simon och Steffi, så nu ska det paras ihop ett nytt par. Sen snackar dom om det i studion nästan hela tiden. Och Emelies Insta (som hennes mamma styr?) oklart där, lägger också upp massa sånt. Men håller med dig. Madde visar ju tydligt intresse för Adrian, medans Adrian är som han brukar. Tror inte han är intresserad av någon därinne på det sättet. Utan det är sån han är, ibland kan han ligga och hålla om Nardos, sen kan det vara Emelie och sen Madde. Inget fel med de. Man blir tydligen sån i huset
Blir det inte oftast bara vänskap i huset jag menar man ser ju fanskapet varje dag 24/7 liten chans att bli mer än vänner enligt mig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
FÖRMIDDAG

EFTERMIDDAG/KVÄLL

- Fest

Naj inte samma igen, och där kom den också "fest" nu börjar idéerna tryta i produktionen, syns tydligt när alkohol kommer in en vanlig vardag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vi får då verkligen hoppas det är bordshockey eller något annat mindre fysiskt krävande med tanke på att de i princip avled efter en match igår.
Lägg ner tramsandet, det är en mille på spel det är bara å kriga.
2021-03-17, 08:32
Medlem
Citat:
Blir det inte oftast bara vänskap i huset jag menar man ser ju fanskapet varje dag 24/7 liten chans att bli mer än vänner enligt mig

Det är möjligt. Det vanligaste som sker det är att man blir nära vänner i huset. Och man lovar varandra att på utsidan får du flytta hem till mig och jadda jadda. Sen kommer dom ut, kanske träffas en gång sen hörs dom inte mer.
2021-03-17, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lägg ner tramsandet, det är en mille på spel det är bara å kriga.

Jag är helt med dig, orkar bara inte med det förbannade gnällandet. I och för sig lär ju bordshockey eller liknande resultera i ett förbannat skrikande såatteh..
2021-03-17, 08:35
Medlem
Mrsobehagligs avatar
I tidigare säsonger och det var fest på kvällen var det verkligen fest med bråk och drama, festerna nu är ju som kafferep.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in