2021-03-17, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Kom ihåg vem som orsakade bråket. Pedharam undvek sin plikt och hjälpte inte till med maten, Nardos ställer upp och hjälper Madde OCH får skit för det.

Den här gången står jag på Nardos sida.
det var schysst att hjälpa madde men varför starta tredje världskriget över en vanlig fråga.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyousayitback
Ikväll är Messy Tess live på instagram Thereseskooog , följ henne och sprid mycket kärleeeek ❤️

Fuck you!
In i mammagruppen och spamma sönder istället, din rövhatt!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
funkar för mig då är du bannad för på min andra insta är det likadant som du bekriver

Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Thereseskooog.
Hon har lagt till ett till ’o’ i användarnamnet.

Jag får varken upp det ena eller andra.
Jag svär på mina geodlår att jag aldrig har varit inne på hennes eller något annat konto.
Enda gången jag rör instagram är när Jullan lägger upp något eller kikar på BB instagram kommentarer.
Men jag lägger aldrig någon kommentar någonstans.
Medlem
DjPuttes avatar
Äh vad fan vill man äta efter alla andra så gör man de
Vill man laga egen mat så gör man det
Fan vad ni gnäller på icke saker bara för Nardos är erat hat objekt....
Hade nog också gjort egen mat då det var vegotjaffset dem åt....
2021-03-17, 18:48
Medlem
Ni som säger att Nardos hade fel: lagar ni själva mat hemma och om så är fallet, finns det fler i hushållet som äter det?

Förmodligen inte va?

Annars hade man förstått Nardos i situationen.
2021-03-17, 18:48
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vad är det Nardos hade fel i?

Katti ifrågasätter varför dom sa 10 minuter men det tog mer än 10 minuter. Menar du att man som över 10 år gammal, ska göra en "GREJ" av detta? Så som hon sa till Nardos att inte göra en grej, borde man som 60 bast ändå fatta att mat tar längre tid.

Lol.
Du lyssnade inte. Katti frågade hur länge det var till maten, då sa Madde 10 min. Efter 25 min säger Katti, nu har det väl gått 10, då hugger Nardos. Hon sa inte det till henne.
2021-03-17, 18:49
Medlem
"Jag tappade aptiten."

En så patetisk snorunge.
2021-03-17, 18:50
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
När jag klickar på länken på BB Instagram på hennes bild så får jag "user not found".
Jag har aldrig varit inne på hennes insta förut.

Hon har bergis aktiverat sin frogblocker.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vad är det Nardos hade fel i?

Katti ifrågasätter varför dom sa 10 minuter men det tog mer än 10 minuter. Menar du att man som över 10 år gammal, ska göra en "GREJ" av detta? Så som hon sa till Nardos att inte göra en grej, borde man som 60 bast ändå fatta att mat tar längre tid.

Lol.

Det är inte det som är grejen. Grejen är det att hon är den som gnäller mest av alla i huset så fort prinsessan på ärten inte får maten som hon vill. När Peddo skulle laga mat så gnällde hon konstant i flera timmar på hur lång tid det tog. Det finns ingen logik i hennes hjärna. Sedan när Simon skulle laga mat så var hon på honom och rent av trakasserade honom när han stod i köket och försökte laga mat själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
ÄR det sant?! ÄnglaAnsiktet har visat framfötterna den här veckan
Japp, jag hade koll! Sen när de skulle fortsätta titta och Adrian hade ätit upp så var ju hela soffan tom men han la sig bredvid Emelie
2021-03-17, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag får varken upp det ena eller andra.
Jag svär på mina geodlår att jag aldrig har varit inne på hennes eller något annat konto.
Enda gången jag rör instagram är när Jullan lägger upp något eller kikar på BB instagram kommentarer.
Men jag lägger aldrig någon kommentar någonstans.

då kan jag tyvärr inte hjälpa dig se om du akan komma hennes konto via hennes syrra eller nåt för dem följer varandra
2021-03-17, 18:51
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Kom ihåg vem som orsakade bråket. Pedharam undvek sin plikt och hjälpte inte till med maten, Nardos ställer upp och hjälper Madde OCH får skit för det.

Den här gången står jag på Nardos sida.

På ett sätt har du rätt, men så länge Nardos (och alla andra) knyter handen i fickan och inte skäller ut den kökstjänst-smitande jävla gamnacken så får de fan skylla sig själva. Kudos till Nardos för att hon hjälper till, men hon hittar såklart ett sätt att spela martyr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in