2021-03-16, 19:48
Medlem
Undrar om ett vräktningsbeslut från Kronkalle är offentligt?
Har svårt att tro att hyresvärden vill vänta länge till, i beslutet ska det stå när bostaden ska lämnas, i annat fall så byter de ut låset, så R.L inte kan nyttja den mer.

Tippar vid månadsskiftet bör det hända saker
Citera
2021-03-16, 19:50
Medlem
https://www.instagram.com/p/CMfVk6ABBOn/

Verkar som hon har sålt någon tavla.

Hyran kommer varje månad och Familjebostäder kommer inte att efterskänka en endaste månadshyra.
Citera
2021-03-16, 20:14
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Marknadens dom är skoningslös. Lars Lerin kan bo i skärgården och ha sommarhus i Bohuslän. Regina Lund kan inte ens behålla en hyresrätt i förorten. Det är ingen mänsklig rättighet att vara konstnär. Det krävs talang och hårt arbete under lång tid för att lyckas.
Ja, och inget synes mig väl mer rättvist än i just fallet konst & artisteri. Man får s.a.s. jobba med det man älskar men man kan aldrig komma & kräva att nån annan ska betala för det. Säger inte att hon kräver just nu men bara genom att uppföra sig så enfaldigt.

Alla kan inte jobba med sin hobby. Då får man se till att uppnå verkshöjd som sagt.

Men tipset om det där onlyfans tycker jag var sketkul
Citera
2021-03-16, 21:00
Medlem
mjukmjukares avatar
Hennes bilder med text om resan till Maldiverna i januari i år tror jag inte en sekund på. Naturligtvis när man orkar läsa lite noga.
Hon ville verka märkvärdig. Komplex. Ångest.

Under rådande pandemiformer i vår värld så släktes i princip allt inom turism rakt av HT-20 - VT-21!!
Oavsett charter eller exklusiva turnéer.
Och detta är ju ännu ett steg värre.
Hon arbetade ju med musik, videoinspelningar och fotografering under vistelsen. En jobbresa!

Dåligt genomfört sätt att genom lögn göra PR för en musikkarriär som inte finns och påstå att man jobbat på Maldiverna en sväng, när allt var som värst i världen.
Hon & ett Crew.
Under Corona.

Att en ekonomiskt jagad Regina Lund, av alla på denna jord, lyckades zickzacka sig igenom ett enormt komplext lockdown system och hade en härlig jobbresa utan bekymmer på Maldiverna.
Nej.

Dessutom.
Taskig info om vilka som satsade på just Regina Lund som Rising Star när allt var ett praktiskt hälsohelvete? (t o m Beyonce kröp under en sten och stängde av)

Nej. Lite gamla badbilder från förr.
Om ....
...det inte var Medium Regina som Hologram?

Citera
2021-03-16, 22:38
Medlem
bombaccis avatar
Trodde hon hade det ganska förspänt ekonomiskt. Inte att hon var jätte rik men att hon hade så hon klarade sig. Stämmer det verkligen att hon riskerar att bli bostadslös? Tror alltid att de bara överdriver på kvällsmedia, eftersom folk skänker pengar till henne och hon kan alltid ta lite enklare uppdrag för att få in pengar.

Har hon ingen a-kassa?

Hon skulle ju kunna bli dramalärare på något gymnasium under tiden corona håller på annars.

Vart ska hon bo?

Hon var bra i Rederiet
Citera
2021-03-16, 22:54
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
? Säjer vem

Hennes instagram
Citera
2021-03-16, 23:35
Avstängd
Jag tror att hon har tjänat ganska bra, men bränt allt.
Citera
2021-03-16, 23:38
Avstängd
Hon har verkligen tappat enormt utseendemässigt. Det är sannolikt vegankost som är orsaken.
Citera
2021-03-16, 23:42
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Hon har verkligen tappat enormt utseendemässigt. Det är sannolikt vegankost som är orsaken.
Tänkte på hennes veganism när jag såg den länkade videon där hon staplar runt framför en mobil och försöker få det till konst. Hon är inte vegansmal där inte, ska man leva veganskt kan man inte bli slappt lönnfet som hon verkar vara, möjligt ännu en av hennes livslögner.
Citera
2021-03-16, 23:45
Medlem
Intressant att hon de senaste veckorna synts till ett antal gånger i Farsta Centrum, glatt shoppandes och med ett antal påsar i sin ägo. Prioriteringar. . .
Citera
2021-03-16, 23:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello
Tänkte på hennes veganism när jag såg den länkade videon där hon staplar runt framför en mobil och försöker få det till konst. Hon är inte vegansmal där inte, ska man leva veganskt kan man inte bli slappt lönnfet som hon verkar vara, möjligt ännu en av hennes livslögner.

Det går ju fortfarande att trycka i sig stora mängder socker som vegan.

Rött kött ger ett visst skydd mot cancer. Socker får istället tumörer att växa.
Citera
2021-03-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Grejen är att jag skulle kunna tänka mig att lägga en tusing på att knulla Regina Lund. Inte så att hon är vidare snygg idag eller att jag är kåt på henne, men jag var rätt sugen back in the days när hon var fin i Rederiet. Så bara för att ha gjort det hade det lätt varit värt en så pass rimlig peng. Jag är bergis inte ensam om det. Hade hon varit okej med att sära på låren för de killar som runkade till henne för 25 år sedan hade den här hyresmalören varit ur världen, plus växel.
Jag dubblar.. Skulle absolut vara en skalp, att få möjlighet att nu sätta på henne, hon ser ordentligt milfig ut, tror dom dig att det var åtskilliga yngre grabbar på 90 talet, som tog en runk till henne, när hon visade upp sig, främst i "rederiet", inget fel i det, hon va riktigt snygg då å.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in