2021-03-16, 22:14
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
"Klackspark? Är det sådär när man hoppar upp o slår ihop fötterna?"
Alltså, SNÄLLA kan han få åka hem denna vecka? Åk hem och ät upp dig för fan
Låt han stanna, han har aldrig ätit så mycket som i BB-huset sa han för några dagar sen, han kommer se ut som en belgian blue i maj! 💃🏼
2021-03-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Låt han stanna, han har aldrig ätit så mycket som i BB-huset sa han för några dagar sen, han kommer se ut som en belgian blue i maj! 💃🏼

Vill inte se/höra honom mer. Spelar ingen roll om han går upp 10 kg eller ej.
2021-03-16, 22:16
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Under tiden som gått har vi setat här som förbryllade över Tess otaliga utåtagerande i fyllan och villan, hennes motsägelsefulla sätt när det gäller att handskas med efterhängsna Pedram. Med lite eftertanke ser jag egentligen en liten flicka som söker desperat efter mycket kärlek och massor med innerliga kramar för jag tror att detta utspel är ett sätt för henne att bli sedd men jag hoppas att hon kan få hjälp att inse att hon är lika mycket värd som alla andra på denna jord.
Underbart skrivet Mouchino, som vanligt!
Fattade aldrig hatet mot henne, istället tyckte jag konstigt nog (för första gången) synd om en Big Brother deltagare?
2021-03-16, 22:22
Medlem
Varför stoppade madde in ett bb-brev i nattduksbordet?
2021-03-16, 22:24
Medlem
1754s avatar
Har det kommit fram vad det var som pep inatt i köket/vardagsrummet?
2021-03-16, 22:24
Medlem
dolllpartss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Under tiden som gått har vi setat här som förbryllade över Tess otaliga utåtagerande i fyllan och villan, hennes motsägelsefulla sätt när det gäller att handskas med efterhängsna Pedram. Med lite eftertanke ser jag egentligen en liten flicka som söker desperat efter mycket kärlek och massor med innerliga kramar för jag tror att detta utspel är ett sätt för henne att bli sedd men jag hoppas att hon kan få hjälp att inse att hon är lika mycket värd som alla andra på denna jord.

Betedde mig precis som Therese förr. Dock var jag 18 år och hade nyligen blivit diagnostiserad med borderline personlighetsstörning.. Tess uppfyller väldigt många kriterier för borderline faktiskt!
2021-03-16, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fattade aldrig hatet mot henne, istället tyckte jag konstigt nog (för första gången) synd om en Big Brother deltagare?

Ni verkar glömt bort hur kall, beige, EGO, och OTREVLIG hon var där inne?
Hur hon tryckte ner Emelie pga avundsjuka och snackade skit hej vilt? Inte såg jag mkt trevligt komma ur henne, även om det absolut i grunden var/är synd om henne. Det är synd om alla kvinnor/män som tvingas sälja sina kroppar till okända människor pga dålig ekonomi, men detta var inte hennes fall. Det är väldigt synd om många i denna värld, pga sjukdomar och krig och andra FAKTISKA PROBLEM. Men inget av detta var något hon utsatts för, ursäkta men köper inte "det är synd om henne" som argument.

(och nej, inte ett dugg avis. Bara jävligt glad att jag är lika gammal som hon är, och för längesedan kommit över all den där osäkra tiden hon verkar genomgå.)
2021-03-16, 22:25
Medlem
Varför sover Judith själv? Och Tanja ligger där med Pedram 🤣
2021-03-16, 22:26
Medlem
Ridnes avatar
Tanja har demonstrativt lagt sig i Pedrams gamla säng. Judith har lagt sig i den sängen i Sovrum 2 de sov i igår. Kommer Judith låta Tanja vara inatt eller tvångssova med henne igen trots hennes otaliga hints om att hon vill vara ifred? Spänningen stiger.
2021-03-16, 22:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Har surJudith ältat något ikväll, att hennes stora hockey-segertåg som hon planerat tillsammans med produktionen gick åt helvete? 😂
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-16 kl. 22:48.
2021-03-16, 22:28
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Exakt samma känsla hos mig, första jag tyckte synd om i BB. Känner igen massa i Tess. Jag gillar tjejen, och hoppas all lycka till henne.

Fattar inte heller vissa människors besatta hat av Tess heller. Känns som om dessa personer egentligen vill ha en tjej som hon men de är helt enkelt "way out of her league".

Resten av folket i BB är liksom Nä orkar inte med dem.
2021-03-16, 22:30
Bannlyst
Händer det något kul?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in