2021-03-16, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Exakt samma känsla hos mig, första jag tyckte synd om i BB. Känner igen massa i Tess. Jag gillar tjejen, och hoppas all lycka till henne.

Fattar inte heller vissa människors besatta hat av Tess heller. Känns som om dessa personer egentligen vill ha en tjej som hon men de är helt enkelt "way out of her league".

Resten av folket i BB är liksom Nä orkar inte med dem.

Lol.
Vet inte vem jag tycker mest synd om...
2021-03-16, 22:31
Medlem
Ridnes avatar
Tanja:
"Jävla gött med en egen säng.. Bare kunne ligga hur som helst" Säg det till Juddan nu. Eller hon kanske gjort det redan?
2021-03-16, 22:31
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Lol.
Vet inte vem jag tycker mest synd om...

Vem skulle du vilja tycka mest synd om??
2021-03-16, 22:32
Medlem
Citat:
Vem skulle du vilja tycka mest synd om??

När du skriver sådär, så tycker jag faktiskt nästan mer synd om dig.
2021-03-16, 22:33
Medlem
men kan de zooma ut kameran i sovrum 2????? Varför zoomar de in för? har de somnat?

edit: fixat nu hahah
2021-03-16, 22:34
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
När du skriver sådär, så tycker jag faktiskt nästan mer synd om dig.
Utveckla gärna hur fan jag kommer in i bilden?
2021-03-16, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Ni som missade samtalet mellan AD och Emelie för någon timme sen:

Emelie: jag vill ha en snubbe i huset som är snygg men han ska inte vara för ung, utan mellan 26-30.
AD: Det ska alltid vara en tjej och en kille som ser bra ut och som ska paras ihop, det är så tröttsamt
Emelie: Tycker du?
AD: Ja, det blir så mycket press på att para ihop en tjej med kille, varför kan inte det bara handla om vänskap?

Ja ni fattar AD's mentalitet han drar gräns vid vänskap.

Omg är det här sant? sa han verkligen så?
Kan de bara sluta ge varandra mixade signaler, blir så jävla tröttsamt nu
2021-03-16, 22:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Underbart skrivet Mouchino, som vanligt!
Fattade aldrig hatet mot henne, istället tyckte jag konstigt nog (för första gången) synd om en Big Brother deltagare?

Tack så mycket! :-)

Först var jag frustrerad på hennes beteende men ju mer tiden gick så började jag förstå att det antagligen ligger något djupare bakom hennes agerande. Kände det ännu mer när hon vid bordet berättade om hennes mindervärdeskänslor och rädslan att bli övergiven och det var modigt av henne att där och då visa sin sårbarhet inför alla. Ett steg i rätt riktning. :-)
Önskar verkligen Tess all lycka och all kärlek som hon kan få för hon är värd det.
2021-03-16, 22:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolllparts
Betedde mig precis som Therese förr. Dock var jag 18 år och hade nyligen blivit diagnostiserad med borderline personlighetsstörning.. Tess uppfyller väldigt många kriterier för borderline faktiskt!

Jo det är mycket som stämmer.
2021-03-16, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Spelar ingen roll hur lång tid det går. Det hade kunna gått 10 år och Emelie hade fortfarande inte lagt in stöten. Hon är inte sådan som person. Hon är typen av tjejen som ger katt-och-råtta-leken ett namn. "Killen ska jobba för mig blablablabla". Även om AD hade kastat sig över henne och dragit ner brallorna så hade hon inte agerat. AD orkar inte med människor som ska spela svåra och då går han naturligt till någon annan. Det är så killar funkar och det vet man om man har haft minst en pojkvän i hela sitt liv. AD erbjöd precis Madde massage och Madde erbjöd det tillbaks och de båda log och skrattade. Glöm AD och Emelie, det kommer inte hända något.

Jag tror inte att Emelie gör så medvetet för att teasa Adrian. Hon gör det för att hon inte vet hur hon ska bete sig med honom. Emelie har nog inte så bra självförtroende när det gäller populära killar och hon känner att Adrian är utanför hennes liga. Menar absolut inte att han är det men jag tror att hon uppfattar det så. Emelie är nog inte så van att ha chans på killen som alla tjejer i den sociala gruppen vill ha. Så hon beter sig nog avvisande som ett slags skydd mot att bli nobbad. Men det är inte så lätt för Adrian att begripa det så det är förståeligt om han börjar tappar intresset.
2021-03-16, 22:40
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ni verkar glömt bort hur kall, beige, EGO, och OTREVLIG hon var där inne?
Hur hon tryckte ner Emelie pga avundsjuka och snackade skit hej vilt? Inte såg jag mkt trevligt komma ur henne, även om det absolut i grunden var/är synd om henne. Det är synd om alla kvinnor/män som tvingas sälja sina kroppar till okända människor pga dålig ekonomi, men detta var inte hennes fall. Det är väldigt synd om många i denna värld, pga sjukdomar och krig och andra FAKTISKA PROBLEM. Men inget av detta var något hon utsatts för, ursäkta men köper inte "det är synd om henne" som argument.

(och nej, inte ett dugg avis. Bara jävligt glad att jag är lika gammal som hon är, och för längesedan kommit över all den där osäkra tiden hon verkar genomgå.)
Ähh, tror alla hennes "hyss" helt beror på dålig självkänsla? Kanske lättare att ha överseende med det då?

Säger samma som jag sagt om Emelie, att dom snackar skit om dom andra idioterna i det där jävla dårhuset har jag fullständig och total förståelse för.
Skulle jag med göra, hela jävla tiden! 😁

Men skitsamma, hon är ju ute nu.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-16 kl. 22:43.
2021-03-16, 22:42
Medlem
Citat:
Utveckla gärna hur fan jag kommer in i bilden?

Hör ju inte till ämnet.
Men hela meningen om att "alla som skrivit ngt dumt om T, är personer som är "way out of her league" känns bara för..fel.. för att ej kommentera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in