2021-03-16, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Vadå?? Såg inte
Han sätter sig ner på golvet och visar varken junket, prinet eller skinkorna
2021-03-16, 21:19
Medlem
xrlpyts avatar
Vilket härligt intryck Tess gav i intervjun, hon gör sig verkligen mycket bättre i små grupper än i stora. Om Pedram inte snärjer henne så kanske jag gör det.
2021-03-16, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1

Haha men han har ju stått och duschat innan? Eller vad menar du? Det är inte så att han sitter alltid. Det är nog för att han är trött idag
2021-03-16, 21:20
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det började redan i huset och de flesta av oss kunde se att det inte var normalt men Tess inser inte att hon kommer göra sig den fetaste otjänsten till sig själv om hon börjar se honom som en möjlig pojkvän. En möjlig orsak är att hon kan ha blivit illa behandlad tidigare och att hon själv börjat tro att hon inte förtjänar bättre och att hon på ett destruktivt sätt på något konstigt sätt faller för skithögar.

Jag kan se och höra vad Pedram är för en slags person och min instinkt säger att han är bara sympatisk när han själv kan utvinna något av det och att jag tror Tess på riktigt kommer få stora problem med honom. Det är vad jag tror!

Jo det är sant, Tess Kommer få problem.
Tyvärr finns det för många som Inte sett problemen på riktigt och tycker allt man säger bara är trams och fördomar.
Men Tess har lite att skulla sig själv när som du säger faller för skithögar.

Nä bara hoppas hennes nya umgänge (Julia o Co) kan hitta en grym date till henne asap.
2021-03-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vilket härligt intryck Tess gav i intervjun, hon gör sig verkligen mycket bättre i små grupper än i stora. Om Pedram inte snärjer henne så kanske jag gör det.

go for it förfan slide in her dms
2021-03-16, 21:21
Medlem
Mouchinos avatar
Fan att jag missade grejen mellan Nardos och Pedram. Han tyckte alltså att hon tittade snett på honom?
2021-03-16, 21:22
Medlem
Citat:

OMG, sjuuuukt!

Sitter alltid ner och duschar, visserligen i badkar då, men alltid! Bästa sättet att duscha på
2021-03-16, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Jo det är sant, Tess Kommer få problem.
Tyvärr finns det för många som Inte sett problemen på riktigt och tycker allt man säger bara är trams och fördomar.
Men Tess har lite att skulla sig själv när som du säger faller för skithögar.

Nä bara hoppas hennes nya umgänge (Julia o Co) kan hitta en grym date till henne asap.

ja om julia läser här så hit her up med en riktig normal snubbe
2021-03-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Instämmer, gillar Tess! Blev som det blev i huset, men tror att hon är en väldigt behaglig och skön person! Fint att hon umgås med Jullan nu på utsidan <3
2021-03-16, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Helvete vad löjligt att de inte får prata fritt, som nu om droger. De undvek dessutom att prata om själva substanserna men nej, de var ändå tvungna att byta ämne. Jävla töntar BB.
Så himla lamt, det känns som att de strippar bort allt som gör deltagarna mänskliga med denna censur.
Inget prat om tredje person, inget snack om artister/idoler/kändisar/produktionen, ingen sång, inte prata om droger, inte nämna någonting politiskt laddat, inte prata om missbruk/misshandel/övergrepp.
"Vänligen byt ämne"...
Inte så konstigt att de är stela och upplevs som falska när de hela tiden tystas ned.
Det blir avbrott och censur varje gång någon av produktionens älsklingar försäger sig eller visar sina ofördelaktiga sidor.
Kan de inte låta deltagarna vara sig själva så får tittarna döma dem för vad de är?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
DMT
Tack tack! De blev snabbt tystade där.

Kul att Ponne verkar veta mer om Tanjas PH-säsong än vad Tanja som faktiskt var med på riktigt. 😂😂😂😂
Medlem
Citat:

Han vågar ju aldrig hoppa i sängen i kalsonger heller, utan tar av shortsen under täcket. Direkt han ska upp från sängen så sätter han på sig shorts, även om han bara ska hämta något. Så jävla skumt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in