2021-03-16, 21:02
Medlem
Raskaoverisens avatar
Fan va jag blir förbannad på idioten som styr BB kamerorna
2021-03-16, 21:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej du tänker helt rätt låt peddot vara kvar 3-4 veckkor till och göra sig till åtlöje hopas tess hittar en riktig man också på utsidan innan dess

Ja låt han få visa vilken sort han är men tyvärr tror jag inte Tess lär förstå det. Hon sa ju själv att hon ser sig själv som mindre värd vilket gör det ännu bättre för en sån som Pedram då han vill vara överlägsen.

Jag tror, även om det låter sjukt är att de " bra" sidorna han visade upp var när Tess var där men nu när hon inte är kvar så kommer han ännu mer visa sitt rätta jag.

Pedram grinar av Nardos blickar men inte åt sina egna patetiska wannabe maffioso miner.
2021-03-16, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Ingen vill hänga med Nardos längre, förutom Katti och AD.
Märkte det också, dessutom tar Joel avstånd från Adrian. Hoppas även Emelie rar med avstånd
2021-03-16, 21:04
Medlem
Kan inte höja mina hörlurar mer... Någon som vet vad de pratar om i nuggen? Hör inte mycket igenom badrumskameran.
2021-03-16, 21:04
Medlem
Vad hade Steffi rökt med en shaman i USA?
2021-03-16, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Spelar ingen roll hur lång tid det går. Det hade kunna gått 10 år och Emelie hade fortfarande inte lagt in stöten. Hon är inte sådan som person. Hon är typen av tjejen som ger katt-och-råtta-leken ett namn. "Killen ska jobba för mig blablablabla". Även om AD hade kastat sig över henne och dragit ner brallorna så hade hon inte agerat. AD orkar inte med människor som ska spela svåra och då går han naturligt till någon annan. Det är så killar funkar och det vet man om man har haft minst en pojkvän i hela sitt liv. AD erbjöd precis Madde massage och Madde erbjöd det tillbaks och de båda log och skrattade. Glöm AD och Emelie, det kommer inte hända något.

håller med till 100%!!
Har shippat Ad och emelie ända sen DAG ETT! men börjar störa mig jävligt mycket på emelie nu. Hon bränner sina egna broar och fuckar upp allting. är det inte att hon kallar på sina cockblocker kompisar eller låter dem härja hejvilt i tid och otid, så är det att hon flörtar med simon eller medvetet ger Adrian the cold shoulder. Adrian är 30 år, mogen och vill hitta någon att stadga sig med och bilda familj med. Emelie beter sig jävligt omoget med den här katt och råtta leken och jag tycker inte att Adrian förtjänar att bli mindfuckad på det här sättet.

börjar därför lite försiktigt shippa madde och adrian nu. Madde ger honom åtminstone värme och uppmärksamhet, medans emelie ger honom the cold shoulder även när han flörtar med henne
2021-03-16, 21:08
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vad hade Steffi rökt med en shaman i USA?

DMT
2021-03-16, 21:08
Medlem
Spajdors avatar
DC på nuggen nu
2021-03-16, 21:12
Medlem
Killthepoors avatar
Helvete vad löjligt att de inte får prata fritt, som nu om droger. De undvek dessutom att prata om själva substanserna men nej, de var ändå tvungna att byta ämne. Jävla töntar BB.
2021-03-16, 21:12
Medlem
OMG kollar någon på hur AD duschar? så jävla märkligt
2021-03-16, 21:14
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Pesto Pedamski kommer till 100% stalka Tess. Dom gör så jag har sett det på nära håll. Det är hemskt att se samma mönster på TVn utan att kunna ingripa.....

Det började redan i huset och de flesta av oss kunde se att det inte var normalt men Tess inser inte att hon kommer göra sig den fetaste otjänsten till sig själv om hon börjar se honom som en möjlig pojkvän. En möjlig orsak är att hon kan ha blivit illa behandlad tidigare och att hon själv börjat tro att hon inte förtjänar bättre och att hon på ett destruktivt sätt på något konstigt sätt faller för skithögar.

Jag kan se och höra vad Pedram är för en slags person och min instinkt säger att han är bara sympatisk när han själv kan utvinna något av det och att jag tror Tess på riktigt kommer få stora problem med honom. Det är vad jag tror!
2021-03-16, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
OMG kollar någon på hur AD duschar? så jävla märkligt
Vadå?? Såg inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in