2021-03-16, 21:24
Medlem
Vad är grejen med att alla är så imponerade av ph? Jag gillade Tanja när hon var med där, men ärligt talat börjar jag irritera mig på att hon pratar så mkt om det.
2021-03-16, 21:26
Medlem
Katti Nardos Adrian vann finalen. Då sitter dom säkert.
2021-03-16, 21:26
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Så himla lamt, det känns som att de strippar bort allt som gör deltagarna mänskliga med denna censur.
Inget prat om tredje person, inget snack om artister/idoler/kändisar/produktionen, ingen sång, inte prata om droger, inte nämna någonting politiskt laddat, inte prata om missbruk/misshandel/övergrepp.
"Vänligen byt ämne"...
Inte så konstigt att de är stela och upplevs som falska när de hela tiden tystas ned.
Det blir avbrott och censur varje gång någon av produktionens älsklingar försäger sig eller visar sina ofördelaktiga sidor.
Kan de inte låta deltagarna vara sig själva så får tittarna döma dem för vad de är?
Helt riktigt. Det blir så stelt när TV4 vill göra Big Brother. Jag vet inte ens varför de gjorde säsong 2020 och 2021. Jag hoppas inte att det blir något 2022 och någon annan kanal får lov att göra det så att deltagarna vågar bete sig som människor och inte gå runt på tårna där de är rädda för att bli utkastade av TV4.
2021-03-16, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vad är grejen med att alla är så imponerade av ph? Jag gillade Tanja när hon var med där, men ärligt talat börjar jag irritera mig på att hon pratar så mkt om det.
Det är för hon får frågor om det.
2021-03-16, 21:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Det är helt otroligt... Borde finnas kameror på varje ställe som nuggen, gymmet och utegården. Nu när de suttit där så länge så följer DC efter människor man kan se på vardagsrums kameran. Bedrövligt.

Verkligen! Vissa zoner i huset är fredade.. När Steph och Pedram gick iväg en natt och snackade i gymmet. Då kunde vi inte titta och DC följde givetvis inte efter. Ska vara en kamera i precis varenda rum för oss (förutom toaletten) och ingen satans censur hela tiden!
2021-03-16, 21:28
Medlem
Pontus sitter bergis med bånge när det pratas PH. Hur många ggr har han sökt tro?
2021-03-16, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Pontus sitter bergis med bånge när det pratas PH. Hur många ggr har han sökt tro?

Pontus har nog sökt till varenda program som finns.
2021-03-16, 21:31
Medlem
Bara jag som tröttnat på steffi? Alltid nått som är ett problem för henne, nått att va drama queen om.
2021-03-16, 21:32
Medlem
Nu borde Steph fan bli autonominerad?! Andra gången hon snackar om att lägga sig i tävlingen
2021-03-16, 21:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Han vågar ju aldrig hoppa i sängen i kalsonger heller, utan tar av shortsen under täcket. Direkt han ska upp från sängen så sätter han på sig shorts, även om han bara ska hämta något. Så jävla skumt

Adrian kanske är en Adriana som inte gjort könsoperationen klar ännu?
2021-03-16, 21:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Wernbloom, min älskling! Han är så skön, ser ut som en liten buspojke. Älskar honom trots att jag är Hammarbyare.

Men hur ska man stävja detta eviga skrikande? Jag tror de skriker värre i år än någon säsong tidigare. Mergrim och Jassa förra året är ju som två viskare i jämförelse.
Om jag fick producera BB skulle deltagarna tvingas bära såna där elektriska anti-skall halsband för hundar.
Skulle aldrig tvinga på en hund ett sådant, men på söndercurlade jättebebisar skulle det passa perfekt.

MVH/Gnomegirl.
Vilken jävla underbar idé!

Men för maximal effekt skulle ju givetvis produktionen byta ut den där citronsprayen (är väl det enda som är tillåtet i Sverige) mot den högst klassade tårgasen som finns. ☠
2021-03-16, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Bara jag som tröttnat på steffi? Alltid nått som är ett problem för henne, nått att va drama queen om.

tänkte precis skriva samma börja lessna lite smått faktiskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in