2021-03-16, 20:55
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det finns ju kameror men dom sover i kamerarummet.

Årets produktion filmar ju bort när det blir lite naket av respekt för deltagarna. Första året dom gör så. Antagligen har man anställt en massa jävla feminister.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Emelie väntar sig att mannen ska visa initiativ har sett nada från ADs sida..

jag har sett mycket en del från adrians sida men Emelie skjuter ner honom varenda jävla gång (medvetet eller omedvetet vet jag inte, men snart har hon brännt alla sina broar)
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Varför ska hon ut bara för att hon inte är som dom andra tjejerna? Sluta vara en sådan jävla mobbare.

Hon försöker ta Tanja med våld det jävla monstret så sluta själv, inte okej att acceptera ett sånt beteende.
2021-03-16, 20:56
Medlem
Det är helt otroligt... Borde finnas kameror på varje ställe som nuggen, gymmet och utegården. Nu när de suttit där så länge så följer DC efter människor man kan se på vardagsrums kameran. Bedrövligt.
2021-03-16, 20:57
Medlem
1754s avatar
Citat:
Hon försöker ta Tanja med våld det jävla monstret så sluta själv, inte okej att acceptera ett sånt beteende.

Sluta vara så jävla pryd.
2021-03-16, 20:57
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Precis. Även om jag vill ha ut Pedo på måndag så hoppas jag nästan att han är kvar där lite längre så Tess får se vilken fjant det egentligen är. Har en känsla av att han kommer stalka henne annars och att hon hoppar in i nåt drastiskt. Eller tänker jag för mycket nu?
Pesto Pedamski kommer till 100% stalka Tess. Dom gör så jag har sett det på nära håll. Det är hemskt att se samma mönster på TVn utan att kunna ingripa.....
2021-03-16, 20:58
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Det är helt otroligt... Borde finnas kameror på varje ställe som nuggen, gymmet och utegården. Nu när de suttit där så länge så följer DC efter människor man kan se på vardagsrums kameran. Bedrövligt.
Det är ett medvetet val av TV4 så att de får mindre att censurera.
2021-03-16, 20:59
Bannlyst
Citat:
Sluta vara så jävla pryd.

Först är jag en mobbare och sen är jag pryd 🤯

Lebban ska ut, enkelt..
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
jag har sett mycket en del från adrians sida men Emelie skjuter ner honom varenda jävla gång (medvetet eller omedvetet vet jag inte, men snart har hon brännt alla sina broar)
Lägg ner AD har inte visat Emelie någonting
Man kan inte skylla allt på henne när han inte visar någonting själva
Medlem
1754s avatar
Citat:
Först är jag en mobbare och sen är jag pryd 🤯

Lebban ska ut, enkelt..

Du verkar vara trångsynt också.
2021-03-16, 21:00
Bannlyst
Citat:
Du verkar vara trångsynt också.

😅👍 hey baberiba!
Koncentrera dig nu på BB istället.
2021-03-16, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Hoppas ju på dom två även om dom båda är för passiva för att något ska hända. Men ska hon börja köra det spelet nu så är det ju definitivt helt kört. Omoget beteende. Känns som Adrian är den typen som bara får avsmak för tjejer som håller på så.

ja precis. därför börjar jag smått shippa adrian och madde nu. Emelie bränner sina egna broar och jag orkar inte försvara henne längre eller hoppas för hon känns som en vägg och Ad kan inte nå fram .är det inte hennes cockblockers till kompisar så är det hon själv som dissar hans inviter och/eller flörtar emd simon framför honom. Orkar inte med sånt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in