Kan pontus sluta med sitt äckel beteende? Promenerar rakt över soffbordet med sina äckliga fötter
och nu sitter han och vädrar dom på bordet. Slappstil deluxe!
Va fan säger Steph till Tanja
Jag vill nästan förlora för jag vill att ni ska stanna WTF
Steph säg det till Emelie och Peddo
Lägger man sig då ska man automatiskt lämna BB
Lugn och fin nu, hon gav ett artighetssvar att hon vill umgås med honom på utsidan och så får man se vad som händer. Vad ska hon annars säga? "Gud nej, jag vill aldrig se människan igen!"
Klart hon kan säga. Var ärlig och sluta fjanta runt. Trött på detta artighetsspel som att alla ska framstå som någon Jesus.
Lugn och fin nu, hon gav ett artighetssvar att hon vill umgås med honom på utsidan och så får man se vad som händer. Vad ska hon annars säga? "Gud nej, jag vill aldrig se människan igen!"
precis men många här inne som gärna ser irianien våldsför sig på tess och sen slår sig för bröstet när det hänt jag hoppas verkligen tess kommer på andra tankar innan hon träffar honom igen
Precis. Även om jag vill ha ut Pedo på måndag så hoppas jag nästan att han är kvar där lite längre så Tess får se vilken fjant det egentligen är. Har en känsla av att han kommer stalka henne annars och att hon hoppar in i nåt drastiskt. Eller tänker jag för mycket nu?
Adrian har nog svårt att förstå Emelie när hon ger honom så mixade signaler hela tiden, E har ju sagt att hon har intresse för Adrian. Säger hon inget till honom nu så kommer han i slutändan när han kommer ut se allt hon har sagt om honom. Hon kan lika gärna vara öppen med hennes intresse/känslor nu, förstår inte vad hon vinner på att dölja det när hon redan har varit öppen med hennes känslor och allt finns inspelat. Oavsett om hon vill det eller inte kommer Adrian i slutändan få reda på hur hon känner/kände för honom
jaa håller med till 100%!! Blir så fruktansvärd irriterad av sättet emelie behandlar och intregerar med adrian. Har shippat E och A sen DAG ETT. Men nu börjar jag fan trötta, om emelie fortsätter flörta med simon och låta joel och nardos cockblocka så kommer jag chippa adrian med madde istället.
Precis. Även om jag vill ha ut Pedo på måndag så hoppas jag nästan att han är kvar där lite längre så Tess får se vilken fjant det egentligen är. Har en känsla av att han kommer stalka henne annars och att hon hoppar in i nåt drastiskt. Eller tänker jag för mycket nu?
nej du tänker helt rätt låt peddot vara kvar 3-4 veckkor till och göra sig till åtlöje hopas tess hittar en riktig man också på utsidan innan dess
Julia förra året kallades av många för jullan så det blev lite fel. Judith har inget gemensamt med övriga tjejer så det är bara naturligt att hon hamnar utanför, dessutom ska Judith ut!!!!!
Varför ska hon ut bara för att hon inte är som dom andra tjejerna? Sluta vara en sådan jävla mobbare.
Han kommer hemsöka henne utan att förvarna så kommer han stå där mitt i natten utanför hennes dörr med en turtleneck-tröja och kavaj sjungandes en kärleksballad. Precis som han sett på film. När hon inte öppnar efter han har bankat i en timma så visar det sig att hon inte ens är hemma. Nej men skämt och sido, hon borde illa kvickt skaffa besöks- och kontaktförbud för honom om hon inte vill ligga i en sopcontainer styckad.