2021-03-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Chefen
Bara jag som blir äcklad av att se när Tanja gör negerbollarna? Om folk bara visste hur mkt smuts å äckel det är på ringar så skulle ingen äta av det där sen.. hon måste ju hjärndöd som gör negerbollar med massa ringar på fingrarna
Haha nej du är inte ensam. Jag blir också äcklad nå djävulskt av att se det där.
2021-03-16, 19:51
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Regel nr 2 när man bakar o lagar mat: ta av dig dina äckliga ringar.

Tanja

Citat:
Bara jag som blir äcklad av att se när Tanja gör negerbollarna? Om folk bara visste hur mkt smuts å äckel det är på ringar så skulle ingen äta av det där sen.. hon måste ju hjärndöd som gör negerbollar med massa ringar på fingrarna

Älskar Tanja men håller med. Det där går fetbort! Inte första gången hon har ringarna på vid bakning heller tyvärr 😭
2021-03-16, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Någon som vet varför Emelie lade sig i en annan säng? Tänker om hon kanske är irriterad på Adrian eftersom han ändå pushade på domaren under matchen. Om hon är smått irriterad och inte vill att han ska ligga bredvid henne. Eller vad tror ni?

Tror det handlar om att hon inte ville lägga sig i en säng utan lakan och påslakan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Adrian har nog svårt att förstå Emelie när hon ger honom så mixade signaler hela tiden, E har ju sagt att hon har intresse för Adrian. Säger hon inget till honom nu så kommer han i slutändan när han kommer ut se allt hon har sagt om honom. Hon kan lika gärna vara öppen med hennes intresse/känslor nu, förstår inte vad hon vinner på att dölja det när hon redan har varit öppen med hennes känslor och allt finns inspelat. Oavsett om hon vill det eller inte kommer Adrian i slutändan få reda på hur hon känner/kände för honom
Det är väl rädslan att bli nobbad i TV också då hon sagt att hon inte vill berätta allt för Joel då det finns kameror. Jag förstår henne, hade inte heller velat bli bränd i TV.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Älskar Tanja men håller med. Det där går fetbort! Inte första gången hon har ringarna på vid bakning heller tyvärr 😭

+1. 💔
Vedervärdigt.
2021-03-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Blir riktigt illamående när jag ser sånt där, konstigt att ingen där inne sagt någe..
2021-03-16, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Det är väl rädslan att bli nobbad i TV också då hon sagt att hon inte vill berätta allt för Joel då det finns kameror. Jag förstår henne, hade inte heller velat bli bränd i TV.

Jo men är sant det med, inte enkel situation Emelie är i
2021-03-16, 19:57
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tror det handlar om att hon inte ville lägga sig i en säng utan lakan och påslakan
folk överreagerar hela tiden
2021-03-16, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Tess bekräftar nu i studion att hon är öppen för att dejta Ayatolla Pedram på utsidan. 🤢

Hon hade ju vunnit på att erkänna det på insidan .... tror jag
2021-03-16, 19:59
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Adrian har nog svårt att förstå Emelie när hon ger honom så mixade signaler hela tiden, E har ju sagt att hon har intresse för Adrian. Säger hon inget till honom nu så kommer han i slutändan när han kommer ut se allt hon har sagt om honom. Hon kan lika gärna vara öppen med hennes intresse/känslor nu, förstår inte vad hon vinner på att dölja det när hon redan har varit öppen med hennes känslor och allt finns inspelat. Oavsett om hon vill det eller inte kommer Adrian i slutändan få reda på hur hon känner/kände för honom
Emelie väntar sig att mannen ska visa initiativ har sett nada från ADs sida..
2021-03-16, 20:00
Medlem
icons avatar
Skön stämning bland de som bakar. Pontus känns okej i det där sällskapet. 😊
2021-03-16, 20:01
Medlem
Citat:
Usch! Hygienen där inne är under all kritik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in